Yo fellas,
Er der nogen, der kunne være friske på en omgang poks på Frederiksberg her i slutningen af ugen?
/Mikkel
Homegame på Frederiksberg fredag (27/8-2010)
Kan lige præcis ikke de to dage den her uge. Desværre :/
Næste uge er jeg frisk!
Kommer an paa hvor hoejt der spilles :) er lidt broke
Jo lavere jo bedre, sprøjter i gennemsnit like 20+ buyins pr. homegame jeg deltager i, så lavt er heeeeeelt fint med mig:)
Jeg er frisk i morgen
Jeg har fundet ud af, jeg ikke selv kan i dag, men feel free til at få det op at stå der alligevel dog. Torsdag eller fredag ville være nice imo.
Bump, for jeg vil spille :)
Okay lad os lige faa nogle retningslinjer:
1. Hvor kan vi vaere :)?
2. Limit? 1/2?
3. Kan den 17. Aarige vaere med ? :)
Jeg er måske også frisk på noget.
Bump for et game i aften. Pingvinelsker?
kan vi vaere hos dig prince? :)
Jeg er klar i aften også.
Jeg er på i aften
Tegner godt :) vi mangler bare et sted :)
Jeg tror desværre ikke, vi kan være hos mig. Faciliteterne er simpelthen ikke homegame-fyldestgørende. :-) Jeg har kun jetoner.
Kan være vi har et par pladser fri til lidt hygge poker/øl i aften på Frederiksberg - PM hvis interesse.
Det bliver enten 100-200 krs sngs eller 1/2 cash.
@Burnz
Kan du ikk lige smide mig en pm jeg er nok game. Men kan kun svare ikke sende foerst :/
/jannik_pro :)
Den er jo fejlslagen big time, den her tråd. My bad. I går kunne jeg ikke, og i dag er der jo BIF-kamp. Okay... hvem kan I morgen? Så laver jeg lige en liste over dem, der er friske, længere nede i tråden. Og det kan være, iLuvPenguins kan lokkes til at sætte gang i hans sms-liste.
I dag der er BIF prince ;) kan desvaerre ikk i morgen men i gaar og i dag :(
Du siger noget. ;-)
Hey poker prince, hvordan ser det ud med game? Mine planer for i aften er netop bleve aflyst, så jeg er frisk for tredje gang!
Yo! Altså, der er ikke et game endnu, og jeg kan i hvert fald ikke rigtig hoste. Sååå... =/
pisfisk da også
Har du et sted at holde det hoho?
Jeg bor i Sydhavnen, kan godt lægge hus til hvis vi bliver 5-7 stykker.
Kunne godt være herhjemme (gentofte) hvis folk er klar..
Skal dog liiige tjekke nogle ting, men vil kalde det en 80%'er :)
Hvordan har folk det med 5/10 el. 10/20 blinds?
- Odorico
Jeg er mest til 1/2 eller 2/5 blinds, især hvis vi spiller dealers choice og den slags.
Hvis vi er 5+ spillere og kun spiller NLTH kan jeg gå med til 5/10, men jeg gider altså ikke at skulle sidde og smide 1000'vis af kroner i spew i et super-shorthanded udgave af et spil jeg kun kender halvt. Det er jeg for nærig til.