Hovedopgave total OT.

#1| 0

Ved godt dette er total OT. Men jeg sider her og knokler med min hovedopgave som mark dsføringsøkonom og håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig.

Emnet jeg er inde på er servicekvalitet jeg håber derfor der måske er nogen inden for service branchen der kan give et par råd.

Jeg er PT. ved og skrive om servicekvalitet-modellen (nogen der kender den?)
Her omtales en række elementer der på virker kundernes opfattelse af kvaliteten på service produktet.

Mit spørgsmål er nu hvad forstår i ved disse elementer: Pålidlighed og Sikkerhed når i f.eks. går til frisør eller ned i et fitness center?

26-11-2005 22:11 #2| 0

:SSSSSSSSSSSS

26-11-2005 22:13 #3| 0

Du er sgu en spøjs fætter Magnus

26-11-2005 22:16 #4| 0

jo tak kris hey kris har du msn send lige en PM hvis du har

26-11-2005 22:36 #5| 0

Hej Kasper

Googlede lige lidt og fandt frem til et par opgaver, som måske kan hjælpe dig lidt (har ikke læst dem, men de behandler samme emne).

Jeg mener, at SERVQUAL er den engelske udgave af servicekvalitet-modellen.

[a:http://www.econ.au.dk/fag/BA-opgaver/f04/afsaetning_markedsanalyse/Michael-Cafe.pdf][a]

[a:http://www.econ.au.dk/fag/BA-opgaver/f04/afsaetning_markedsanalyse/Gjern.pdf][a]

I opgaverne skrives bl.a. om pålidelighed og sikkerhed. Håber, at det kan hjælpe.

/Morten

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar