Villian er solid reg der spiller GTO i den forstand at han caller med equity, så derfor tænker jeg valuebet er std her fordi han både kan calle med Ax og draws? Men vi blocker godt nok A♣-FD
***** Hand History for Game 1111111111 ***** (Poker Stars)
$500.00 USD PL Omaha - Wednesday, August 20, 01:44:05 ET 2014
Table Phi Piscium 3 (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: Player1 ( $1580.52 USD )
Seat 2: Hero ( $595.25 USD )
Player1 posts small blind [$2.50 USD].
Hero posts big blind [$5.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♣ 7♥ Q♥ 8♠ ]
Player1 raises [$12.50 USD]
Hero raises [$40.00 USD]
Player1 calls [$30.00 USD]
** Dealing Flop ** [ A♥, 7♣, 6♣ ]
Hero bets [$52.00 USD]
Player1 calls [$52.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 6♦ ]
Hero bets [$109.00 USD]
HUPLO500z: std turnvalue?
freakstar skrev:
fejl i hh, 2 ruder 6.
Tak, ret afgørende at flop har FD..
Er det bare mig, men er det ikk lige lovlig løst at re raise med den her handske?
Tror sku ikk Phil Galfond vil synes godt om det :)
De her gutter åbner 100% og folder 20% til 3b så skal de have på nakken
Tror stadig ikk det er profitabelt at raise med din handske. Gad godt at høre cheferne ?
Mine tanker om preflop 3-bet - vs en villain med 100 % RFI fra BTN/SB er vi foran rangewise, også selvom han folder 20 % til vores 3-bet.
Med det sagt, så tror jeg ikke det er specielt +EV mod en solid PLO500-HU reg, da vi kommer til at lave flere fejl postflop OOP og med en handske der ikke har prangende playability.
Vi pusher kun en 3% EQ-edge mod en 80 % range.
AcQh7h8s 53.31% 312,531 14,687
80% 46.69% 272,782 14,687
Derfor flatter jeg preflop... Men jeg skyder formentlig helt forbi med nogle af mine antagelser her.
AQ87ss til en Q giver vel små 40% 3B range, måske lidt mere. Det er.. well, en vild nok strategi, so to speak. Det afhænger i øvrigt også af folks postflop-frekvenser. Hvis de er friske barrellers er high-card hænder temmeligt cool at have i sin range, i øvrigt.
Og yea, b/c turn er sikkert fint, men c/c kan nu også være ok.
Tak for jeres kommentarer ang. 3b pf det er brugbart!
Hvilke tools er i øvrigt anvendelige ifht PLO?
Asger_b skrev:
Hvor tit ser du folk shove indover her og hvornår synes du det er en god strategi (ang at du skriver b/c)? Synes ikke rigtig det sker og må lidt weird at balancere
Bump for at høre hvilke tools udover HEM jeg kan bruge når jeg gamer PLO :)
msm89dk skrev:Asger_b skrev:
Hvor tit ser du folk shove indover her og hvornår synes du det er en god strategi (ang at du skriver b/c)? Synes ikke rigtig det sker og må lidt weird at balancere
Jeg ser det relativt ofte, og ja, det er svært/umuligt at balance (men folk er idioter, yo).