Hey silkeborg kalder til homegame den 11/11 kl 19.00. jeg laver lidt mad til os( pasta
og kødsovs+ lidt grønt til håber i synes 25kr er iorden :) hvad du vil drikke tager
man selv med.
spillet er nl 1/2kr
skriv en pm for oplysninger
deltager som er klar 8 pladser ialt
NiMROD
HAMSJELV
mafmaf
SVEJER1
HOMEGAME I SILKEBORG AFLYST ;(
Fint arrangement, desværre alt for langt! :-) Ellers ville jeg gerne have taget jeres penge.
Men synes bestemt ikke 25kr er for meget!
Hvis der er nogen som kører fra århus/Brabrand af, kunne jeg godt være frisk :)
Hey mafmaf
Håber da der kommer nogen som kan gu dig et lift. du er meget velkommen
vi har bestemt at gi det chancen til onsdag aften. så kom nu ud af hullerne:)
Det lyder bare fint NimRod. Det lyder som du er lidt kendt i Silkeborg :)
Hey hamsjelv,
det er et pisse godt initiativ, kan dog desværre ikke. Men tror umiddelbart også at du skal slå nogle dage op der ikke ligger i weekenderne, det er ved at være julefrokosttid, så de fleste er nok booket godt og grundigt op indtil 2012 slår sine døre op ..
Men igen, bifalder initiativet og vil bestemt melde mig til en anden gang hvis jeg er ledig ;-)
/Duen
hey Le Dove
du har desværre nok ret. men er familie far så det med hverdagen dure ikke . men så må vi se til jan-feb. om chancen byder sig igen ;)
Lyder interessant. Kunne måske godt være klar. Bor selv i Silkeborg. Jeg spiller en gang imellem ved nogle 0,5/1kr games, men 1/2kr lyder også fint.
hey dnielzen
vil være super hvis du havde lyst. men gi mig en melding senest i morgen aften. så jeg ved om det bliver til noget eller skal aflyse
Du må gerne sætte mig på som deltager, hvis jeg stadig er velkommen :)