Jeg har desværre ikke haft mulighed for at deltage i nogle af de homegames der har været i Aalborg den seneste tid, og ville lige høre om der evt. var gang i noget til i morgen?
Hvad med Aalborg Pokerklub - kan i stable noget på benene? NL 100-200 kr. buy-in eller noget i den stil.
Homegame i 9000 d. 12/3?
Jeg kan sikkert også lokkes med, hvis der bliver noget
Jeg er også frisk
Hejsa. Jeg skal spille et homegame lørdag - det bliver nok 100kr turneringer. Ved ikke om folk er friske på 1/2 nl bagefter men det kunne jeg da forestille mig.
Jeg kan prøve at høre værten om hvormange vi kan være osv. og melde tilbage en gang i morgen eftermiddag
@ Sniger:
Det lyder sgu meget godt, kan godt være at jeg kigger forbi, hvis der bliver mulighed for det!
Var du med inde og spille på Hr. Nielsen i onsdags?
Igen er jeg frisk og har nok en ven som er det samme... Bare sig til ;)
Hej.... Jeg skal heller ikke noget særligt i Lørdag (Da jeg ikke har noget liv *LOL*)
Så jeg kan også være med hvis der er mulighed for det ?? (Jeg taber jo aligevel ;-)
@MrTp
Kom først lidt i tolv, da jeg alligevel ikke kunne nå jeres turnering, og så var der jo bold :)
Jeg kan tage 4 med til i morgen, så skriv i denne tråd hvis i har lyst.
Jeg er frisk på et cash game bagefter, hvilket der nok også er et par andre stykker der er, så hold jer ikke tilbage.
@TottiNo10
Skriv i denne tråd - de 4-5 første kommer med
jeg er klar
@ Sniger: Jeg er klar! Hvornår er det?
Du kan lige droppe en besked på 22 31 69 28 med mere info (tid, sted o.s.v.).
Hvis der sker noget vil jeg gerne have en mail på [email protected]
@ Sniger:
Hva så, har i fundet ud af noget?
@MrTp
Jeps - har sendt dig en besked
Ups... ligger i postkassen! Sorry! Smider du ik lige et tlf. nr? (just in case)
Hvilken sal og th eller tv?
Og hvad med chips; har i nok, eller skal jeg tage et sæt med?
Hvor mange blir vi?
@tp
Hejsa. vi har chips og kort, ellers tak :)
Bare ring til mig på 20966878