HU NL600 riverskub mod regular

#1| 0

HU NL600 første hånd. Villain spiller HU NL1000 og HU NL600 normalt.

Jeg sidder med 2 A
Hero ($600 in chips)
Grom5 ($600 in chips)

Grom5 posts blind ($3)
Hero posts blind ($6).

PF
Grom5 bets $15, Hero $12.

Flop
8,8,4
Hero checks, Grom5 bets $33, Hero calls $33. Overvejer at raise flop, men bestemmer mig for at bette stort set any turn.

Turn
K

Hero bets $76, Grom5 calls $76.

River
6
Hero checks, Grom5 bets $177, Hero går all-in?

Det skal lige siges, at villain normalt ikke vil spille mig. Han spiller mig max tyve hænder, og så smutter han!

Hvad siger I til et river all-in?

19-06-2007 12:27 #2| 0

Muuuuuuh?

Kan ikke lide det. Du har ikke retmange informationer om hans hånds styrke og med sådan en skæv Storm P -linje( Call preflop, c/c flop, lead turn og c/r river) tror jeg altså han kigger dig ret mange gange.

Eftersom du ingen anelse har om hanshånd, tror jegdu better river med en stærk hånd her, for ikke at miste value.

19-06-2007 12:30 #3| 0

Jeg kan ikke rigtigt lide at være så tricky på så tørt et board, altså - Det er så sjældent at folk tager den linje med hus. Jeg vil gerne have at villain har set mig lave fancy plays med store hænder før jeg begynder at gøre det med nottingham.

19-06-2007 12:45 #4| 0

Jeg kan ikke lide. Mest fordi at du skriver at han højst spiller 20 hænder med dig af gangen, og undgå dig generelt, altså kan du ikke bruge dette play til særligt meget i fremtiden hvis han caller dig, eller du viser op hvis han folder.

IMO er det marginalt. Han må folde noget der ligner alle par mellem 8 og K, og måske en halvsvag konge. Ja, han caller dig måske endda engang i mellem med disse.

Han caller dig med nok med 8x, 44, 66, KK, AK og AA.

Chance for at han er ude i skæg her, må være usandsynligt lille.

Meget marginalt, og det bliver lidt for fancy i min bog, jeg kan ikke rigtigt se hvad du prøver at repræsentere.

19-06-2007 12:53 #5| 0
OP

Meget marginalt, og det bliver lidt for fancy i min bog, jeg kan ikke rigtigt se hvad du prøver at repræsentere.

- nej, der ryger linjen nok lidt af. Jeg ville bare ligne en K, der søger billigt SD. Ligner ikke meget andet, det har du ret i.

Løp: nemlig, tråden faldt der.

Damn, jeg er ikke god til at være fancy!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar