Hey PN.
Sidder HU mod denne gut, som har været meget aggro fyr. Hver gang han sidder på knappen klikker han, lige gyldigt hvilken hånd han sidder med. Har oftest stjålet ved at re-raise ham, hvor han folder 8/10 gange.
Denne hånd ser jeg et value call i, da han før har bluffet mig - hvor han gik all in med 10♥ 4♣, på dette flop 9♥, 6♠, 6♦.
PokerStars Spil #36222162304: Turnering#218583617, $6.00+$0.25 USD Hold'em No Limit - Runde I Level I (10/20) - 04/12/2009 9:21:24 CET [04/12/2009 3:21:24 ET]
Bord '218583617 1' 2-max Knappen er på plads #1
Plads 1: Villian1 (1476 i chips)
Plads 2: zipex (1524 i chips)
Villian1: poster small blind 10
zipex: poster big blind 20
*** KORT ***
Givet til zipex [Ts As]
Villian1: raiser 20 til 40
zipex: raiser 40 til 80
Villian1: raiser 1396 til 1476 og er all-in
Hvad gør PN i denne situation?
HU 6,25$ - tuff decession
Caller bare og tager det flip. Tror han let er typen der bare pusher en masse trash som du er langt foran.
3better til 120 i første omgang.
Går han så all in, må du overveje om han har gjort det før.
Du siger han har været meget aggro, men tror du han går all in på alle Ax hænder, eller små par.
Kunne godt tro du skal flippe imod par, hvis du caller, men mod sådan en løs gut, caller jeg nok og tager det flip..
Vi har like 5% af stacken inde. Vi skal godt nok være ringe for at der ikke er value i at folde og spille videre mod lagtarden
Bryder mig bestemt ikke om dit click, make it 120-140.
Derudover;
Er manden ude i et sygeligt bluff nu, så gør han det igen senere. Han gjorde det med T4, så vent bare til du rammer noget TP lignende halløj, må sgu have en solid edge mod denne gut.
Fold derfor, medmindre du elsker varians (:
KK og Rsmadsen said it imo
Enig i dem der siger fold som udgangspunkt- Men igen tag i betragtning om hvor meget han har gjort det. Er han ofte gået all-in, eller går han all-in fordi han før har vist 10-4?
Ihvertfald er det værd at overveje at du stadig igang med 10-20 blinds, og da du ikke har alvorligt mange døde penge i potten, så er der masser af tid til at få en donk ned med nakken.
//Vid
Hopper med på vognen om at trebette hans raise.
Derudover er der absolut ingen grund til at tage nogen som helst chancer på level 1 - specielt når der er nada i potten.
Fold, fold, fold. Ingen tvivl.
Altså mod spillere der spasser helt ud og donere stacken i giga hjernedøde bluffs, skal man:
[ ] 3bette marginale hænder på level 1
[x] spille smallball poker og tage villains stack når han spasser ud igen..
altså call preflop ligesom i poker:)
jeg mødte dig igår zipex
tror måske det var mig :)