Spillet er HU 100$ NL SnG på Ladbrokes
Villian sidder med ca. 1500
Jeg sidder med ca. 1500
Villian er en standard TAG
Jeg sidder med 8d9d
Jeg er OneOuter
> SATMARA posted small blind (15)
> OneOuter posted big blind (30)
> Game # 509,974,217 starting.
> Dealing Hole Cards
> SATMARA raised for 45
> OneOuter called for 30
> Dealing the Flop(8cJc5d)
> OneOuter bet for 90
> SATMARA called for 90
> Dealing the turn(Kd)
> OneOuter checked
> SATMARA bet for 150
> OneOuter raised for 600
Hvad siger i det til det folkens?
Hvad siger Ita?
HU 100$. Godt/Dårligt Move?
Jeg kan ikke lide det, men det skyldes at du har chancen for at bette ud. Havde du været i position har jeg ikke noget imod at du raiser den turn. Mod en spiller som dig (nu har jeg trods alt spillet et par gange imod dig), så skriger hvert et ben i min krop at du er ude i en skæg som du spiller hånden her.
Årsagen er primært at du med en made hand pludselig giver ham (en tight spiller) chancen for at trække et frikort til en masse hænder, der slår stærke made hands (sets, 2 par etc.) - altså straights og flushes. Skal jeg lede efter en hånd som du komfortabelt kan spille på denne måde, så er der pludselig ret tomt i dit range. Tilbage er der kun skæg og ballade.
Så for mig ligner det mest af alt en situation, hvor du efter at have checket turn fortryder at have opgivet potten (hvis vi antager at jeg ikke kender din hånd som villain og derfor ikke ved, at du har et træk) og derfor sparker til den.
/Mikael
Dårlig spillet. Bet ud på turn, når du leader flop. Det vil spare dig for et bet senere. Du spiller den lidt for aggressiv, men det er ok at repræsentere kongen. Han caller kun med jx, kx og bedre. Indse, at hånden er tabt, hvis han caller turn.
- du better 30*BB på turn, det er ret meget at sætte 1/3 over styr på 3. højeste par på bordet.
Mester
Jeg kan nu godt lide den, jeg ved ikke hvor godt i kender hinanden, men for mig ser det ud som om han vil stjæle potten med det 150 bet. Ved at raise med 600 er der en stor sansynlighed for han folder hvis han er ude at stjæle, hvis han skubber skal du calle ca 750 i en ca. 2250 pot. Som jeg ser det har du mellem 9 og 14 outs og så har du vel odds til at calle hans all in.
Kombinationen af foldingequity og potodds hvis han skubber gør at jeg synes det er et godt spil.