HU Cash, 600 Euro Q8s

#1| 0

HU Cash 3/6 Euro på Boss Media

Villain har spillet stille og roligt TAG'ish
Jeg har været en del mere aktiv ham en del flop-raises i 3-bettede pots osv.
- Hvor jeg har taget ned de fleste gange. V. har ikke set mig i noget stort
skæg endnu

V. virker umiddelbart ikke til at skyde super mange 2 og 3 barrels
Jeg vil dog ikke udelukke han godt kan finde på det

V. sidder med 580 euro
Jeg dækker

Jeg raiser til 18 med Q8
V. 3-better til 56
Jeg caller

Flop: Q T 3 POt: 112
V. insta-better 82
Jeg tænker ned og caller

Turn: 7x - Pot: 276
V. tænker halvt i bund og shover 440 ind

28-05-2009 19:04 #2| 0

Har villain en høj 3bet frekvens? If so, hvad har du gjort for at justere?

Hvilke hænder har du raiset med på flop i 3bettede pots?

Ang. hånden:
Har han tidligere overbettet?
Hvad gør du normalt mod overbets/Hvad gør den gængse spiller normalt mod overbets?
Er han en strammert?
Ser han dig som en strammert?
Gefühl...

28-05-2009 19:08 #3| 0

Som udgangspunkt vil jeg sige at hvis jeg caller med en haand som Q8 og rammer top par gaar jeg bust. Hvis jeg ikke er komfortabel med dette 4-better jeg istedet.

28-05-2009 19:09 #4| 0

Meh. Jeg vil virkelig gerne herocalle her, men spørgsmålet er om villain shover draws her nok gange til at det er profitabelt. Med dit coldcall af 3-bet og call af c-bet, vil villain nok oftest sætte dig på Qx / KdJ-type hånd... Når han shover ind er han ekstremt polariseret mod enten et godt combi-draw (som du dog blocker en smule af med 8'eren), Qx der er bedre end din - eventuelt et overpar, eller ren air.

Villain kan selvfølgelig godt være ude i noget bluffshove, specielt fordi stacks ikke er til 3 barrels, men det ligner meget tynd value at kalde her.

28-05-2009 19:12 #5| 0

1) Jeg oftest folder preflop

2) Har du 4-bettet tidligere i matchen eller i tidligere sessions mod ham? I så fald, hvilken type hænder gør du dette med og ved villain dette?

Prøver at komme frem til, hvilken range villain mon sætter dig på.

Han kan vel godt prøve at skyde dig af et draw eller en semi-svag Q, som du oftest har med denne linje?

Anyhow, jeg ender som oftest med at calle her, selvom jeg ikke er helt vild med det. Om ikke andet, så får I en note på hinanden og spillet kan blive løsnet lidt op :-)

28-05-2009 19:13 #6| 0
OP

Villain har 3-bettet en del ja. Omkring 15%, men mit feel siger han pt. 3-better en anelse mere

Jeg har justeret ved at calle mere marginalt. Har ikke 4-better endnu

Han har ikke tidligere overbettet

Han virker ikke til at være en hero-caller

Han ser mig som en del mere aggressiv end ham selv

Jeg har dog ikke betalt ham nævneværdigt løst af på noget tidspunkt

29-05-2009 01:50 #7| 0

Hmm spændende hånd... Tror selv jeg kalder for meget overbets og kalder også det her, da jeg tror vi ser en del draws. Når det så er sagt, tror jeg også villian tit vil gøre det med AA, KK måske AQ.

Jeg har bare meget svært ved at slippe væk med TP i rr.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar