For et års tid siden bestilte jeg et hotel på hotels.com blot for at finde ud af at prisen på hotellets egen hjemmeside var billigere. Jeg kontaktede dem derfor for at bruge deres prisgaranti, men uden at det står i T&C, så gælder dette ikke hvis det er fra hotellets egen hjemmeside, ligesom den billigere pris skal kunne findes på en tilsvarende hjemmeside som hotels.com med siden hjemhørende i Australien!!!
Belært af den erfaring, så har jeg brugt hotels.com udelukkende når det har været eneste mulighed, eller ingen andre sites har været i nærheden af deres pris.
Forleden bestilte jeg så nogle dage i London, og får en pris inkl skatter og afgifter. Da jeg kommer til hotellet, lægger de dog 20% moms i, hvilket jeg påpeger ikke kan passe. De henviser så til hotels.com, og at jeg må kontakte dem.
Hjemkommet har jeg så kontaktet hotels.com, som beklager sig med en fejl på deres side, og at de kun booker, men tilbyder mig så en kompensation på ca. 15% af de ca 500kr jeg måtte betale ekstra pr nat.
Æder man den, eller er der noget at gøre?
Hotels.com snyder, igen!
De skal selvfoelgelig kompensere for det fulde beloeb du har betalt ekstra. Naeste gang boer du straks bede om at snakke med en manager.
Forleden bestilte jeg så nogle dage i London, og får en pris inkl skatter og afgifter. Da jeg kommer til hotellet, lægger de dog 20% moms i, hvilket jeg påpeger ikke kan passe. De henviser så til hotels.com, og at jeg må kontakte dem.
Forstår ikke hotellet vil tillade det der. Hvis du har en mail eller andet, der kan bekræfte dette, så burde de lade dig betale det aftalte beløb og tage den med Hotels.com. De har jo meget nemmere ved at få talt dem til fornuft. Men ellers ville jeg ringe til dem, hvis du ikke har gjort det.
Jeg har netop talt med hotels.com, som tilbød mig de 15%, tilmed på en voucher til næste gang!
Hotellet kan vel ikke gøre så meget, da det ikke er deres fejl, udover at de kan lade være med at samarbejde med hotels.com
Jeg prøvede at booke hos dem i går. Da jeg havde valgt et hotel var prisen lige steget med ca. 20% (gammel pris ikke længere tilgængelig). Prøvede så en ny søgning, og den billige pris dukkede op igen. Ikke lige noget der fordrer lysten til at booke hos dem.
Jeg vil så sige, har booke der flere gange aldrig oplevede noget som i beskriver.
senest var jeg i dubai, fik en 5* hotel til 2500 for 6 dage, hvor normal prisen var 3000 pr dag. så det var top$
bohn sparede du 15.500dkr på at booke gennem hotels.com..
Sick besparelse
Bohn, det er jo ligesom når man lige putter 100% oveni norm prisen fra højsæsonen og så giver en "besparelse", da man bestiller et hotel uden for højsæson...
Bohn @ penthouse @ Burj Dubai?:) Burj Dubaj starter næsten ved 3k dkr jo..
Det der med "besparelser" i hotelbranchen er rent fusk. Man kan sidde på hotels.com og se at man sparer 50%, 60% og mere. Men 50% af hvad? Alle hoteller har en listepris og som regel er det 50% af listeprisen du "sparer". Derfor kan det ofte betale sig at booke direkte på hotellets hjemmeside da de så ikke skal betale til en agent.
Til OP. Hotellet burde have rettet prisen til, da du har en bekræftelse der giver en pris. At hotellet og hotels.com ikke kan kommunikere ordentligt er ikke dit problem. Sådan er det i hvert fald på det hotel jeg arbejder på.
Kontakt det pågældende hotel igen og bed om at snakke med chefen eller insister på, at hotels.com betaler det fulde beløb (500,- right?) tilbage.
Har arbejdet for Hotels.com og vil mene du skal kontakt dem og bede dem om at tage sig af problemet. Bliv ved med at insistere på at få refunderet de 20% og få Hotels.com til at ringe til hotellet du boede på.
ja spare rigtig mange penge.. ved hvad jeg gav og kunne jo se prise på værelse :D
ja det var et sick godt tilbud jeg fik.. hvad ham der checke mig ind også sagde :D
var skam inde og spise og drikke på Burj :D
hilberado skrev:
Bohn @ penthouse @ Burj Dubai?:) Burj Dubaj starter næsten ved 3k dkr jo..
burj al arab starter ved 11k ddk
Det var super lækkert.. så ingen klager herfra :D