HU SnG 500$
HU SnG, 500$, iPoker
Villain er gaudefroi / FAFA39 på PartyPoker
En solidt vindende dygtig HU SnG spiller
Seat 3: gabrielsen87 ( $1490.00 USD )
Seat 8: gaudefroi ( $1510.00 USD )
gaudefroi posts small blind [$10.00 USD].
gabrielsen87 posts big blind [$20.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to gabrielsen87 [ J♣ 8♠ ] Pot:
gaudefroi raises [$30.00 USD]
gabrielsen87 calls [$20.00 USD]
** Dealing Flop ** [ Q♥, J♠, K♠ ] Pot: 80
gabrielsen87 checks
gaudefroi bets [$20.00 USD]
gabrielsen87 calls [$20.00 USD]
** Dealing Turn ** [ J♥ ] Pot: 120
gabrielsen87 checks
gaudefroi bets [$120.00 USD]
gabrielsen87 calls [$120.00 USD]
** Dealing River ** [ 5♣ ] Pot: 360
gabrielsen87 checks
gaudefroi bets [$1330.00 USD]
Betalt?
Hmm way over mit level...
Klamt spot... Du ligner så meget et missed draw i mine øjne. Du har vist nada styrke ( omend flatcall også kan være ganke stærkt ;D )
Omvendt er han jo som du beskriver ganske stabil - og kunne gøre dette med AT - KJ - QJ.
PF - Gayraise - std med AT - KJ - QJ
Flop - minbet - som håber på du giver på nakken.
Turn - potbet - for at få bygget potten og håber du sidder med minimum Q/K.
River - kan ikke lige beslutte mig om det er +EV at skubbe indover en så forholdsvis lille pot - det er vel alt efter hans read på dig.
Men om jeg kommer væk ( på mit level ) no way....
X
Tjaa.. er nok sådan et spot hvor jeg vil sige at det afhænger af en faktor:
Føler du er at du har edge eller ikke? +edge => fold - edge => call
Også langt over mit level, men i og med jeg har lært og lyttet til mange af dine analyser på PokerUni, så prøver jeg alligevel.
OK, han ved, du ved, han er dygtig og vindende.
Han ved du også er dygtig og vindende.
Så langt så godt....
Hvorfor skulle han så tidligt i matchen (første level) lave sådan et play uden at have en grund? Der er ingen ekstra value at hente medmindre han ved du betaler hm af med dit set med dårligere kicker.
Vel ikke for at pisse noget territorie af?
Nå men med disse i betragning, så er det ret åbenlyst hvad du har her i din range.
Havde du betalt pf med K svag kicker? Næppe. Derfor enten K med OK kicker. Ligeså Q med OK kicker.
Ville du 3-bette TJ så tidligt pre?
Havde du ikk givet lyd fra dig såfremt du netop ikke havde den handske for at se hvor du står?
Jeg synes det virker som om, at han ved du har J med OK kicker og han vil have fuld betaling med enten sin streg, KJ, AJ, AT eller set.
Den er virkelig vanskelig den her, men jeg hælder til et fold i 60% af tilfældende.
Især fordi det er så tidligt i matchen.
Dog; skal vide noget mere om ham - historik, metagame, er et første duel den dag, har han gjort noget lign tidligere osv. osv.
Mon dog han bluffer her nok gange til at det kan svare sig at betale ?
Du slår et bluff og splitter nogle få hænder, men taber til flere forskellige.
Med mindre du har et godt read på hvad et så stort overbet betyder (og også evt. hvad fuld pot på turn kan betyde) tror jeg du skal folde.
Hvorfor overhovedet spille mod en solidt vindende spiller? Gameselection, Gameselection, Gameselection..
Som spillet snapbetaler jeg river.
Betalt, villain i hånden ved du like aldrig har en særlig stærkt hånd her med din linie, Jx er toppen af din range, og selv her er du ikke glad for at betale..
jx = Kx i denne hånd, villain har dig enten crushed eller air, tror villain oftere vil valuebette normalt med stærke hænder her, da du meget ofte ikke vil ha en hånd der vil betale et shove, og at han nok meget ofte vil miste value i det lange løb ved et shove, selvom det self skal varieres lidt engang imellem.