En af de første hænder, og villain er ukendt, bortset fra sharkscope stats:
120 games, -14% ROI
Seat 3: Villain (1560,00 in chips)
Seat 8: Hero (1440,00 in chips)
Hero : posts small blind 10
Villain posts big blind 20
Dealt to Hero 8♣ 8♦
Hero : raises to 60
Villain calls
Flop: K♣ 8♠ T♠ pot 120
Villain checks
Hero : bets 60
Villain calls
Turn: 7♥ pot 240
Villain checks
Hero : bets 120
Villain calls
River: A♥ pot 480
Villain bets 240
Hero ??
Rester vi river for value?
HU SNG 100$ Rivervalue
På sådan et drawheavy flop, better jeg noget mere, og igen mere på turn.
Som spillet caller jeg bare river.
Alle evt str8´s draws completer på turn og river. bustet farve får du alligevel ikke action fra. så kan man diskutere evt. 2 par, men caller selv bare her.
post gerne potsizes på de forskellige streets
River ligner for mig et blockingbet med 2 par, evt. blot TP. At han skulle flatte en made straight på turn er for galt - især på dette board - så det udelukker jeg. QJ indgår selvfølgelig i hans range, men den risiko må vi tage.
Jeg går i tanken og skubber for value.
Jeg siger 700... Synes det lugter langt væk af beskyttelse af et eller to par..
Jeg kalder.
Hvis hans range er QJ, J9, KT, T8, K8, A10 er der 32 hænder vi taber til og 36 vi slår, af dem han kalder et allin med. Givet hans ROI kan han nok også sidde med Ax som han måske kalder med? Men givet hvor dårlig han er vil jeg hellere minimere varians.
Jeg syntes der bettes for lidt på floppet. Han kan sagtens sidde med en K og så kan der godt bygges en større pot. Hvis han sidder med et draw skal der også bettes mere, der er alt for mange scarecards.
Hvis det er low stakes kan han sagtens ha' ramt sin straight og så sandbagged i håb om du har en K du vil bette hele vejen. Med esset på river kan han bette for value i frygt for at du med second pair vil tjekke den ned.