Hu sng 500. Call /fold
Villian er en vindende spiller med en avg stake på 150, han er pt running hot i følge sharken..
dynamikken er ret lav fra hans side og det er mig der "styrer spillet" så at sige
har ikke spillet så meget mod ham, har dog noget at få et par noter på ham som jeg lige kan dele med jer
Tilt tendenser
kan limpreraise stærke hænder preflop med høje blinds
Klikker stærke hænder preflop ved 25-50 blinds og op
svage "blok" bets er som regel svaghed
Hu sng 500
Seat 1: Rate my poo ($1,400 in chips) --- sidder med K♦9♣
Seat 10: _ImYRShdw_ ($1,600 in chips)
ANTES/BLINDS
Rate my poo posts blind ($15), _ImYRShdw_ posts blind ($30).
PRE-FLOP
Rate my poo bets $70, _ImYRShdw_ calls $55.
FLOP [board cards: T♦,3 ♣,8♥ ]
_ImYRShdw_ checks, Rate my poo bets $100, _ImYRShdw_ calls $100.
TURN [board cards: T♦,3♣,8♥,9♦ ]
_ImYRShdw_ checks, Rate my poo checks.
RIVER [board cards: T♦,3♣,8♥,9♦,9♠ ]
_ImYRShdw_ bets $100, Rate my poo bets $300, _ImYRShdw_ bets $1,315 and is all-in, Rate my poo ???
hvem caller og hvem folder?
Virker godt nok lidt fishy. Kan jo sagtens være T9, men ligeså let J9, og jeg tror han spiller begge ligedan.
Dog synes jeg det er for weak at folde denne hånd HU sng :)
Jeg tror sgu jeg folder hvis dynamikken har været lav fra ham....
Hvilke hænder skubber han som vi slår? 9x-a,vel ik meget andet? Og skubber han disse hænder, i stedet for bare at calle og ikke risikere sin turnering, men samtidig kunne tage en pæn pot ned?
Du kan også sagtens folde og komme tilbage,du er trods alt ikke så comittet.
snowking
Jeg kan ikke folde den her.
Din linie giver ikke mening. At tjekke turn med Tx, overpair, sets, 2 par osv giver ingen mening og tror heller ikke på du vil gøre dette. Så hvis han tænker sig bare en smule om kan det nummer du laver der nemt være for at stjæle potten også genstjæler han den bare. Og er ret sikker på en mand i en 500 HU sng er klar over dette.
Og hvis han ved at du ved at hans svage blockbets er svaghed så kræver det ikke særlig meget hjerne at tænke du kan gøre dette med luft eller lign.
Kan godt være jeg overtænker det hele, men jeg kan ikke folde den her.
PS: Spiller ikke HU, sngs eller det limit :)
Edit:
Udover det er det løbende 9'ere. Chancen for han har en 9'er her er ikke særlig stor imo.
Jeg smider den. Det er ikke en hånd du kan vinde imod, hvis ikke det er et rent monster bluff.
Det er så mange hænder der vinder dine 'svage' 3 ens. Han kan have kaldet dit bet på flop med QJ(2 overkort med et gutshot str8), 33, 88, 89 osv..
Ved godt der er hu, men det er et meget farligt board.
Muck your hand mate.
Jeg smider også.. Ved ikke om det er for weak når vi er HU, men synes han virker for stærk til vi kan være foran (ofte).
Hans turncheck kan supernemt være for at ville CR der, hvilket ikke lykkes, da du checker bagved. River ligner valuebet for mig og da du så går over toppen, slikker han sig om munden og rester.
Hvis det her er et bluff fra villain vil jeg blive meget overrasket.
Ved han du ved at hans svage blokbets er svage? Har du rr hans små blokbet ofte? RR han par preflop, såsom 3 og 88 eller caller han bare?
Jeg tror han har the goods her og folder..
Marginalt fold
Nej det eneste du fortstår dig på er vel 30 pumpede gutter i Speedos der løber rundt i skoven og råber? :P
Af de hænder vi kan slå(og som kunne spilles sådan af VILLIAN) er der vil kun tale om:
Q9, J9 og 97
Hvor sandsynlig er de så lige ..
Tjaa - de er vil lige så sandsynlige som alle andre 9x holdings, og dog.
Du udviser svaghed på turn med et check og derefter styrke på river med dit "lille" reraise. Derfor må han(hvis han er tænkende) sætte dig på en rigtig god hånd som du underspiller på turn.
Han's range af dine mulige hænder er vil:
9x, QJ, 88, 33, TT, AA og måske KK...
Så han ved at han skal vise noget rigtig godt op hvis han skal vinde i showdown.
Hvad er hans fold equalty mod denne range af hænder?
Det afhænger af dine tendenser - og vel og bemærket dem som han kender!
Men den er nok ikke stor - i normale henseender, og det bør han vide, hvis han er tænkende.
Så vel vidende at han må tro på et call fra en rimelig stærk hånd, så må han have noget rigtig stærkt.
og hans avg. stærke hænder slår mange af dem han kan sætte dig på.
Alt i alt tror jeg på et fold er det rigtige.
Ok tak for svarene..
Jeg folder i hånden..
jeg skriver i chatten
" K9 i cant call"
villian " LOL i dont believe you"
" you had str8 right?"
Villian "House. you had nothing"
efter og have spillet villian hele 10 timer i streg efter denne hånd er jeg sikker på jeg lavede det rigtige fold
Søg evt på ham på sharken
_ImYRShdw_ også søg på ongame netværket
jeg rensede ham fuldstændigt:-)
Jeg tror også, det er et fint fold. Ikke mange hænder, der skubber der.
@_Owner_
kigget lige lige forbi www.sharkscope.com/index.html
kan godt se han er i minus nu, det var han ikke da jeg sidst kigget i denne tråd :D
og din ROI er også vokset lidt .-)