Da denne hånd udspiller sig har jeg spillet omkring 50 hænder imod villain. Han virker til at være reg. Åbner 90% af knapperne og har indtil videre cbettet næsten alle hænder. Han 3better ca. 20% og virker indtil videre til ikke at ville calle oop, men hellere 3bette...ikke at de betyder så meget for hånden, men giver en ide om villain.
***** Hand History for Game 5795513071 ***** (On Game)
$200.00 USD NL Texas Hold\'em - Saturday, October 31, 03:29:03 ET 2009
Table Hungnam (Real Money)
Seat 8 is the button
Seat 3: Hero ( $245.40 USD )
Seat 8: Villain ( $268.80 USD )
Villain posts small blind [$1.00 USD].
Hero posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 8♦ Q♥ ]
Villain raises [$5.00 USD]
Hero calls [$4.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 2♥, 9♠, 5♥ ] -12$
Hero checks
Villain bets [$9.00 USD]
Hero raises [$27.00 USD]
Villain calls [$18.00 USD]
Villain insta better floppet, og jeg havde en "semi-read" at villain better floppet hurtigt med air. Jeg har før set dette ved showdown, men ved ikke om han bare handler hurtigt generelt, så valgte dette spot til at udbygge mit read. Det er ikke så sandsynligt, at villain har ramt dette board, og jeg kan reppe en hel del scary turns.
** Dealing Turn ** [ 9♥ ] - 66$
Hero bets [$45.00 USD]
Villain calls [$45.00 USD]
ok turn at bette igen. Jeg kan reppe A9-K9 og flush. Tror overpar smider en del og 34, 67, 87 som måske caller flop smider helt klart turn. Ydelrigere har jeg nu også flsuh outs.
** Dealing River ** [ K♥ ] - 156$
Hero?
Tror umiddelbart villains mest likely range er 9'er og flush, når han caller turn. Nogle gange hus som valgte ikke at raise floppet og eventuelt et overpar som ikke kunne smide.
Umiddelbart tænker jeg shove for at polarisere min range så meget som muligt for at få en lavere flush eller 9'er til at calle. Jeg kan ikke helt se ideen i at checke...kun for at check/folde så...hvad siger i?
hu nl200 vs reg, bluff rammer flush pa riv
Jeg vil hellere 3bette q8os pf. Nu synes jeg shove er fint, du har most likely den bedste hånd, og villain betaler dig nok relativt light grundet håndens forløb.
Mucker eller 3-better også pre, især når jeg ikke har den store history på villian.
River er jeg mest til et valuebet, da jeg mener vi godt kan folde til et evt. push fra villian og jeg mener villians range består af en del FH + Ah. Tror desuden villian mucker lave hearths til et shove, da din linje også både indeholder FH og Ah.
Af ovennævnte årsager er jeg mest til et valuebet, men shove er helt sikkert også ok.
Skyder like 100 og mucker til raise. Villain raiser aldrig værre, og han bluffer aldrig, plus vi får lidt lightere calls af hans værre flushes såsom 77 med 7♥ etc.
Du vil skyde 100 og folde de sidste 67$ ind i en pot på 423$ walth?
Hvis vi endelig skal vbette, skal det vel være 1/3 pot eller sådan noget.
Fold preflop - 3-bet hvis du absolut vil skabe dig. Som spillet mos og håb på et herocall. Du repper en mega polariseret range, så han caller nok relativt light.
Tak for svar. Enig post, at det enten skal være et shove eller måske 1/3 pot og så fold.
Når villain åbner 90%, så smider jeg på ingen måde Q8o pre. Lidt afhængigt a flow i kampen, da giver jeg jer ret i, at 3b kan være på sin plads.
Hva skete der?