500$ HU SnG, Party,
Jeg har ikke spillet mod villain før.
Jeg tror ikke han er specielt dygtig
Han virker til at 3-bette light.
Det er 5 gange i matchen han 3-better. Denne hånd er første gang jeg caller
Blinds 30/60
Jeg har 2000
v. har 2000
Jeg siger 155 med K♦Q♠
V. siger 400
Jeg caller
Flop: 3♣ 4♣ J♥ Pot: 800
V. checker (Han INSTA-checker)
Jeg checker
Turn: 9♥ Pot: 800
V. better 260
Jeg caller
River: 8♥ Pot: 1320
V. better 350
Jeg shover for mine i alt 1340
Kommentarer til alle streets er velkomne
HU SnG, 500$, Bluff-shove mod weak-lead?
Har du ret ang. dit image af villain, så kan jeg sagtens se ham tage denne linie med AJ/JJ/QQ/KK/AA, som jeg har svært ved at se ham folde på river selvom flushen completer. Det eneste du repper er bagdørs-farven og vi er i en RR pot.
Når du shover river er dit eneste håb, at villain bluffer AK/AQ med disse små betsizes.
Synes den linje ligner 1010, eller A9 der bliver valuebettet tyndt. (I øvrigt bakket godt af op hans instacheck på floppet)
Med andre ord, tror vildanden har noget han mener han kan valuebette tyndt, men om han folder til et shove aner jeg ikke.
Villian kommer i et klamt spot, men med hans ranges kommer han ofte til at lave et crying call.
Idéen med bluffet her kan jeg godt lide, men han caller desværre for ofte, og flushes er også i hans range
"Idéen med bluffet her kan jeg godt lide, men han caller desværre for ofte, og flushes er også i hans range"
Modsiger du ikke lidt digselv?
@ChrisJ
Jo, er heller ikke specielt stolt over min formulering:-)
Var virkelig træt da jeg skrev det.
Tror det er fordi jeg tror jeg har en go idé om hvad Saibot tænker i situationen
@Owner
Tror det er fordi jeg tror jeg har en go idé om hvad Saibot tænker i situationen
Korrekt.
Og ty for comments
Hehe alright. Well jeg må indrømme jeg er uenig, synes bestemt ikke ideen er god hvadenten villain er en dygtig reg eller en middelmådig spiller, som her. Mod de middelmådige får du dem sjældent til at mucke medmindre de har absolut nada. Selvom dette spot, betsizings taget i betragting, måske ikke forekommer så ofte mod gode regs, så ville det være "too obvious bluff" imo. :-)
At han reraiser pre lidt light er en ting - jeg synes dog han skal sættes på en hånd her. Det kan meget vel ligne et misset farvetræk fra din side af, om ik andet udviser bettet ikke vild styrke eftersom jeg synes du overbetter den, hvis du havde en stærk hånd.
Tænker han det samme caller han vel med Jx og op af... Har han lower er han nok tvunget til at smide medmindre han har noget på dig...
Jeg ville sætte ham på enten MEGET stærk hvor han går efter et checkraise på floppet (men ser sig nødsaget til at bette turn ofc) eller misset total.
Final - han har dig - han caller dig ;)
Det er selvføligelig brilliant spillet hvis han foldede ;)
// KD