Game #5524556684: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/09/12 - 21:30:07 (UK)
Table "Poitiers" Seat 4 is the button.
Seat 1: redmundir ($593 in chips)
Seat 2: Lissemqq ($584 in chips)
Seat 3: djcochran ($1185.72 in chips)
Seat 4: Maria156 ($500 in chips)
Seat 5: Hero ($978.85 in chips)
Seat 6: Kidgloves ($122.50 in chips)
loosegoos: posts small blind $2
Kidgloves: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to loosegoos 9♣ 9♥
redmundir: calls $5
Lissemqq: folds
djcochran: raises to $25
Maria156: folds
Hero: calls $23
Kidgloves: folds
redmundir: calls $20
----- FLOP ----- T♦ 9♠ 7♦ Pot 80 $
Hero: bets $65
redmundir: calls $65
djcochran: calls $65
----- TURN ----- T♦ 9♠ 7♦J♥ pot 270 $
loosegoos: checks
redmundir: bets $140
djcochran: calls $140
loosegoos: calls $140
----- RIVER ----- T♦ 9♠ 7♦ J♥T♣ pot 690
Hvad gør vi nu?
Jeg har spillet noget 30/25-4. Men det er ikke oversærlig mange hænder. Har raiset en del hænder i late, men har ikke været out of line overhovedet.
redmundir spiller ikke særlig godt. Er meget tight og gennerelt week. Ved ikke hvad hans limp-range er, da det vist er noget nyt han er startet på
djcochran er en dygtig semi-lagish spiller. Virker dog somom han spiller lidt mere stille og roligt på 2-5 da han lige er rykket op. Somsagt har der ikke været det store i mellem os
Vil gerne have kommentar til turn og riverspil.
mange tak
Edit: Vi har spillet mange hænder mod hinnanden gennrelt, og der har vi gennerelt spillet agrasivt og været ude i en masse sjov. Især mig og DJ. Men i denne session har det været stille og roligt
Hus på river. 3 vejs. nl 500
Jeg har spillet meget med begge to, og selvom det selvf virker oplagt, så er du aldrig bagud her. Den bliver først rigtig tricky, da vi aldrig kan checke den til dem. Ingen af dem er aggro nok til at bette her, og ingen af dem valuebetter nogensinde.
Når redmundir limper fra early er det oftest PP, og jeg har set ham openlimpe helt op til 88. Og lige nøjagtig 88 virker mest likely for hans holdning, da jeg aldrig kan se ham med 77 pga flopspillet.
Djcochran sidder rigtig ofte med et højt PP. Men du selv siger, så er han ny på NL500, og derfor er det sandsynligt at spiller scared. Han var i forvejen ikke den allermest aggresive postflopspiller på NL200.
jeg smider 300-350$ afsted - De betaler ikke meget mere, og de better aldrig hvis vi checker, da potten er 3-vejs.
Jeg overvejer heller ikke at folde her. overvejer et CRAI eller et bet som du siger
Jeg synes godt om turnspillet, og spiller den på samme måde. Bet river isteder for CR hvis det passer hvad mancine skriver.
@ lorten1
Jeg kan ikke lide det, udelukkende fordi Reds hånd er så letlæselig. Han har 88 alt for tit her, og vi skal derfor ud at ramme. Og da det ikke er ham vi er dybe med, så drysser jeg.
Jeg checker også turn der.
På river siger jeg 275.
uhmm kan vi overvejde bare at skubbe, vi folder alligevel ikke til noget, og det skal ikke kaldes særligt ofte før det er godt
Har ikke lige regnet % ud på hvornår det maximere hvor $
@mancini
du har tænkt dig at folde på turn mod 2 villains med potodds 550:140 = 3,92:1 med hvad vi må formode er SIKRE outs. Du prøver at fortælle mig vi ikke kan tjene minimum 125$ på en river hvis vi rammer vores hus?? den må du længere ud på landet med.
den skal vist trækkes tilbage
Afslutning på hånden:
Hero: checks <--------------- dohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
redmundir: checks
djcochran: checks
----- SHOW DOWN -----
Hero: shows [9c 9h] (A Full House, Nines full of Tens)
redmundir: mucks hand [Js Qs]
djcochran: mucks hand [Qd Qc]
Hero collected $692 from Main pot
Grunden til mit turn chek er fordi jeg synes jeg spiller min hånd fuldstændig åben, hvis jeg better river.
Men på den anden side tror jeg heller ikke de folder en evt. str8, det er mit image alt for fucked til. Potten er også blevet ret stor, hvilket er et andet godt argument for at bette. Trivler på de havde betalt et river bet, men man ved jo aldig