SPILLET UDEN UDSKIFTNINGER
Hej alle. Nu er det snart tid til Vuelta, og efter et langt tilløb har jeg besluttet mig for, at jeg nok skal stå for hygge-spillet i denne omgang. Giorgino nyder fuldt fortjent sit otium, og jeg griber den. Jeg har ikke prøvet det før, men er sikker på, at det nok skal gå fint, da jeg efterhånden har deltaget i en sjat af disse spil. Og alt vil være som det plejer. Håber vi får så mange med som muligt, selv om vi er sendt ude. OG hvis i er i tvivl om noget, har gode indspark eller har brug for mere info om mig, så skriv endelig en PB. Ingen rake, men bær over med mig, hvis jeg ikke lige svarer på sekundet.
Grundpuljen bliver ellers som altid på 250, så de fleste kan være med, og dertil kan man også tilmelde sig i en mellempulje for 500 mere (i alt 750) eller yderligere 750 mere i en toppulje, så det er 1500 kr i alt.
Præmiestrukturen:
1-4 Winner takes all
5-10 top 2 = 70-30
11+ top 3 = 50-30-20
(deltagerantallet i de forskellige puljer er afgørende for betalingsstrukturen i dem særskilt)
Den oprettede pulje hedder ellers:
Pokernet Vuelta Manager 2023
Og password er: Poker Man kan kun deltage med et hold.
Betaling via Mp og husk skriv holdnavn m) send PM for Mobile Pay-info)
Betaling skal være modtaget og det specifikke holdnavn skal være tilmeldt puljen samt være nævnt i denne tråd inden spillets start lørdag 26/08 kl. 19.05, og jeg vil være meget taknemmelig hvis man undlader at vente med at tilmelde sig til sidste øjeblik.
Krav for deltagelse: Medlemsskab på pokernet mindst 1 år og mindst 50 indlæg. Det her er afgørende, da vi forsøger at holde det til et 'privat' spil kun for pokernettere, der har et vis kendskab til hinanden. Vi er her for hyggen og liren.
Dette er spillet med udskiftninger. Jeg laver også en pulje til spillet MED udskiftninger som du kan finde her: https://www.pokernet.dk/forum/holdetdk-vuelta-spillet-2023.html
Deltager selv her for 1500 med holdet: Att i rødt -
Deltagere (* = betaling modtaget):
Att i rødt - 1500*
All Out Put - Giorgino - 1500*
Mokai - El gato esta bailando - 1500*
Boas - Lazy Lion - 1500*
The Dust - tvivlen - 1500*
Bobby Olsen - Bobby Olsen - 1500*
Chandler Bing - Los Blancos -1500*
Jobe - Juan Alagranja de Glyngøre - 750*
TUD73 - Tud73 - 750*
KimN - Kæphøje Kaptajner - 250*