Poker kl ca 16 søndag.
Vi er nogen gutter mellem 20-22 år(noobs) der spiller en del poker for at sjov.
Vi spiller normalt NL hold"em tour, buy in 50 kr og hver spiller får 50 chips, Big blind er 2 og stiger i takt med at folk ryger ud, ved HU er big blind min 10 og efter 15 min 20 osv. Der er ikke mulighed for rebuy, ved mindre noget andet aftales. Der spilles ca. 4 spil på en aften. Der må ryges og drikkes, men på egen regning ( kaffe er gratis), og hvis folk bliver sulten kan der hentes mad fra grillen ( eller McD hvor der gives 25% )
Vi sidder ca. 9 hver gang så der er 400 kr i puljen pr. spil, som er fordelt 75% 1.plads og 25% 2.plads.
Hvis nogen er friske kan der godt laves et eller flere borde mere, så vi enten spille en stor tour med stor pulje eller flere små etbordstour. (eller måske en fixlimit bord 2/4 hvis folk er mere til det)
Men skriv lige hvis du/I er friske!
Det hele sker i Høsterkøb ca. 20 min i bil fra København og Helsingør..
Mvh Martin_Copy
Homegame Hørsholm 2970 søndag
Hey...
Jeg er helt sikkert frisk. Super fedt at det er så tæt på... (bor selv i Birkerød)
Kan nok godt få skrabet et par venner med, hvis det er...
Har i forresten chip-sæt? Ellers har jeg lige fået sættet fra Harald Nyborg...
Og en sidste ting.. Er det i Hørsholm eller Høsterkøb???
Homegame Hørsholm 2970 søndag
Det hele sker i Høsterkøb ca. 20 min i bil fra København og Helsingør..
???
- Tobias
Det er i Høsterkøb(vej36) Du er velkommen, og vi har chips, men tag det bare med, hvis der skulle komme flere. Du er meget velkommen til at tage nogen med bare skriv hvor mange, alder og navn.
Mvh Martin
Det lyder jo godt... Kan du ikke give mig dit telefon nummer i stedet.. Det er lidt nemmere
Jeg har sendt en besked til dig med mit nr. Vi starter nok lidt tidligere da folk jo på arbejde osv. ca kl 17-18 tror jeg..
Skriv så snart du har en andelse om hvem og hvormange der kommer..
Mvh Martin
Er også frisk her...
Er det nemt med s-tog eller kan man cykle fra kbh N?
Christoffer
Det tætteste du kan komme er nok Holte st. Der fra tager man bus 354 mod Nivå i ca- 10 min ( står af ved Høsterkøb kirke) og går ca. 6 min.
354 køre ikke så tit, så brug rejseplanen eller lign.
Nej jeg synes 20 km er lidt langt at cykle..
Du må meget gerne skrive hvor mange du tager med samt navn og alder.
Mvh Martin
Okay.. Jeg har snakket lidt frem og tilbage og fundet ud af Poker starter kl ca 16, men folk er velkommen til at komme senere.
Men i må meget gerne skrive hvad der passer jer bedst.
Mvh Martin
Søndag kl 16..
1 Copy
2 Krede
3 Topper
4 Bisk
5 Giman
6 Christoffer
7 Jonas
8 Baden
9 Søren
10 Yde
11 Tobias+
12
13 Walle
14 Danny
Der kommer flere på listen..
Der er stadig plads....
Jeg må desværre melde afbud...
Er frisk en anden gang!
Kan muligvis skrabe et par gutter sammen...
Er alderen meget afgørende for deltagelse eller hvorledes?
Alderen er ret ligegyldig så længe man over 16.
Jegi gider bare ikke høre fra sure mødre om at deres små uskyldige sønner har mistet deres lommepenge på hasarspil osv.
Men bare skriv til mig, jo flere jo sjovere....
hej martin vi er 2 spillere fra Holte som gerne vil komme hvis der stadig er plads...? kan evt. tage chipsæt med hvis vi kommer til at mangle...!
meld tilbage hurtigt så vi kan nå at hente det...
hilsen Thomas...!
Hey.. jeg er frisk, men mangler et lift.. Er der nogen der køre i bil fra Kbh..?