HU SnG 300$ - Rivercall?

#1| 0

HU 300$ SnG Ongame

Owner og er jeg uenige:

Min stack: 1950
Villian: 1050

Note på villian: Virker som en udpræget løs/passiv spiller.
Jeg tror umiddelbart ikke han kan lave moves. - Det er første
gang jeg ser ham instaoverbette som han gjorde her på river

Jeg sidder med Jx4x

Jeg limper pre fra SB
Villian checker

FLOP [board cards: 7,3,J ] Pot: 100
mariaelsa checks, llStormll bets $75, mariaelsa calls $75.

TURN [board cards: 7,3,J,6 ] Pot: 250
mariaelsa checks, llStormll bets $199, mariaelsa calls $199.

RIVER [board cards: 7,3,J,6,Q ] Pot: 648ish
mariaelsa bets $726 and is all-in

Call or Muck?

16-10-2007 05:07 #2| 0

instacall?
er det wp at limpe J4 i texas poker HU sng's? :D

16-10-2007 08:56 #3| 0

I fold, han har TQ

16-10-2007 12:04 #4| 0

@ Saibot

Har svært ved at se, hvad du slår. Som spillet ligner det en 3Q eller 7Q - Qx spar kan være en mulighed. De hænder kan han sagtens have, da han ch. preflop.

Når der er sagt, kalder jeg selv. Har set så mange syge moves i HU SNG efterhånden, så jeg stadig kan finde de vildeste calls frem. Calls der ofte er meget større end dette. Eks. at lave et kald her med 3x. For vi er vel enten oppe imod en Q eller et bluff i denne hånd. Derfor minder situationen lidt om hinanden.

2. grund til et kald, er at det nok ikke er sidste gang i mødes. Vil gerne se hvilken hånd han spiller på denne måned, og den information vil helt sikkert komme godt igen senere.

3. grund til et kald - du er CL og efterlader dig selv med 900, og med blinds på 25/50 er du stadig fint med.

..// JuuL

16-10-2007 12:07 #5| 0

"Jeg tror umiddelbart ikke han kan lave moves."

Så er der vidst ikke mere at sige til den...

/Mikael

16-10-2007 12:12 #6| 0

Call

16-10-2007 12:21 #7| 0

@joonas

Det er fint at limpe ind med dårlige hænder HU, både SNG og cash. Dog kan jeg bedst lide, at gøre det i SNGs.

Grunden til saibot gør det, er at han ved hvor let folk opgiver små pots og hvor let det er at vinde dem.

16-10-2007 12:22 #8| 0

@ DTM

Hvis det ikke havde stået der, var det et call 10/10 IMO..jf. min overstående punkter.

"Jeg tror umiddelbart ikke han kan lave moves."

Dette er jo det interessante i hånden, og eftersom OP ikke er sikker på dette, er det på tide at finde ud af det. Hvilket samtidig sender et signal om at OP ikke kan bluffes, hvilket helt sikkert vil komme til gode senere hen.

HU kalder jeg hellere en gang for meget end en gang for lidt..

16-10-2007 17:01 #9| 0

Jeg betaler stort set hver gang her.

Synes Juul rammer den meget godt, dog lige bortset fra en ting.

"Har svært ved at se, hvad du slår. Som spillet ligner det en 3Q eller 7Q - Qx spar kan være en mulighed. De hænder kan han sagtens have, da han ch. preflop."

Der er tonsvis af busted draws derude,

"HU kalder jeg hellere en gang for meget end en gang for lidt.. "

Lol, kunne ikke have sagt det bedre selv

16-10-2007 18:12 #10| 0

"Har svært ved at se, hvad du slår. Som spillet ligner det en 3Q eller 7Q - Qx spar kan være en mulighed. De hænder kan han sagtens have, da han ch. preflop."

^^ overstående var skrevet ud fra af modstanderen var en fornuftig spiller, som OP skrev ikke (umiddelbart) kunne lave moves. Hvis tingene var sådan, så kunne vi ikke kalde.

Dog er HU en noget for sig selv, og som skrevet tidligere er det ordet "umiddelbart" der gør, at det IMO er et kald.

16-10-2007 18:18 #11| 0

Det essentielle ved denne hånd er, at denne type bluffs er det mest normale fra løs-passive fyre. CC-CC-åbenskub. Havde han CR'et turn var den røget i mucken insta, men dette er en meget typisk missed draw linje fra donks, passive eller ej.

Derudover er jeg også enig med Juuls: "HU kalder jeg hellere en gang for meget end en gang for lidt.. " kommentar.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar