6 flasker Dom Perignon årgang 2000 til salg.
Købspris: 995,- pr flaske
Salgspris: giv et bud, enten for én, to eller flere flasker.
Mulighed for original emballage ved køb af alle 6. (papkasse :))
Afhentning i København.
Hurtigt salg af 6 fl. Dom Perignon årgang 2000
Hvorfor skal sådanne ting være i KBH...
Ja fordi hvis man bruger 1K på en flaske champagne, så er fragt til Randers jo for meget :p
@OP
Hvordan er flaskerne opbevaret?
Nu står der afhentning i KBH, så regner ikke med at OP kan sende.
1k er nu også købsprisen.
300.
2500kr samlet for alle seks, hvis du kan bevise at de ikke har været opbevaret ved 32grader i direkte sollys
Hermod.
Er lidt nysgerrig, så er nød til at spørge.
Hvordan beviser man, at de ikke er opbevaret ved 32 grader i direkte sollys? :-)
Pas, men hvis man fx. ejer et vinkøleskab og generelt ser ordenlig ud, så tror jeg på den.
Skal jeg købe dem ud af baglokalet i en kiosk på ydre Nørrebro, så gør jeg det nok ikke.
Men det lader ikke til at op fandtbmit tilbud interessant
Donk spørgsmål incomming. Hvad sker der hvis den ikke bliver opbevaret ordenligt?
Hermod, ja de leveres i papkasser, med fint print på!
erkender set kun er fordi direktøren jævnligt køber kvartpaller med vin\sprit jeg ved det..
Sjovt opretteren af tråden gerne vil lave et hurtigt salg.. Og alligevel ser man ham ikke :)
De kan afhentes lørdag.
Skriv pm med adresse, så henter jeg lørdag hvis der ikke er nogen der har bud over mig
OP venter åbentlyst på et bud ala: 'Å MA GAWD - En DP årgang 00, 15.000kr for hele kassen plzz'
Jeg har også skrevet til op, om fredagen og intet svar fået. Jeg synes det er er tyndt at byde lørdag når varen skal hentes om lørdagen DVD. Men siden der ikke var slut dato på kan vi vel byde hinanden op til næste lørdag.
@ Zero jeg trækker mig gerne viste ikke du havde en aftale .. Du kom først til mølle så helt ok med mig :-)
Har ikke nogen aftale da op ikke svare på pm, så nu må vi se hvad der sker når han vender tilbage til tråden
20kr på at OP har drukket dem selv
Overskriften skulle nok have været:
Laaaaaaaaaangsomt salg af 6 fl. Dom Perignon årgang 2000
:)
Giver op ...... sendt 32 pm til OP uden svar! så mit bud er trukket tilbage :-(
DVDmand skrev:
Giver op ...... sendt 32 pm til OP uden svar! så mit bud er trukket tilbage :-(
Hvad skal et FOTO af din søster hjælpe !?
ja der ikke noget mere træls ind nå folk ikke svare på hverken sms eller pr. tlf, man overvejer helt at opgive dem