Hey PN!
Villian er sane. Har været stram op til HU. Han har dog ikke rigtigt haft mulighed for at løsne op pga semi dårlig struktur + at vi hurtigt gik fra 4 til 2.
Han har flattet Heros min raises en del HU. Han har tidligere chech foldet til Heros cbet på parrede flops 3 gange, og en gang klikket cbettet, hvor hero foldede.
Hånden:
Blinds 6k/12k ante (nok ca 1k)
Villian 250k
Hero 400k
Hero får J♦J♣ (ikke sikker på suits) i SB. Raiser til 24500. kald fra Villian.
Flop:
Q♣T♣T♥ (51k) check fra Villian, check fra Hero.
Turn: A♥ (51k)
Villian better 28k. Hero betaler.
River: 4♠ (107k)
Villian better 42k. Hero kalder.
Jeg er ikke 100 % sikker på størrelserne, men de passer nogenlunde.
Jeg er selv meget i tvivl så - Kan I lide linjen?
Og et side spørgsmål: Når Villian begynder at kalde vores min raises 25-40 % af gangene, sætter vi det så op?
Edit:
€9k til første.
€5850 til anden.
HU i €200 tour - Bluff catcher
blehh... det er vel her i den perfekte verden at man bare burde folde turn, og ihvertfald river... En stram villain har vel bare ingen bluffs i sin range på det board.
Men nej kan sgu bedre lide, at bette flop hvis du alligevel kalder ned.
Tanken med at checke floppet er? at du ikke bliver kaldet af dårligere hænder?
Floppet er ret skidt, det er meget i hans callingrange, men der er også mange draws han kan have samlet op.
Jeg vil c-bette floppet, givet at han ikke har spillet super meget tilbage, så vil det være ok at folde til at raise, eller evt folde på turn.
Om ikke andet, så fordi du har c-bettet hidtil på parrede borde (ok ved jeg ikke om du har, men går jeg ud fra?), viser det ikke synderlig styrke pludselig at checke bag, så du invitere ham nærmest til at bette på turn, hvorfor du lige så godt selv kan skyde floppet hvis du kalder der.
Yderligere undgår du også at give ham freecards til hans draws.
Desuden kunne en del af din check bag range sagtens være et A, hvorfor at der er stærkt af ham at skyde river når du kalder turn, så jeg folder river som spillet, og forbliver CL.
Det var mine 5 cent