En sikker hest tak ;)
kører 50/50 efter BI
HU 5k gtd kl 20:15
the-rabbit-7 anden plads som bedste i den. en Del top 10. igår nr 9 for kaaex. snart en sejr..
officialpokerrankings.com/pokerstars/the-rabbit-7/poker/results/9DA7B60CA6E64EB5BD590E7D1ED549DA.html?t=2
Moehrdel er frisk har dog ikke den store erfaring med HU....
spiller den hvis der ikke dukker nogle erfarne heste op for dig:)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moehrdel/poker/results/532F78D407C140BB99BA165F0D5AD145.html?t=2
Den vil jeg gerne melde mig klar på. Jeg har tidligere spillet mange SnG's på betfred bl.a. hvor du kan tjekke mig på sharkscope - nicket er lhvaml derinde.
Ellers får du lidt stats fra FTP og stars, har dog ikke spillet meget på stars endnu.
Nick er Hvam.L.E.A.S
Stats:
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Ileas/poker/results/2A87203AEA054AB0992E0FB336BA7610.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/1B329D13D158407BB3FA942F67532C62.html?t=2
ty agra
og ty for chancen AtilaWP.
laver tråd med sidste hånd og evt hvad runde jeg ryger vider til..
GL os
Junser_x melder sig klar :)
Username: AaB-Man
Games played:164
Av. profit: 2$
Av. Stake: 3$
Av. ROI: 33%
Total profit:354$
Ability /100: 71
Network: Ongame
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/AaB-man/poker/rankings/86D339877D1E46078D557438F4E799D1.html?t=3
joppe er en HU donk
Så derfor: masser af gl!!! u r gona need it...
gogogogo
gik fandme stærkt. ude i føreste runde. mod nok en af de dårligste hu spiller ever.., starter med jeg taber kk mod hans q10 og bliver low. han over bettedede alle hænder . std er 7-8 bb bet. til sidst vinder jeg ik flipet desværer..:(
PokerStars Spil #40960405052: Turnering#301010523, $20+$2 USD Hold'em No Limit - Runde I Level IV (25/50) - 10/03/2010 20:24:18 CET [10/03/2010 14:24:18 ET]
Bord '301010523 106' 2-max Knappen er på plads #2
Plads 1: DonGorgonJ (2670 i chips)
Plads 2: the-rabbit-7 (330 i chips)
the-rabbit-7: poster small blind 25
DonGorgonJ: poster big blind 50
*** KORT ***
Givet til the-rabbit-7 [6s 7d]
the-rabbit-7: raiser 280 til 330 og er all-in
DonGorgonJ: kalder 280
*** FLOP *** [9c 4h Jd]
*** TURN *** [9c 4h Jd] [Tc]
*** RIVER *** [9c 4h Jd Tc] [2s]
*** SHOWDOWN ***
DonGorgonJ: viser [2d Ah] (et par, toere)
the-rabbit-7: viser [6s 7d] (bonde høj)
DonGorgonJ vandt 660 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 660 | Rake 0
Bord [9c 4h Jd Tc 2s]
Plads 1: DonGorgonJ (big blind) viste [2d Ah] og vandt (660) med et par, toere
Plads 2: the-rabbit-7 (knap) (small blind) viste [6s 7d] og tabte med bonde høj
og den han siger han har KK har han 33 sad og railede med så lidt mærkeligt han ikke siger det rigtige.
PokerStars Spil #40960276776: Turnering#301010523, $20+$2 USD Hold'em No Limit - Runde I Level III (20/40) - 10/03/2010 14:21:56 ET
Bord '301010523 106' 2-max Knappen er på plads #1
Plads 1: DonGorgonJ (1275 i chips)
Plads 2: the-rabbit-7 (1725 i chips)
DonGorgonJ: poster small blind 20
the-rabbit-7: poster big blind 40
*** KORT ***
DonGorgonJ: raiser 80 til 120
the-rabbit-7: kalder 80
*** FLOP *** [Js Qh Jd]
the-rabbit-7: better 120
DonGorgonJ: kalder 120
*** TURN *** [Js Qh Jd] [Qc]
the-rabbit-7: better 320
DonGorgonJ: kalder 320
*** RIVER *** [Js Qh Jd Qc] [6c]
the-rabbit-7: better 560
DonGorgonJ: raiser 155 til 715 og er all-in
the-rabbit-7: kalder 155
*** SHOWDOWN ***
DonGorgonJ: viser [Tc Qd] (et fuldt hus, damer over bønder)
the-rabbit-7: viser [3s 3d] (to par, damer og bønder)
DonGorgonJ vandt 2550 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 2550 | Rake 0
Bord [Js Qh Jd Qc 6c]
Plads 1: DonGorgonJ (knap) (small blind) viste [Tc Qd] og vandt (2550) med et fuldt hus, damer over bønder
Plads 2: the-rabbit-7 (big blind) viste [3s 3d] og tabte med to par, damer og bønder
Så den godt hvis du vil give den et 2nd try let me know i dag f.eks.
"og den han siger han har KK har han 33 sad og railede med så lidt mærkeligt han ikke siger det rigtige. "
En pokerspiller der lyver!, nu er verden da af lave..
ja det er det da.. jeg bruger det da også selv hvis jeg får bluffet en gut af en semi hånd, så kan jeg da godt brygge lidt suppe på den.
Homemade - er det ikke ligegyldigt om han er ny? Faktum er vel at HH er blevet faket. imo er det ikke iorden.
Hvordan kan i se at HH er faket ???
Postet af ny mand
*** KORT ***
Normalt kan vi der der poster ikkese andres whole cards med mindre der er showdown, her ligner det en fra Joppe`s konto der poster
HomeMade
Det er hånden hvor Joppe har 33 og han skriver han har KK
Han poster obv ikke hånden i sin tråd.
Den er vel bare blevet kopiret fra railing hvor Joppe selv har postet den..
@home
Hvis du bestiller hånden, så ser du at han sidder med 33 i hulen...
Den der 67 hånd, den er bare copy-paste fra joppes HH i raling
Jeg er med nu
Han Lyver om ext HH , men faker den ikke, da den ikke er postet
HM
Meget muligt, det er jo like det samme.
Regler for indhold af indlæg og privatbeskeder:
1. Indlæg og privatbeskeder må ikke indeholde krænkende, nedladende eller diskriminerende sprogbrug.
han spiller boardet i den 33 hånd med hans kald på river :DD:D:D:D
@onemoretry
er du per_dk????? fornemmer lidt med stavningen...
Spot on - 5 indlæg - ved hvem Joppe the-rabbit er og ved hvad staking er
ja, det er da 100%
Granaten er imo spot on!
Onmoretry - Der menes nok: One more try! Passer perfekt!
Meget muligt det er vores egen Per, men kunne da os fx være elmander.
Hvor er det lige at Joppe faker i din verden, jeg kan ikke se noget fake hh.
Someone help me?
@Noller
gå ind i staking afdelingen...
Elmander er ikke noget dårligt bud - han har aldrig kunne lide Joppe
Joppe hader også Elmander.
Så er 100% enig at det kunne være Elmander !
+1
klart joppe der er en kæmpemuppet her.
vi får sikkert samme historie som fra repsak med at det var første gang eller en anden dårlig undskyldning, finder sgu popkorn frem :)
[X] den tråd kunne godt nlive lang!
[X] MoPe er spot on
[X] det er enten per_dk eller Elmander
[X] joppe hader elamnder og omvendt
[X] Fryden kommer snart på banen
[X] jeg er mega sulten og skal hjem til de gamle og spise :)
Alligevel et meget sjovt nick, hvis onmoretry viser sig at være Elmander :-)
Selvironi ♥
steenl +1
Andre som railede som kan bekræfte den ene eller den anden hånd?
1. Indlæg og privatbeskeder må ikke indeholde krænkende, nedladende eller diskriminerende sprogbrug.
ok.. jeg vidste faktisk ikke at jeg kunne gå ind og bede om en andens hh... hvordan gør man?
40960276776
nummeret i joppes. så ind på stars op i funktioner -> håndhistorik
Request-->Hand History
hvorefter du kan skrive enten # ind på en hånd, eller fra en hel turnering.
ok jeg er pænt lost i den her tråd, men jeg ser da potentiale...
er der en der gider nogen cliffnotes eller ligende ?
1 jeg faker ik hånden.
2 jeg mente faktisk jeg havde postet 33 hånden og skrevet super skod spillet.
3. så derfor skriver jeg jeg tabte med kk mod q10 for man kunne jo se oven over at jeg donkede med 33(sådan lidt for sjov og for at staker kunne svine mig efter min 33 hånd. men ser nu jeg ik har postet 33 hånden. ås ja det kan se forkert ud.. men det der var meningen:(..
4 mer er der ik i det..
du mener helt seriøst at du ville skrive FOR SJOV til 33hånden, at du havde KK?
kk.. jeg mener jeg havde postet den 33 hånd.. og da jeg så røg kunne jeg se det var skod spilet.. ville så skrive jeg blev low mod en random hånd med en random hånd. blev så kk mod Q10... for hånden over kunne man jo se at det ik var det der skete.. havde så bare glemt at poste den 33 hånd.. syntes det ville være lidt sjovt i en sørglig spillet tråd.. thats it
Vi er pokerspillere, men ikke dumme.
Jeg gider egentligt ikke diskutere det med dig, da du obv stadig har intentioner om at snyde manden der smider penge efter dig.
Men damn hvor er du sørgelig.
lol ok hvis du syntes det er det sku ok med mig.. er det noget jeg bare opdigter eller hva? sku godt fundet på så imo.... og hvor ligger snyden i det? tror du jeg er dum nok til at snyde? har set 10000 gører det her inde så ingen ide at snyde(semi snyde) men hvis du tror det soo bee my guest.
Ved ikke om man kan kalde det snyd.
Manden spiller bare et low PP utroligt ringe også er han flov efterfølgende, derfor siger manden at han havde KK, thats it.
joppedk - du behøver ikke søge staking i mine tråde i fremtiden..
Tror sku ikk på at Joppe har snydt bevidst !
En af grundende til at jeg ikk tror det er at Joppe har lavet MANGE blow ups/ dårligt spil igennem tiden og der har han sku da postet dem alligevel, og er blevet svinet for det.
Kan ikk se hvorfor han skulle snyde denne gang når han ikk har gjort det alle de andre gange hvor han har lavet dårlige playes?
Og folk staker ham jo alligevel selvom han har lavet disse blow ups? (Også mig)
Ingen sikkerhed for det er første gang jo.
Som jeg nævnte tidligere skriver han ofte at den bedste hånd taber uden at poste, hvorfor skulle han lave den dårlige joke lige nu, men snakke sandt alle de andre gange?
Jamen kan sku ikk se hvorfor at det er han skal snyde denne gang - han har sku lavet værre spil end det der ! :b
Ikke ligefrem positivt at han laver så dårlige playes, men tror sku ikk han snyder må jeg indrømme.
Nu må Fryden jo afgøre om det er til kort eller ej, det vil jeg ikk tage stilling til .
Klart nok, men der er trods alt større chance for at blive staket hvis man kun viser halvdelen :)
Men jep, op til mods.
Enig ;)
Men tror sku på når folk poster hænder herinde så er det de rigtige hænder
Det vil sige der er to muligheder:
1. joppe skal have kort for at lyve om sin hånd til staker.
2. joppe skal have kort for at have BJÆLDE forstand på humor.
For helvede altså - du skal fandme ikke forsøge at bilde mig ind, at du lavede en joke, hvor du så glemte punchlinen. Det svarer jo til at fortælle en joke og så glemme at fortælle punchlinen - JA, det er faktisk den perfekte analogi, for det er totalt retarderet!
Er lidt delt her..
Har set Joppe poste blow-ups af højeste karat i f.eks. DEG og taget tæsk for det tidligere, hvilket taler for, at han ikke er typen der vil pynte på HH (eller lyve om det).
På den anden side er den "joke" så underlig som den overhovedet kan være og hverken som stakee, staker eller neutral observatør vil jeg finde den bare tilnærmelsesvist passende.
@KentKay
Kan vi evt. få kammertonen.
Strange
Meen ser du ham ofte poste kæmpe blowups i early uden at buste, eller skriver han så bare hvad der er sket?
Hint: Han skriver det bare.
kk.. du beskylder mig for at have snydt før.. BEVIS
snyd næppe. for skulle entlig slet ik poste ander hænder end bust hånd , så kunne enbtlig skrive what ever og ik kommenterer på den her tråd. men nu gør jeg det aligevel..
På den anden side er den "joke" så underlig som den overhovedet kan være og hverken som stakee, staker eller neutral observatør vil jeg finde den bare tilnærmelsesvist passende.
kan godt forstå det. men sådan er det nu engang.. er btw Pisse dårlig til at huske vittigheder/jokes.. og tro det eller lad være var ment som en joke som gik galt..
kk du en nar og en pissse arogant person som altid... BEVIS det eller undskyld.. ellers guldt kort for at have svinet mig uden grund..:)
skriver ik mer her i(eller måske gør jeg)
Jeg forstår ikke den forklaring der?
Skal den forståes sådan, at du havde 33 i den hånd hvor du spiller boardet? MEN taber en masse med KK i en anden hånd? Eller hvordan er det lige det hænger sammen?
Hvis han ikke skulle poste hands ud over bust, så ville det jo ikke give mening og poste en snyde hand som ligger før bust hånden?
MrNoller
Den reelle busthånd her er vel også 33 hånden? Så det giver da masser af mening.
Det er da ikke den reele busthand i en HU, 4 doubles og han har vundet?
Det er set før jo, men forsvarer ikke nogle.
Kan bare ikke forstå man skulle finde på at fake HH, hvis man kun skal poste last hand?
Jeg vil da mene at det er rimelig relevant for staker at få 33/KK/Whatever hånden her, da den efterlader ham med 300 chips. Selvfølgelig kan det lade sig gøre at lave comeback, men når det ikke lykkedes så må den største swing hand da betragtes som aktuel.
Imo er det stadig et gult kort her.
Sku da ikke hvis han kun skal poste bust hand, så er det da fuldstændig ligegyldigt hvad der er sket inden?
Det er da ikke ligegyldigt når der er tale om en HH der bliver faket? Den med at det skulle være "for sjov" køber jeg ikke.
Jeg prioterer så lige, hvorfor skulle han poste en fake HH. Hvis det kun var nødvendigt og poste bust hand? :s
Det er sku der min problematik ligger, fordi jeg jeg er imod fake HH naturligvis.
@ MrNoller
Fordi han vidste at folk railede og at det ville se mistænksomt ud.
Sand9400@
Hvis han fik af vide han kun skal poste last hand, så er det jo ikke nødvendigt og poste den. Medmindre stakeren efterspørger hvad der er sket jo.
Men anyway, jeg er uden af denne tråd.
@ MrNoller
Så fordi det ikke er efterspurgt af stakeren, at stakee skal poste andet end busthånden - så er det i orden at fake en HH?
Hvor går grænsen så? Må man fake en HH, så man får et kæmpe chiplead i en tour og så får en 1-outer imod sig som crippler én?
Imo er der ikke den store forskel. Begge HHs er blevet faket for egen vindings skyld, så staker tror at man har spillet bedre end man egentligt har.
FFS altså - manden bluffcaller og kan ikke engang slå bordet. Jeg ville da heller ikke være specielt stolt over den hånd, og kan - sådan da - godt forstå han hiver i land med "det var en joke"-forklaringen, nu hvor han er blevet fanget med chipsen i dip-skålen.
Jeg vil gå så langt som at sige, at der er under 1% chance for at den historie er sand. Den er så langt ude og lugter virkelig af et desperado-bluff af dimensioner.
"nu hvor han er blevet fanget med chipsen i dip-skålen."
Den fik sq mig til at grine!! EPIC!! På trods af det hele..
Mhau@
Nævner jeg nogle steder jeg er tilhænger af fake HH?
Joppe har sagt at det kun var nødvendigt med bust hand ikke?
Hvorfor skulle man så være så dum og poste en falsk swing hand.
Jeg kan ikke forstå hvorfor han har gjort det, og det er ikke noget med at støtte fake HH.
Så læs dog mine indlæg igennem først, jeg skriver på INGEN måde at fake HH er okay.
Mit eneste spørgsmål er bare når man har fået en deal hvor man kun skal poste last hand til og starte med, hvorfor er man dum nok til at poste en falsk swinghand.
Men okay, håber du forstået hvad jeg mener nu
@Joppe
BEVIS det eller undskyld.. ellers guldt kort for at have svinet mig uden grund..:)
Jeg har ikke behov for at vise at du lyver, det har du jo så fint selv klaret.
Og så er jeg vidst ikke den eneste der sviner til, men jeg gør det fordi du er en muppet, og så bliver du endda ved med at lyve, selvom ingen herinde tror dig, wp.
At du har behov for at svine tilbage, glæder mig bare. Det viser endnu engang jeg har ret, tak.
@Noller
Mit eneste spørgsmål er bare når man har fået en deal hvor man kun skal poste last hand til og starte med, hvorfor er man dum nok til at poste en falsk swinghand.
Plz, det er Joppe vi taler om.
kentgay. pas på hvem du snakker sådan til jeg er ik din mor eller ven.
du beskylder mig for snyd.. HVOR er det henne bevis det nu eller luk.
og jo du er den eneste der beskylder mig for jeg har snydt før.
fair nok de ander sviner mig til, jeg har bare dårlig humor som ik alle forstår... men nogle gør sjovt nok-
kom nu frem af din hule med beviserne om min snyd, harl lyst til at skrive en masse men lader være, bare et råd. lad være med at beskylde mig for noget jeg ik har gjord uden at have beviserne.. ALTID syntes at du var en lepercon. BEVIS det nu Tard.
Joppe
Skift nu plade.
Du skriver du har KK. Hvorfor skulle denne ENE gang du laver en lortejoke gå galt?
Jeg kan obv ikke bevise du lyver med joken, blot bevise at du har løjet overfor staker med at du havde KK. Det er for mig mere end overbevisende nok.
Jeg kan selvfølgelig ikke gå ind i dit sind, og hive løgnen frem til overfladen, men det er vidst heller ikke nødvendigt.
Men LOL at jeg skal passe på hvem jeg snakker med, har du tænkt dig at komme og flække min ringmuskel da?
Well, du er en ligegyldig muppet, så lader resten være op til mods :)
kom nu. du så klog du siger jeg har snydt masser gange før. ik for jeg ser det her som snyd.. normalt kan man bakke det op man skriver men du kan ik en skid så luk lille dreng...
og nej har aldrig snakket noget om ringmuskel, der er måske ønsketænkning who knows.
syntes det fint du kalder mig muppet(dukke), cool nok at værer den føreste dukke som kan skrive(ik så godt altid) og tale..
og du skriver selv lortejoke. det blev det til åbenbart da jeg glemte pointen. alle jokes er ik lige gode.
Lige en enkelt ting.
Jeg har IKKE sagt du har snydt masser af gange, jeg har sat spørgsmålstegn til det.
Mojn.
sådan her skulle det havde været men fik ik postet den 33 hånd som jeg troded
PokerStars Spil #40960276776: Turnering#301010523, $20+$2 USD Hold'em No Limit - Runde I Level III (20/40) - 10/03/2010 14:21:56 ET
Bord '301010523 106' 2-max Knappen er på plads #1
Plads 1: DonGorgonJ (1275 i chips)
Plads 2: the-rabbit-7 (1725 i chips)
DonGorgonJ: poster small blind 20
the-rabbit-7: poster big blind 40
*** KORT ***
DonGorgonJ: raiser 80 til 120
the-rabbit-7: kalder 80
*** FLOP *** [Js Qh Jd]
the-rabbit-7: better 120
DonGorgonJ: kalder 120
*** TURN *** [Js Qh Jd] [Qc]
the-rabbit-7: better 320
DonGorgonJ: kalder 320
*** RIVER *** [Js Qh Jd Qc] [6c]
the-rabbit-7: better 560
DonGorgonJ: raiser 155 til 715 og er all-in
the-rabbit-7: kalder 155
*** SHOWDOWN ***
DonGorgonJ: viser [Tc Qd] (et fuldt hus, damer over bønder)
the-rabbit-7: viser [3s 3d] (to par, damer og bønder)
DonGorgonJ vandt 2550 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 2550 | Rake 0
Bord [Js Qh Jd Qc 6c]
Plads 1: DonGorgonJ (knap) (small blind) viste [Tc Qd] og vandt (2550) med et fuldt hus, damer over bønder
Plads 2: the-rabbit-7 (big blind) viste [3s 3d] og tabte med to par, damer og bønder
her skriver jeg i den orginale tråd jeg havde KK mod Q10, som man obv kan se jeg ik havde. da jeg troede jeg havde postet 33 hånden.(som jeg ik var tvunget til at poste) men ville gører det aligevel for at vise mit fuck op. men for den ik med ind,
PokerStars Spil #40960405052: Turnering#301010523, $20+$2 USD Hold'em No Limit - Runde I Level IV (25/50) - 10/03/2010 20:24:18 CET [10/03/2010 14:24:18 ET]
Bord '301010523 106' 2-max Knappen er på plads #2
Plads 1: DonGorgonJ (2670 i chips)
Plads 2: the-rabbit-7 (330 i chips)
the-rabbit-7: poster small blind 25
DonGorgonJ: poster big blind 50
*** KORT ***
the-rabbit-7: raiser 280 til 330 og er all-in
DonGorgonJ: kalder 280
*** FLOP *** [9c 4h Jd]
*** TURN *** [9c 4h Jd] [Tc]
*** RIVER *** [9c 4h Jd Tc] [2s]
*** SHOWDOWN ***
DonGorgonJ: viser [2d Ah] (et par, toere)
the-rabbit-7: viser [6s 7d] (bonde høj)
DonGorgonJ vandt 660 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 660 | Rake 0
Bord [9c 4h Jd Tc 2s]
Plads 1: DonGorgonJ (big blind) viste [2d Ah] og vandt (660) med et par, toere
Plads 2: the-rabbit-7 (knap) (small blind) viste [6s 7d] og tabte med bonde høj
Satme tit du skriver du taber med den bedste hånd uden nogen form for HH.
øh? for mig er det en beskyldning om mer snyd.
Overbevist = JEG tror du snyder.
Derudover skriver jeg nok, som i MIN mening.
Det er ikke på nogen måde en beskyldning, men derimod mine tanker jeg lufter.
hvis du tror jeg snyder,, er det ik dumt du ik beviser det over for folk der staker? eller er du ligeglad med jeg snyder alle ander? beivs det så folk ik staker mig mere. det er sku da det mindste du kan gører
@KK sry.. men fint du tror han snyder.. du har vist efterhånden sagt din mening... men er vi ikke ved at være der hvor det er staker som tager stillling til det hele... synes du er ved at køre det hele på et sidespor...
Det er nærmere en personlig hetz nu...
Kom nu væk med det der at bevise det, du skrev du havde KK = LØGN!
Det er nok bevis for mig, om det er for andre er op til dem selv. Jeg er sgu ligeglad med om folk staker dig, det må være efter hvor godt de stoler på dig.
Tror jeg må hoppe på gumple´s vogn her.
Derudover må det være op til mods og vurdere om der skal deles kort ud eller ej.
jamen kk.. du lader da heller ik morder gå lød med et våben hvis du ved han vil slå ihjel?
Gumple
Jeg har siden min post kl 00:19 sagt at jeg ikke har mere interesse i dette, men Joppe bliver ved med at stille spørgsmål eller på anden måde stikke til mig, og så svarer jeg.
Prøv og hør her!
Er man dømt allerede inden eller hvad??
Kom da med HELT klare beviser hvis man beskylder folk! Istedet for det her pjat!
DEM som beksylder en skal da satme komme med klare beviser inden man maler fanden på væggen...
Jeg ser slet ikke han snyder overhovedet, ingen fake HH's eller noget, bare en RIGTIG dårlig joke, uden den hh's som skulle være med til måske nogle forstod joken. INGEN faket HH's!
@joppe
du trænger virkelig til at få nogle basale jokes ind i dit kødhoved, for den joke er skudt lidt ved siden af :-)
Blend
Jeg beskylder Joppe for at lyve, og det har han gjort.
Der ER helt klare beviser.
Joppe
At du kan sammenligne det her med menneskeliv, .... Nej, glem det.
Jeg vil så sige at du siden din post kl 15:50 har stilt spørgsmål ved det her.. så mon ikke at staker har nok info til at danne sig et indtryk af hvad der er sket... jeg håbr da at staker selv har taget kontakt til joppe via pm for at få en afklaring... det ville jeg da have gjort...
Enig med Gumple
Har bestemt ikke noget imod dig KentKay, tværtimod.
I denne tråd fremstår du dog som en lærd version af Stuntmanmike pga. den personlige hetz og stå dog ved dit ord, når du længere oppe siger, at du ikke gider diskutere videre.
Jeg er personligt lidt både/og i denne sag som beskrevet længere oppe og regner ikke med at bruge så meget tid på at efterforske yderligere.
Videre på hesten folks!
Strange
Ingen tvivl om jeg skulle være stoppet, da jeg skrev det.
At du sammenligner mig med Stuntman er faktisk slet ikke så skidt, han var overraskende tit spot on, omend tonen ikke altid var okay.
Men som sagt, henvises der til noget jeg har skrevet, så forklarer jeg selvfølgelig. Eneste grund til jeg lister lidt rundt herinde stadig.
Mig som stakers take er følgende, at han ved han kunnne gøre det bedre en anden gang får ham til at forsøge at lave en spøjs joke på afslutningen. Grund nok for mig til at se videre til næste stake og sagtens stake Joppe en anden gang. Men jeg er nu også lidt ligeglad om den er fake eller ej lol
att mods..
Hvordan kan i give et gult kort når der ikke er KLARE beviser som i ellers har sagt der skal være for at give et kort ?????
@KK
Forståeligt...
Og det var self. ikke en tilsvining, men blot er marginal sammenligning jeg gjorde mig ift. Stuntmanmike.
Regner med at rense dig i lidt low-stakes cash-game på iPoker (igen lol?) en dag :-)
SRY men FFS hvis staker er lige glad.. hvor beviser det bare hvor ude af proportioner denne tråd er..
Strange
Jeg er egentligt rykket OnGame, men du skal ALLE dage være velkommen til at invitere mig til noget cashgame på Ipoker.
Skal satme ikke tage længe at depositte så, lol ;o)
Self løj han.. Bare et retaderet move fra ham pga en pinlig hånd. Gult kort er fortjent.. The end!
@Gumple
Der er da klare beviser? Han skriver han er røget ned med KK mod QT, hvor han faktisk er røget ned på 300 med 33 mod QT, synes det er en væsentlig detalje at ændre fra KK til 33, hvis det er en joke (hvilket jeg ikke tror på), så er det da godt nok den mest malplacerede joke jeg længe har set..
StonieN. pointen var jeg slet ik skulle poste den hånd. så hvorfor snyde med en hånd jeg bare kunne lade ligge uden at skrive noget?
@ stonieN
Det har jeg læst.. men min pointe er at.. nu har denne diskution kørt så længe at det burdte være en sag imellem staker og joppe... istedet for alle andre...
LOL hvis han har fået kort!!??
Har han faket??? Det kan jeg jo slet ikke se nogen steder??
Forstår jeg simpelthen INTET, især ikke den linje pn laver med at dele kort ud. Især når ejg tænker tilbage til andre situationer hvor det tog 100 år før en person fik et kort, selvom der var KLARE beviser der!
Ommer synes jeg!
Men hvad er pointen i at lave sådan en joke? Det giver ABSOLUT ingen mening at skrive "for sjov" at man har KK, altså.. hvorfor?
Udover det så tror jeg vi har forskellige opfatter om hvorvidt dette er en HH der er faket, og derfor ikke bliver enige, så vi kan ligeså godt stoppe diskussionen nu.
StonieN.. det virkede sjovt i mit hovede.ellers havde jeg da bare ledet være med at skrive noget da det ik var nødvendigt.
Åbenbart tog denne sag kortere tid end så mange andre.
Synes det er pinligt!
Personligt tror jeg ikke Joppe ville fake, han har sku før lavet blowups og erkendt dem. Om det er en fejl eller en mangle i indlæg eller om det er en bevidst fejl det vides ikke.
Men nu synes jeg vi skal lukke denne sag, og så er det op til folk om de vil stake Joppe eller ej i fremtiden!
@ MrNoller
Rolig nu :) Jeg beskylder dig ikke for at være tilhænger af fake HHs. Jeg siger bare, at hvis man lader denne her gå, hvor der så tydeligt er blevet snydt, så er der sgu ikke særlig langt.
Det kræver altså ikke den store landbetjent at finde en grund til at snyde. Den ligger sgu ret lige til imo. Tilsyneladende var der ret mange der railede, hvorfor den hånd uden tvivl så lidt mistænkelig ud. Så er det da nærliggende at lave en djoffer og få sig selv til at fremstå uheldig.
Problemet er at man ikke kan argumentere mod din logik, joppe. Det svarer til at en mand er blevet fanget på overvågningskamera i færd med at røve en bank, og når han så bliver fanget med lommelygten i bankboksen, så var det bare en joke, som de ansatte var helt med på. "HVAD? Vidste de ikke det var en joke? Nååå nej, jeg havde lige 'glemt' at fortælle det var en joke". Det er da klart at sådan en person bare skal slippe uden yderligere tiltale... ej vel?
Jeg forstår bare ikke hvorfor min holdning kan være så langt fra andres holdning i den her tråd. Mener ikke engang det her er på grænsen. Måske er jeg bare mere mistroisk anlagt, men jeg kan seriøst ikke se hvordan nogen person nogensinde ville kunne tro at andre mennesker med en IQ over 40 ville synes det var skægt. Så er det sgu ligegyldigt hvor dårlig joppe er til at fortælle jokes.
Men hvis den her ikke havde givet kort, så ville jeg da øjne helt nye muligheder for at lave sjov herinde. Eksempelvis bytte dollars og så ikke overføre som aftalt. Når så der bliver oprettet en tråd med at jeg ikke har betalt til tiden, så vil jeg komme frem og råbe "JOKE! Haha, IN YOUR FACE! Det er det der ironi. Hallo - jeg er ikke Repsak, men alligevel opfører jeg mig som ham. Haha, det er sgu da humor, mand!".
Skal vi ikke lukke den her og lade det være p til Moderatorerne om det er kort eller ej ???
Alle har vidst snart fået sagt deres mening
Har ikke læst hele tråden, men mest de øverste indlæg, hvor Elmanders stunt også blev inddraget af nogle. Nu fik Elmander altså kort for at fake en HH der kun kostede ca 10% af hans stack, og som ikke betød noget. At Elmander så selv beder om at få et rødt kort af admins - det har han jo nok fortrudt sidenhen. At der er mange flere som efterfølgende har lavet meget være ting, og som ikke er blevet smidt ud, kan man jo bare ryster på hovedet af.
Ellers er det er lidt sjovt at de 3 herinde fra, som især førhen spillede flest HUs (før orty/Mhau kom igang) nemlig Joppe/KK/elmander altid har haft et specielt forhold, og næsten altid våger over hinanden. Elmander har altid brugt trashtalking (og bliver nok også selv for kørt for meget op i det røde felt), Joppe spiller nogle gange som om hans HUD skjuler hans holecards for ham, og KK er måske den flinkeste person der skriver flest WP og GG i chatten, selvom villain er den største donkey. Elmander/Joppe har dog aldrig været bange for at tage nogle slag for tvivlsomt spil, KK laver bare ikke de samme "moves".
Synes bare at Joppe skal tage kortet og komme videre herfra.
Hvis folk railer (og Joppe ved det) og hånden kommer til showdown er det da helt absurd at lyve om den?
@Clientadvis
At der er mange flere som efterfølgende har lavet meget være ting, og som ikke er blevet smidt ud, kan man jo bare ryster på hovedet af.
Jeg opfordrer altid til, at man kontakter en af os mods hvis man mener nogen står til kort. Hvis nogen har fortjent et kort og ikke fået det, kan det jo være vi ikke er opmærksomme på evt. regelbrud.
Bah sorry Mhau - bare se bort fra min post så :-)
@ strange
NP :)
Derudover så bliver joppes hånd ikke vist op for railerne, da det er ham der caller raiset på river.
@Mhau
Lidt off-topic.
Self. rigtigt at railere ikke kan se den.
Men hvordan kan det være, at hånden ikke vises op til railerne, men derimod vises, hvis man laver HH request? "Rettighederne" bør vel være de samme.
@Fanatic
jo jeg vidste nogle folk railede. havde nogle på msn og skype. så RIMLIG dumt imo at prøve at fuske. med en hånd som jeg bare kunne lade værer med at poste eller skrive noget til.
Hvis det har taget lidt længere tid at uddele kort, kan det jo også være fordi man ville inddrage penge først, sagen var svær at finde rundt i etc.
De to gange jeg har anmeldt nogen, er der faldet kort indenfor max 24timer.
@ strange
Jeg ved det faktisk ikke :)
@ joppe
Hvis dem fra MSN og Skype kan bekræfte at du har sagt til dem at du havde 33, så er du jo off the hook. Hvis du derimod ikke har sagt noget til dem, er det da netop endnu mere grund til at poste en fake hånd - de har da helt sikkert undret sig over hvad du havde i den hånd.
Problemet er at det som en joke heller ikke giver nogen mening, SELVOM du så havde postet HHen. Havde du derimod skrevet "What? Hvorfor taber jeg? Jeg havde jo 3 par!", ville jeg klart kunne se det sjove i det. I hvert fald som passiv tilskuer. Som staker ville jeg næppe klaske mine lår af grin.
Men i det øjeblik du lyver din hånd stærkere end den er, så er det imo brud på de etiske regler. Også selvom du egentligt ikke havde behøvet at poste den. Det gør at din egen præstation ser bedre ud, hvilket er fordelagtigt for dig i henhold til fremtidige stake-deals - og åbenlyst en ulempe for en fremtidig staker.
At du så bortforklarer det med at det var en joke, synes jeg virkelig bare er langt ude. Der er ingen der mener det kun er Anders Matthesen der må fortælle jokes, men det der er bare ikke sjovt og det burde være tydeligt for alle.
MHau.. det er da ik en hemmlighed jeg havde 33 det ved alle da?
det kunne folk da se da de railede og den kom til showdown!
@Joppe
Læs lige hvad jeg har skrevet ovenfor samt Mhau's svar herpå.
@ joppe
Hold nu op med at spille dum... please.
Hvis du bevæger blikket lidt længere op, så står der at railerne selvfølgelig ikke ser showdown. Det burde alle folk imo vide, da det også er tilfældet i tours. Hvis man sidder ved samme bord som to folk der er ved showdown, så vil ham der kalder et bet på river ikke behøve at vise sine kort såfremt han taber. Der skal man ind i HH for at se det, og det sker mange gange i løbet af en turnering, hvorfor de fleste burde være med på den regel.
Personligt synes jeg det er ret åbenlyst, hvad du har gang i her, joppe.
Jeg skal være den første til at stikke dig en undskyldning, hvis det viser sig jeg tager fejl. Men jeg er selv HU spiller, og er ret sikker på at jeg har læst dig. Det er ikke noget soulread - derimod giver hele din linje ingen mening, og vil tro du 99/100 gange bluffer.
Imo er det tydeligt at du spiller dum for at bevise din uskyld. "Hvis ikke jeg vidste at folk ikke så mine kort ved showdown, hvorfor skulle jeg så lyve om det?". Det argument kommer med garanti snart.
MHau.. hører nogle af dem ad der railede om jeg sagde til dem jeg havde 33. og ja obv bluff.
og det er da ik hver gang man skal ind i hh og kikke hvad for en hånd han havde. man kan selv vælge ved at sætte flue ben i muck tabene hånd muck vindene hånd mener jeg det er
12-03-2010 01:23
LOL hvis han har fået kort!!??
Har han faket??? Det kan jeg jo slet ikke se nogen steder??
Forstår jeg simpelthen INTET, især ikke den linje pn laver med at dele kort ud. Især når ejg tænker tilbage til andre situationer hvor det tog 100 år før en person fik et kort, selvom der var KLARE beviser der!
Ommer synes jeg!
Det er vel i brugernes interesse at vi lige kigger en sag behørigt an inden vi uddeler evt. kort.
Derudover er vi flere om at dele kort ud, og reglerne er ikke entydige.
Hvis vi i denne sag deler kort ud for at sige noget man ikke har på hånden er det et kort. Hvis vi derimod ser på om staker har fået det han har forlangt, ja så er det ikke.
Der er altså i nogle tilfælde et personligt skøn indover, og der er altid mulighed for at kontakte en admin hvis man er utilfreds med en moderators beslutning.
Hvis det er så nemt som til LOL og OMMER, så synes jeg da du skal overveje en moderatorhat ;). Bare kig denne tråd, enigheden om kort eller ikke er til at overse.
TIME OUT:
Skal vi alle sætte os hen i et hjørne i 10 minutter, og tænke over hvorfor denne tråd på 2 dage har fået flere views end hver enkelt HOT tråd?
luk tråden plzzzzzzz... vi kommer jo ikke videre alligevel... tror også godt joppe ved, at det var en horribel joke (hvis den er sand:)
- manden har fået det gule kort og lad os nu allesammen komme videre!
/GG
Fryden
Ingen læser HOTtråde, det er facts.
Jeg tror faktisk alle PNeres hjerne har dannet sig et system, som gør at man automatisk sætter sine øjne lige under HOTtrådene.
@blend84
Det tænkte jeg nok ;)
Til det sidste venter jeg osse bare på skrappere regler for brugerne (og lempeligere for mods), så kortene rigtig kan komme i sving :)
"Ingen læser HOTtråde, det er facts"
spon on... læser dem ALDRIG!
@Kentkay
Ret enig, men fandt det alligevel sjovt nok til at kommentere.
Jeg har selv beklaget mig over HOT trådene, og indtil andet er bevist mener jeg at jeg er hjernen bag de nu farvede HOT tråde i main forum :)
Fryden
og indtil andet er bevist mener jeg at jeg er hjernen bag de nu farvede HOT tråde i main forum :)
Du skulle satme have med spanskrøret ;o)
Lukker tråden her,
Jeg har fået klager over tonen i tråden, og er HELT enig i at nogen går over stregen, i enkelte tilfælde ret langt.
Hvis de pågældende ikke kan finde ud af det, er der mulighed for at uddele officielle advarsler, og evt. i sidste ende inaktivere en profil. En mulighed jeg er ret kold overfor at bruge, for det klæder INGEN. Lad den slags meget gerne blive i hovedforum ;) tak.
Opfordrer til at man tænker sig om, og tager ilt til hjernen inden man svarer. (kunne det tænkes at folk ikke er HELT hjernedøde, blot fordi man ikke er enige med dem?). Det burde være i alles interesse og evnefelt, at tale i en nogenlunde pæn tone. Det synes jeg generelt går ok her i staking, men vi kan altid blive bedre.