HU SnG, 500$, River-CR

#1| 0

500$, HU SnG, Party Poker

Noter på villain:
Løs / aggressiv, udemærket spiller

Han ser også mig som LAGish, og betaler mig generelt rimelig
light af

Han har ikke set mig CR-river-bluffe på noget tidspunkt

Seat 2: andreinit ( $2470.00 USD )
Seat 1: lStorml ( $1530.00 USD )

andreinit posts small blind [$50.00 USD].
lStorml posts big blind [$100.00 USD].
** Dealing down cards **

Dealt to lStorml [ 4 A ]
andreinit calls [$50.00 USD]
lStorml checks

** Dealing Flop ** [ K, 8, 4 ] Pot: 200
lStorml checks
andreinit bets [$100.00 USD]
lStorml calls [$100.00 USD]

** Dealing Turn ** [ T ]
lStorml checks
andreinit checks

** Dealing River ** [ Q ] Pot. 400
lStorml checks
andreinit bets [$200.00 USD]
lStorml check-raises to [$600.00 USD]

Like?

17-06-2009 17:45 #2| 0

Ikk rigtig, hvis du har en hånd der er god nok til at checkraise mon ikk du ville have prøvet på at bygge en større pot op tidligere så du kunne få noget mere value for hånden?

17-06-2009 19:26 #3| 0

Det kunne da godt ligne han forsøgte at komme billigt til et draw, enten flush eller straight. og derfor raiser ham på river.

Der er ikke særlig mange hænder villian kan kalde bluffet med der, på et så drawy board.

17-06-2009 20:08 #4| 0

Hvilket draw fuldføre damen?, tror du virkelig hero som har ramt godt ville tjekke turn og river og derved risikere at få INGEN betaling overhovedet??
Hvis hero spillede sine gode hænder sådan her ville han efter min opfattelse limitte sin value for sine gode hænder..

18-06-2009 00:37 #5| 0

At han generelt betaler dig light af taler imod at lave moves som disse. Og lige netop af den grund ville jeg foretrække at check raiset var en anelse højere (omkring 725), så vi får mindsket hans nysgerrighed en smule mere, når vi vælger denne mulighed.

Andre faktorer der er afgørende for om river CR er profitabelt, er hvor tyndt han valuebetter og hvor tyndt han tror du CR river for value.

19-06-2009 17:58 #6| 0

Jeg spiller normalt ikke HU sng.
Er han god nok til at checke en flush på turn? turn check/check "capper" ranges, hvis han er klar over det faktum og indser at en K er toppen af hans egen range(såfremt han overhovedet checker en k på turn, hvilket er plausibelt, da han som udgangspunkt ikke kan forvente at få value af mange hænder, og det bliver semiklart hvis du shipper turn for ham) kan han være tilbøjelig til at calle.

Droningen er som udgangspunkt ikke udmærket kort at bluffe for ham da du bør folde Tx eller dårligere. Ydermere må vi forvente han vel checker AQish bagved på floppet en del af gangene, og det er diskutabelt om han valuebetter Q9ish på river.

Naturligvis tager HERO denne linje med trips+ omkring 40-50% af tiden, hvilket "retfærdiggøre" et bluff, rent pokerteoretisk.

summasumarum, whatever... ingen ved det. Vi har ingen reads vedrørende hvordan han spiller de forskellige dele af hans range. Det åbenlyse faktum at han betaler dig light af, gør naturligvis bluffet ringere, da han nok kan overtale sig selv til at calle med en turn-pot-kontrollerende-konge.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar