500$ HU SNG
På Sharkscope har villain donkede stats
3 hånd i matchen. Readless
Blinds 10/20
Stacks 1500 hver
V. siger 80 fra SB
Jeg siger 295 fra BB med A♥K♦
V. caller
Flop: T♠ T♦ 8♠ Pot: 580
Jeg checker
V. better hurtigt 580
Jeg CR shover mine resterende 1200 ind
Like?
(Min argument for at CR shove er at jeg tror villain langt oftere pot-cbetr det board med draws / sin air'ish range, fremfor T'ere og 8x'ere. Er I enige i denne antagelse)
HU SnG 500$, Flop-CR på TT8ttw
Jeg synes det er super fint spillet. Ved både at 3-bette så kraftigt PF og derefter shove ind i hans relativt store postflop bet viser vi stor styrke ala høje PP's og giver ham masser af FE.
Wp
Bryder mig ikke om det. På det niveau jeg spiller (50 dollar hu oftest) folder villains (næsten aldrig her og et pot bet betyder oftest et eller andet par i dette spot, mens de ret sjældent vil potbluffe i en reraised pot, i så fald bliver det først på turn hvis du checker igen, og samtidig ligner dit checkpush ret meget hvad det er, noget AQ/AK agtigt, da du oftest leader selv hvis du har et par i og med villains ellers oftest checker bag når potten er reraised. Meget muligt villians spiller anderledes på det højere niveau og at det der er fint spil med mere FE. At villian har donkstats giver i øvrigt dig mindre fe og indikerer mere at han har ramt noget når han potter, så det gør det kun værre. Samtidig bør vi vel altid prøve at holde potsene små mod en donk.
@Tinamus
Ja det er en af dem
Man kunne vel mod meget få modstandere godt Check /Folde
i hvert fald ikke på de takster som storm spiller