Som lovet vil gerne hoste et game.
Dette kommer til at foregå onsdag den 16. Februar (uge 7) klokken 19.00 - ?? Odense M
(adressen bliver smidt i PM til deltagerne)
Aftaler omkring formaliteter ved gamet bliver vi enige om her på dagen.
Kan se de fleste helst spiller 0.5/1 (Dkk) så det bliver spillet i første omgang.
Vil mene 9 gutter er max så der er 8 pladser tilbage. Disse vil meget simpelt blive uddelt efter "først-til-mølle"-princippet.
Dvs. vil man deltage melder man op i tråden hvis man er klar, og de første 8 er på listen.
Skal siges jeg ingen chips/kort har, så arrangementet står og falder lidt med en af deltagerne har dette. Regner jeg dog stærkt nogen af jer pokerglade folk har :) !
Btw er det et ryger-hjem hvis nogle skulle være fanatiske !
Har man yderligere spørgsmål så bare smid dem her i tråden.
Glæder mig til at se jer !
Deltagere:
Hit-med-dem!
DonkeyJohn
Viggow
MadsMP
HuskMitNavn
InPosition
Bettet
Hall
Strange_man
Humseper
Homegame Odense M - 16/2 !
Reserver en plads til mig, skal lige se økonomien på det tidspunkt.
Men hvis der er fyldt op inden, så bare fjern mig. :D
Jeg er klar! :] Super initiativ.
Hvis det er spewish og hyggeligt - så er jeg game. :)
Flor
Relativ tæt på HC. Ørsted kollegiet hvis det siger dig noget?
HuskMitNavn
Selv er jeg en spew-donk ud over alle grænser men kan jo ikke tale på andres vegne :)
Jamen, så er vi to ;-)
Skriv mig endelig på.
Lyder godt :) !
Florzak
Derudaf ja :) Dog ikke så langt !
HMN
Du er hermed noteret :) !
Kan dog hverken være behjælpelig med hverken chips eller ordentlige kort.
Er der andre tilmeldte der kan være garant for chips/plastic-kort??
Jeg vil gerne tilmeldes. Altid nice med noget homegame.
Du er noteret :)
Du har ikk evt. nogle chips/kort vi kan benytte vel??
Jeg kører dig gerne flor.
Du skal have lov at reloade hele natten = $$ til mig.
Jeg har ca. 275 chips samt 2 pakker 100% plastik kort. Måske er det i underkanten med chips? :]
Det er et 300 chipset, men der mangler ca 25 af de røde.
har desværre ikke chips :( Kun Kims Barbecue
Jeg er også in - jeg har chips hvis det er.
Hvis InPosition er med, så er der fucking mange døde penge i dette homegame. :o
haha, tak skal du have florzak :P Har vi spillet live mod hinanden?
haha - sick du alligevel kender mig så godt then :D
Inposition
Smukt - Hvor mange Chips har du??
Jeg har lige omkring 800 - der forsvinder jo et par stykker undervejs - 5 forskellige farver.
Så er vi på 1050 chips. Er det nok eller bliver det RIGTIG spew :) ?
Altså de behøver jo ikke have samme værdi alle sammen ;) 800 burde være mere end rigeligt.
InP
I know :) Men hvis det er RIGTIG spewie er værdien jo underordnet ! Mere det jeg mente :)
Bettet
Du er hermed skrevet på som sidstemand :) Godt at høre med chips/kort ! Selvom vi har (måske ;) ) rigeligt syntes jeg alligvel du skal (hvis det vel og mærke ikke er til besvær) nuppe dem med !
Så drenge ! Så har vi samlet 9 mand til en god gang CG den 16.2 klokken 19.00
I får en PM med adressen inden for de næster par timer !
Hvis nogen ønsker at melde fra bedes i gøre det i god tid så vi har en chance for at finde en erstatning !
Glæder mig til at se jer drenge !
Hvis forsamlingen ikke har noget imod at spille 10 istedet for 9 kan vi for min skyld godt lave plads til en ekstra. Men folk må lige melde op hva de syntes om det inden jeg bare over-ruler det hele :)
So far bliver du lige smidt øverst på ventelisten hvert fald :)
Og det er absolut ikk et lukket selskab :) Kender selv kun 2 af tosserne der kommer ! Men det ska nok blive godt anyway :)
HVORFOR bor man ikke på fyn :(
Tja, for min skyld kan vi sagtens være 10, men jeg aner jo heller ikke noget om plads osv. Jeg har ikke noget imod du bare tager beslutningerne, da det er dig der lægger hjem til :]
Vil også gerne skrives på ventelisten.
Jamen så er Hall på og vi er 10. Synes personlig 10 er max ift. til spillet. Hvis vi bliver flere vil action jo nærmest ikke være der.
Har lige "regnet" på det lidt hurtigt og vi kan nok godt klemme 11 ind omkring bordet, hvis folk ikk har noget imod at sidde lidt tæt??
Vi kunne måske lave en ordning så den "rigtige" UTG i hver hånd sidder over, så kan lave plads til Strange_man?? Ved ikk hva folk siger til det?? Hader bare at "udelukke" nogen !
Hall
PM sendt.
Jeg synes 11 er i overkanten medmindre vi kan dele os op i 2 :)
Vi er enige om det er i overkanten var bare hvis nogle var friske på at gøre det på den anden måde der, så der var plads den gode Nikolaj? Men mon ikk ogs der kommer ét afbud inden næste onsdag så han kan joine.
Kan btw ikk deles op i 2 :/ !
Obv. Er det dig der bestemmer. Lyder dog lidt kritisk med 11 mand ved bordet.
Vil self. ikke trænge mig på og 11-mands borde er nok ikke helt optimalt for hverken spillere eller dynamik.
Jeg satser mest af alt på et afbud :-)
Bare i orden :) Vi holder det til 10. mands og ser om der kommer et afbud. Om ikk andet er du jo velkommen alligevel. Hvis en ikk føler for at rebuy'e er der jo ret hurtig plads ved bordet. Helt op til dig selv :) Men skriv hvis du ska have en PM med adressen :)
Humse
Du bliver skrevet på efter Strange.... Skal nok opdatere dig i PM hvis jeg hører om en ledig plads.
@Alle
I må meget gerne finde ud af om det er SIKKERT i kommer så vi ikke holder folk tilbage der gerne vil spille. Meld gerne op snarest her i tråden !
God weekend !
Godt at høre jeg ikk bliver den eneste fisk i hytten VW !
100 % :)
HMN
Godt at høre :)
Florczak har meldt fra så strange_man er ny mand ved bordet !
Desværre drenge, allerede -2K.
Må blive en anden gang jeg renser dig Viggo.
Jeg må os melde fra; Den seng kostede mere end forventet.
Skandale :) Men så er Humseper på !
Stærkt :) !
Jeg er stadig frisk :)
Godt at høre Donkey :)
Regner også stærkt med alle andre tilmeldte dukker op !
lidt info så i kan finde det:
Der er 2 veje i kan ramme "adresse-vejen" fra. Når i kommer ind på vejen vil der enten på jeres (afhændig af hvor i kommer fra) højre eller venstre side være 2 sten som fører jer ind på en aflang parkeringsplads. Herfra kan i se 4 lejlighedskomplekser med MEGET store tal på. Så kører i bare ned til nummer 13 og finder F i stuen og ringer på. Så er jeg parat til at tage imod jer :)
Glæder mig til at se jer drenge.
Ps. Regner stadig med de folk der har meldt op ang. chips/kort medbringer dette :)
Selvfølgelig dukker jeg op og selvfølgelig medbringer jeg chips og kort.
Godt at høre InP - Tråden har bare ikke været så aktiv i et stykke tid så man kunne jo let komme til at glemme arrangementet :)
Det er ikke specielt saftigt at have InPosition med. Strammeste live baron nogensinde :/ Har stor respekt for folk der kan tage 100bbs fra ham i én hånd :/
Ville ellers gerne have spillet med, men er desværre i kbh. Må blive næste gang
@Iclick så skal du da med ud og spille live herover?
@ hit-med-dem
kan jeg få dig til at smide dit tlf. nr. i en PM, bare hvis det skulle gå helt galt? :)
DJ
PM sendt
@ Iclickraise - der er stor forskel på 0,5/1 og 5/5. :)
Yes Schulle :D Skal bare være før EPT week. Du skriver bare
Så boys... Har nu smidt 2 borde sammen og smidt noget hvid dug på. Havde ikke grøn, og bordene er ikke ens :) Så omgivelserne bliver lidt "donket", men tror nu nok vi stadig kan få et godt spil igang.
Ingen der melder fra pga. al lortesneen vel??
Ikke så langt fra min lejlighed - så kommer self.
Jeg skal nok få kæmpet mig igennem sneen :)
Ved dog ikke lige om jeg når det helt til kl 19, er først færdig med forelæsning kl 17, og så skal jeg lige hjem og spise. Men jeg forsøger :)
Ved ikke om folk skal have en PM for at huske dem på det?
LOL blend :D
Ingen sne kan holde mig væk! Min lille pis-peugeot pløjer sig igennem sneen bedre end militærets bæltekøretøjer.
BTW er det et must at der bliver vist Arsenal-Barca i flimmeren.
Its on like donkey kong.
Går nok.... Kommer du eller ej?
I lige måde, det må vi gøre igen :]
Selv tak flipmaster ;-)
I skylder mig 2 stole, 300 kroner og en rengøring !
Røvhuller :)
Pjatpjat.... Var sku hyggeligt drenge !
Ja, tak for igår. Fedt initiativ og satser på lejligheden byder sig igen, så jeg kan gå unstuck.