HU SnG, 500$, PartyPoker
Jeg har 2200
V. har 1800
villain er FAFA hvis nogle skulle kende ham
En af de mest vindende HU SnG vindere på Party
Jeg har klikket de sidste 4 hænder pre fra SB hvor han
bare har foldet
Blinds er 50/100
Jeg har igen i SB og klikker med J♦J♠ til 200
V. caller
Flop: Ax 8x 4x regnbue Pot: 400
V. checker
Jeg siger 200
V. caller
Turn: Tx: Pot: 800
V. checker
Jeg checker
River: 4x Pot: 800
V. shover 1400 ind
Betalt?
HU SnG, 500$, Rivercall?
500 usd HU er "desværre" lidt over mit HU level.
Som du selv siger har han foldet de sidste 3 klik du har lavet.
Han caller på et ax 8x 4x flop som er semi tørt ift draws
Han checker turn fhv blank - måske for at check raise.
river 4
Jeg vil personligt folde, men kender heller ikke villian, da jeg ikke spillert Party så meget.
Mine tanker på riveren er han shover hænder så som:
34s,45,s a4,a8, a10,
A højere kickere re popper han vel pre hvis du har klikket ham 4 gange i streg.
Og så shover han vel også skum.
_____
Grunden til hvis jeg skulle finde et call frem er: du har klikket meget, og ligner vel egentlig bare et svagt c-bet der giver op. og potten vil give ham teten og overtaget.
Betaler ikke denne mod en unknown villian. Lyder dog ikke til han er unknown for dig.
Fafa er sick. Jeg betaler bare. Går ud fra han shover de fleste Ax pre, og du ser ikke stærk ud. Når jeg ikke lige kan finde ud hvilket level han er på betaler jeg bare :)
Fold. Du klikker med de fleste hænder, så som AT, AJ, osv. Han caller for at se dig an, og dit check på turn, viser ham at du ikke har et højt es (ville du aldrig checke med), på river moser han, og det gør han, da han har underreppet sin hånd sygt, og derfor for betaling fra hænder som dine.
Tror han sidder med noget A2, A5, og i den dur. Derfor ville jeg folde mde god smag i munden. Det skal også siges at han har masser af FE, da han kun har investeret 400 i potten
Jeg folder.
Spottet giver ikke særligt meget mening, hvorfor han stort set altid har den imo...
Jeg er dybt uenig med Jungleras og MrKjaer.
Villian sidder med meget lille sandsynlighed med A2-A5. Hero's linie indikerer ren air, da han min-raiser for 4. hånd i træk fra SB. Villian kan derfor ikke give Hero nogen som helst credit, og c/c'er flop med alt. Med Hero's check bag på turn er river oplagt skub fra villian uanset hånd.
Derudover reraise/skubber villian højst sandsynlig pre med Ax og PP's jf. dynamikken.
Eneste hænder vi er efter er 4x, som tilgengæld passer fint til Villian's linie. Ender dog op med at marginalt call.
Altså det ligner et meget std fold mod unknowns/random regs. Men Fafa er altså et tricky møgsvin. Med den historie jeg har med ham hælder jeg mere til et call.
@Saibot
Skyder du normalt turn her med Ax mod fafa?
Hvorfor better du floppet?
Du har klikket 4 gange i streg så du kan umuligt reppe et es? eller hvad? han kan kalde dig med alt muligt, især når han er en god spiller kan det give problemer.
Hvis du gerne vil billigt til river er det så ikke bedre at checke flop og bette turn?
Hvis du er bange for at han vil stjæle på floppet hvis du tjekker (og derfor c-better), er du så ikke 'nød' til at følge op med et bet på turn?
Jeg spiller et (noget) lavere niveau så jeg vil gerne vide hvad planen med dine bets er?
Han better floppet for value, og fordi man altid better den slags flops fodi man har tonsvis af FE. Og fordi folk meget sjældent CR den slags borde alligevel.
Og fordi så kontrollerer man stadig potten etc etc..
@IClickraiseU
Jeg har sjælendt set Saibot svare på indlæg i hans egne analyse tråde. Det er imo egentligt er ret irriterende, da man aldrig får en opsummering på de analyserede hænder.
Det er derfor nytteløst at stille ham spørgsmål.
(Lidt off, sry - men kunne ikke holde mund længere)
@iClickraiseU
"Han better floppet for value"
Det forstår jeg ikke. Han bliver kun kaldt af bedre hænder så hvordan er det value?
Når der flopper et es i en raised pot gælder det vel om at komme til river billigt som muligt med second pair. Jeg ved godt det er HU men der bliver åbenbart ikke spillet så mange raised pots så ssh for at han har et es er større ned normalt.
"...og fordi man altid better den slags flops"
Det mener jeg er et typisk leak. Man ved ikke rigtigt hvad man skal gøre med en hånd og så better man fordi man ved at det typisk er korrekt at være aggressiv.
"...better fordi man har tonsvis af FE"
Nu modsiger du dig selv. Først så siger du han better for value, nu er det fordi der er FE. Det hænger ikke sammen.
"fordi folk meget sjældent CR den slags borde alligevel... fordi så kontrollerer man stadig potten"
Han har ikke chips nok til at bette turn også uden et es så han kontrollerer i virkeligheden ikke potten. Resultat er at han står med et stort bet på river som ligeså godt kunne have været et CR.
"etc etc.."
Igen et typisk leak. Bette for at udvise aggression uden at tænke sig om..
Egentligt ville det være fedt hvis Saibot redegjorde når det er 'Saibots' tråd..
@Noob
Det er ikke for at være nedladende, men det lyder ikke som om du har spillet mange HU SNGs.
1. Der er mange hænder han stadig caller floppet med somvi er foran. 4x, 8x, Kx, mindre PPs osv.
2. Det er korrekt at bette floppet. Både for value, fordi hero ALTID c-better det her flop (for info, tonsvis af FE, og value mod hans range som obv er langt bredere end Ax). Hvis den går check check på flop og han stikker ud på turn og river skal vi ud og lege gætteleg om han har Ax. På den måde blir vi altid owned fordi vi enten ikk får nok value eller stacker et A.
Og det er selvf heller ikke om man skal bette flop eller ej tråden handler om - det er river.
"1. Der er mange hænder han stadig caller floppet med som vi er foran. 4x, 8x, Kx, mindre PPs osv."
Han folder 4 gange i streg fra BB. Han er altså tight fra BB. 4x og 8x er der derfor ikke så mange af. Ax, Kx virker mest sandsynligt. mid og små PP spilles ikke oop med de blinds når SB clicker hver gang (det er et reraise allin preflop).
"Better for info"
Nu modsiger du dig selv. Du har lige skrevet at han kan kalde med helt ned til K høj, hvor meget info får du så når du siger han kalder med alt det han også vil kalde med preflop? Du ved intet som du ikke vidste i forvejen!
"tonsvis af FE"
Kan ikke se der er TONSVIS af FE. Hvis man skal tro dig kalder han med alt han kalder med preflop også og så der er ikke særligt mange hænder han folder.
"hvis han stikker ud på turn og river"
Vi kalder obv ét bet. Han får svært ved at fyre både turn og river uden et es i en raised pot.
"Han folder 4 gange i streg fra BB. Han er altså tight fra BB."
Skal jeg virkelig kommenterer den? lol
Han skubber de bedste Ax pf. Måske endda alle Ax. Ax er IKKE særlig sandsynligt - vi er LANGT foran hans range på floppet, vi har MASSER af FE. Bet og tag den derfra - færdig slut.