Har ikke de stats jeg havde på villain i starten af sessionen, hvor denne hånd udspiller sig.
Men da jeg har spillet en enkelt session imod villain før, da husker jeg hans stats som noget: 3b var ca. 30%, fold to 3b 31%, steal 80%, fold to steal 40%, fold to cbet 40%.
Villains stack kommer efter, at jeg rammer flush på river og CRAI'er over hans fuldthus
I kampen før denne udspiller følgende hånd sige:
Jeg 3better A9s, floppet kommer Q95r, villain raiser mit cb, jeg caller, villain shipper 5 turn og villain viser 67.
Villains overall raise cbet er dog kun 10%.
Har før også callet mig ned i 3b pot med A7o pa TKAXX, hvor jeg har KK.
Efter denne hånd tilter villain maks, da dette er det 3BI han taber. Luckboxer sig dog tilbage i 0, så da jeg ser ham ved bordene i dag, så skal vi selvfølgeligt spille :).
***** Hand History for Game 5671074245 ***** (On Game)
$200.00 USD NL Texas Hold\'em - Wednesday, October 14, 01:34:40 ET 2009
Table Dschidda (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 10: Villain ( $378.00 USD )
Seat 6: Hero ( $210.00 USD )
Hero posts small blind [$1.00 USD].
Villain posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♣ 6♦ ]
Hero raises [$5.00 USD]
Villain calls [$4.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♠, A♦, 6♣ ] - 12$
Villain checks
Hero bets [$9.00 USD]
Villain calls [$9.00 USD]
** Dealing Turn ** [ T♥ ] -30$
Villain checks
Hero bets [$23.00 USD]
Villain raises [$70.00 USD]
Hero?
Jeg har set lidt på pokerstove og umiddelbart har jeg ca. 45% equity imod villains "normale" valuerange, som han caller et allin med. Shipper i bare her, selvom jeg kun har en 45% er det stadigvæk +EV med potodds?...jeg tænker lidt på call, men jeg har kun ca. 1/2 pot tilbage på river, hvis jeg caller, hvilket muligvis gør villain mindre likely til at bluffe river...plus at jeg nok ender med at stakke af imod en odd gutter, som rammer....
HU nl200, 2par CR
14-10-2009 15:29
#1|
0
14-10-2009 16:03
#2|
0
Kalder bare turn, og c/c alle rivers. Når vi er slået er det bare ærgeligt, da du har en så stærk handske imod sådan en modstander. Så spørgsmålet er hvordan du får flest penge ind. Kalder turn da jeg ikke vil skyde ham af bluffs. River skyder han nok altid, så igen c/c da han skal have lov til at skyde bluffs samt valueowne sig selv.
lors
14-10-2009 17:17
#3|
0
Helt enig med lors
check/call turn og hvis han checker river kan du roligt skyde et vbet. Men du er ikke interesseret i at forhindre ham i at bluffe eller skyde ham af et es på, og du folder alligevel aldrig. Desuden er der ikke rigtig nogle draws at beskytte imod på turn.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!