HU 100$ SnG

#1| 0

Villian er en nogenlunde standard spiller. Han er tight

Jeg sidder med 900
Villian med 2100

Jeg har indtil videre spillet tight, og ikke raiset meget pre-flop, men skudt cont. bet af på de fleste flops

Blinds er 15/30

Jeg får 66 på knappen og raiser til 75

Villian caller

Flop: 2 3 9c (Rainbow)

Villian checker

Jeg better 130

Villan caller

Turn: Jc

Villian checker

Jeg checker

River: Ad

Villian checker

Jeg pusher for mine 700 (Pot 400)

Hvad synes i om det?

31-05-2006 00:18 #2| 0

Der er vist ingen grund til at risikere hele din stack her - mindre kan gøre det. Du repræsenterer delvist overkort med esset hele vejen, så hvorfor ikke stikke et bet ud på river, du gerne vil have kaldt? 200 ser fint ud.

31-05-2006 00:26 #3| 0

Tåbeligt, hvad laver du Toby???

Raise mere PF, et lille PF som det du laver er en del bedre med en god postflophånd. Din hånd er meget svær at spille postflop.

Flop, fint. Hans call kan være mange ting.

Turn checker jeg også oftest.

River, tja hvad skal jeg sige, synes det er forfærdeligt. Du kunne meget vel være foran på floppet. Turn kan vi ikke udlede meget fra. På river vil han nok leade med et A, hvis han ikke hellere vil induce et bet fra dig. Forstår ikke dit bet. Du må lave det fordi du håber at kunne tage ham af en bedre hånd. Men de fleste villains caller med et A. Og hvorfor skulle han have en J? Check her, du bør ikke blive callet af en dårligere hånd og du tager kun 9''eren ud af hånden. Men der er mange flere likely hænder efter hans call af dit C-B (draws, mindre par, høje kort, air).

31-05-2006 01:28 #4| 0

giver absolut ingen mening det river bet, du får ikke et call fra en hånd du kan slå.

Det eneste der kunne give mening varom du kunne få ham til at folde den 9.

ringe

31-05-2006 01:43 #5| 0

Check den ned. Du er vel foran en 40-50 % af gangene og så er der vist ikke meget ev i at risikere stacken med et overbet hvor du aldrig vil blive callet af en hånd der har dig slået.

31-05-2006 02:13 #6| 0

What....Tope de Joke?
Ej synes sku oxo det helt henne i vejret, som de fleste svar herinde fortæller dig så vil du kun blive callet af en bedre hånd. check den efter, eller et passende lille bet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar