Ved godt dette er total OT. Men jeg sider her og knokler med min hovedopgave som mark dsføringsøkonom og håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig.
Emnet jeg er inde på er servicekvalitet jeg håber derfor der måske er nogen inden for service branchen der kan give et par råd.
Jeg er PT. ved og skrive om servicekvalitet-modellen (nogen der kender den?)
Her omtales en række elementer der på virker kundernes opfattelse af kvaliteten på service produktet.
Mit spørgsmål er nu hvad forstår i ved disse elementer: Pålidlighed og Sikkerhed når i f.eks. går til frisør eller ned i et fitness center?
Hovedopgave total OT.
26-11-2005 17:51
#1|
0
26-11-2005 22:36
#5|
0
Hej Kasper
Googlede lige lidt og fandt frem til et par opgaver, som måske kan hjælpe dig lidt (har ikke læst dem, men de behandler samme emne).
Jeg mener, at SERVQUAL er den engelske udgave af servicekvalitet-modellen.
[a:http://www.econ.au.dk/fag/BA-opgaver/f04/afsaetning_markedsanalyse/Michael-Cafe.pdf][a]
[a:http://www.econ.au.dk/fag/BA-opgaver/f04/afsaetning_markedsanalyse/Gjern.pdf][a]
I opgaverne skrives bl.a. om pålidelighed og sikkerhed. Håber, at det kan hjælpe.
/Morten
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!