HU NL600, 166bb, rr går til river

#1| 0

NL600, HU
Eff stacks 1000

Dynamik:
Hero og villain kender kun hinanden fra 6-max, hvor hero har villain som donket, uden dog at være helt helt i skoven. Og HU er jo et helt andet game.
Villain kan i 6 max lave nogle dumme bluffs, men mangler ellers generelt aggressivitet i 6-max, og kan godt lide at chase.
I 6 max spillene har der været lidt mudderkast i chatten, og måske derfor sætter villain sig ved mit HU bord, vi starter dog m eff stacks på ca 500. Det er første HU-match.

Villain 3-better en del preflop, og hero dobler tidligt med QQ vs AQ. Kort efter dobler villain, da villains AA knækker 99, villain 4-better sine AA i pos til 27bb.
Derudover er der endnu ikke den store info om post-flop spillet, kun kendes villains tendenser fra 6-max.
Det er svært at sige hvad villain tænker om hero, men i 6-max er hero semi-laggish, HU-matchen her har dog ikke været præget af reckless spil hidtil.

Hero holecards: Ukendt
Preflop: Villain siger 18, hero siger 54, villain betaler.

Flop: 2 6 7 (pot 108)
Hero siger 54, villain betaler

Turn: 3 (pot 216)
Hero siger 180, villain betaler

River: K (pot 576, 768 tilbage i stacks)

Hvilke holdings kan hero valuebette river med?
Hvilke holdings kan hero betfolde (ca halv pot bet)?
Hvilke holdings bør hero checkfolde?

Jeg ved godt der ikke er mange reads, men prøv alligevel at give et bud.

04-12-2008 06:07 #2| 0

Hvilket site spiller du på?

04-12-2008 06:26 #3| 0

@ pure
Hvorfor :) ?

04-12-2008 09:44 #4| 0

Jeg VB'er som regelt lidt under ½ pot med any sets, any to par, AA og AK.
Jeg folder til alle reskub med undtagelse af sets og top two pair (måske).

Bare rolig det ikke mig der er villian...er sån set bare nysgerrig.

04-12-2008 12:31 #5| 0

Alle mine valuebets bliver tæt på halvpot med det her board og som den er spillet, jeg valuebetter derfor 250-300 med 88+ og folder til et shove fra villian. 2par+ får jeg svært ved at smide til villian shove medmindre jeg har gode reads.

Hero bør vel nærmest ikke check/folde noget. Har du misset boarded total er kongen et super kort for dig, og jeg siger 300 med anytwo der har misset.

05-12-2008 02:32 #6| 0

Ok, paa river bettede hero 288 og villain skubbede for 768.

Med 100bb synes jeg haanden er ligetil med fx AA og 76, men pga 166bb stacks, synes jeg hero med den valgte linie - flop, turn og river - bliver for saarbar paa river overfor bluffs (bet-fold river) eller completede draws (bet-call river), medmindre hero selv har en monster haand.

Jeg synes det bliver for nemt for villain at bluffe eller faa rigtig god betaling naar han rammer, naar hero bygger potten paa denne maade. Men kan samtidig ikke komme paa en god alternativ linje, hvor hero ikke mister for meget value.

Nogen der kan hjaelpe med en bedre linje fra flop til river, antaget at hero har AA eller 76?

05-12-2008 14:40 #7| 0

Bumper lige...

08-12-2008 00:23 #8| 0

Better bare QQ(måske JJ også), any K og bedre. Om det bliver et bet for at induce (266-ish) eller rent valuebet (445-ish) afhænger meget af det read jeg nu vil have på min modstander.

Med din beskrivelse af villain, så inducer jeg nok her.

-Chris

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar