Lidt forvirret over villain. Han startede umiddelbart pænt nitty, så jeg laggede maks op (open 100%), men han laggede så pænt op og 3better ganske ofte (som han har en forståelse for, at min open range er for svag til at spille igen imod hans 3bets). Samtidigt har jeg dog haft ham nede under fuldt BI uden, at han lavede rebuy.
Det virker som om, at han giver den pænt gas postflop...
På tal:
Villain spiller 45/32 over 133 hænder. Caller 26% og 3better 21% i bb.
Ikke helt sikker på egne stats, men som sagt pænt lag...nok noget 70/55 eller sådan noget. Jeg er gået ned til 2bb pfr grundet hans høje 3b. Jeg har gået godt til den postflop.
Hånden:
***** Hand History for Game 51922378121 ***** (On Game)
$100.00 USD NL Texas Hold\'em - Thursday, July 23, 04:14:04 ET 2009
Table Den Haag (Real Money)
Seat 8 is the button
Seat 3: Villain ( $154.65 USD )
Seat 8: Hero ( $135.80 USD )
Hero posts small blind [$0.50 USD].
Villain posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 2♣ 4♣ ]
Hero raises [$1.50 USD]
Villain calls [$1.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 3♣, 3♥, 6♥ ] - 4$
Villain checks
Hero bets [$3.50 USD]
Villain calls [$3.50 USD]
** Dealing Turn ** [ K♣ ] - 11$
Villain checks
Hero bets [$8.50 USD]
Villain raises [$26.00 USD]
Hero?
Umiddelbart syntes jeg, at villains gange et stærkt polariseret!
Jeg ser ham ikke have et K, som han kan CR for value, så det ligner enten hus med 66, måske en 3'er eller air.
Jeg forventer, at en gangske pæn %-del er air!
Umiddelbart har jeg ikke gode equity imod hans valuerange, så hvis jeg skubber får jeg ham vel bare til at folde alt air, hvor min EV er ligegyldig (jeg får ham slf stadigvæk til at folde bedste hånd)...eller jeg rammer lige ind i nuts?
Hvis jeg caller og rammer, så bliver jeg slf nød til at calle ned. Her får han måske så lov til at bluffe ind i mig igen...men samtidigt kan jeg også misse og skal så ud i noget rebluff...
Hvad ville i gøre?
På forhånd tak
HU nl100 draw imod turn CR
23-07-2009 20:18
#1|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!