Bare en lille aften mig og en ven havde, som jeg ville dele med alle jer dejlige PN'ere :--)
Aftenen starter stille og roligt ud med 5 timers intensiv flytning for min søster, hvor min ven (kaldet Worm "Rounders")
Har tilbudt og hjælpe med, da der kun er mig og hende.
Vi slider og slæber, og efter 5 timer som sagt, ankommer vi hjem til mig, og aftaler og hælde lidt øl i halsen, og spille lidt HU - startchips 200, faste blinds 2/4. 1000 kr. pr. spil.
Jeg lægger godt ud, med at vinde 4 ud af 6 spil, hvilket jeg var godt tilfreds med. Sidste spil jeg vinder, er "Worm" blevet lidt småsur over han ikke har vundet, og råber: NU ER DET KRAFTEDME NOK, NU SMIDER VI 5000 KR. HVER, 1 SPIL. !!!
Jeg indvilliger mod min vilje, og begynder spillet. De første 20min. dominater jeg ham, og sidder med 3/4 af Chips, indtil han vinder en AI hvor han sidder med flushen A♦ 10♦ hvor jeg sidder med Q♦ K♦ :( Alt i alt skal det siges, at Worm er den værste dominerende spiller, når han vinder, men skal høre for alt. Han er den bedste, han kan slå alle. osv. osv. osv. Så jeg tænker self. Han skal ned nu!!
Hånden kommer: jeg kigger ned i A♣ A♦ i sb, pt. 120 i chips, han har 280. Jeg raiser den til 20, og han sidder og kigger lidt på mig, og siger: fuck dig, du har ikke en skid! og råber AI! - Jeg falder i mine bare glædestårer over han laver det move, og kalder ASAP! og viser ham Raketterne. Han råber self. PIS, og viser J♦ 10♠ .
Det noget så fine flop kommer: 2♠ 5♦ Q♦
Den endnu pænere turn : 8♣ <-- giver ham en lukket str8, og dog har jeg stadig AA :)
Og den EXTREME fede River : 9♠
BAAAAAAAAAAHHHH, og mine glædestårer bliver til kolde kyniske dræberkugler! ÆV - ÆV - ÆV
Jeg farer op og skælder ham ud, over hans latterlige AI, og erkender at det nok var et Bad Beat desværre..
Jeg spiller normalt ikke denne slags HU om 5k. og specialt ikke mod ham, da han altid skal lave nogle dumme moves, og vinde på dem. Og dog alligevel tænker jeg, nu tager jeg ham, og så skal han hånes skal han.
Han jubler glædeligt: DONT HATE THE PLAYER - HATE THE GAME!
Jeg Skriger Abnormt højt i min psykose lignede tilstand:
HATE THE PLAYER - LOVE THE GAME <--- Må helt sikkert være min teori...
En lille hverdags aften i et live HU game, mod en kammerat. Sådan kan det gå, og man må videre :D
HU 5000 kr. A little story ;-)
Heeh - den var ikke rar. Men det lyder jo til at du tager ham i det lange løb :)
Foresten, kan altså ikke få øje på dit flush draw med AA ;)
Ses vi på Bestpoker i morgen ?
Plow The Law.
Helt sikkert vi ses @ Bestpoker, Plow :--)
Doooh Rettelse - tidliere session jeg var på flush draw. Det skal self. slettes :D
Har en tilsvarende kammerat, som kan være ufattelig belastende at spille poker med.
Dog spiller vi ikke om så meget som jer, men der ligger sgu meget ære i poker. gang på gang suger han ud på turn eller river. Og bagefter får man selvfølgelig noget i stil med "Du er så pisse ring Lars", eller "Hvad var det jeg sagde? Jeg er den bedste" stukket i ansigtet. Det skal lige siges at vi nok spiller 1 gang om ugen, og at jeg ikke kan huske nogen gange hvor han har været favorit ved et all-in mod mig. Sidst var det mine KK mod hans JJ, hvor han selvfølgelig turner en J.
men i teorien vinder jeg jo i længden
@Creative
Lige præcis, i længden vinder man over disse spillere :)
Spiller også med min buddy 2-3 gange om ugen.
Men hvad Fand..... hjælper det at vinde i længden, når man taber her og nu :(
hader også at få den i hovedet af ham.. Jeg er bedre end dig... Jeg slår dig hver gang, jeg er jo den bedste <--- typiske kommentar fra ham når han er lo2 på turn eller river :(
Men screw it Creative :) Vi vinder i længden
hehe ja det håber jeg.
det er nu så smukt når han ikke rammer sine 2-3 outs, og man kan håne ham lidt tilbage! :)
Kunne godt lide denne her....
"...Jeg indvilliger mod min vilje" ;-)