Hej PokerNet.
Næste mand til Vegas findes i turneringen "Betfair Danmark Vegas turnering" med indskud på $10+1 søndag aften.
Der er added $4000 pakke til vinderen, så skynd dig at tilmeld dig, og der er lige nu ingen deltagere. Der bliver væsentligt færre deltagere end torsdagens freeroll, og jeg satser stærkt på jeg skal have endnu en PN'er med til Vegas.
MVH Kasper
I aften kl 20.00 sendes næste mand til Vegas!
Der er 2 turneringer i lobbyen. Den med det navn i OP kræver IKKE billet :)
MVH Kasper
Er den åben for alle danskere eller kun folk på PN deal? Sidder på arbejdet og kan ikke tjekke det før i aften
EDIT: Nevermind.. Man kan jo logge på klienten i en browser :-)
Hvad er præmien i den $11 tour, der også starter kl. 20? "Betfair Danmark Vegas turnering"
ja kunne også godt tænke mig at vide om den $11 også giver mulighed for at kvalificere sig
@clientadvis
Læs inde i klienten. Det er en $4k Vegas pakke så vidt jeg kan læse mig frem til
så vidt jeg kan læse mig frem til er der $50 til vinderen
måske er det den der oprindeligt var sat til 15. april, der bare spilles i aften også.
@Razga
Som killuminati - der er en præmiesum på $50 lige nu med 5 tilmeldte.
Der står intet om den i kampagner mv.
kan kun komme frem til at det må være ovenstående turnering, dog 3 dage for tidligt, men gad vide om det så stadig gælder hvis man vinder den i dag?
Razga skrev:
Jeg har svært ved at guide jer da jeg er på mobilen lige nu, så Betfair må komme på banen.
er du sikker på du måske ikke har guidet selv forkert måske:) og kigger på den freeroll der starter kl 20 og ikke den $11
kan vi ikke på Betfair på banen. er det en almindelig turnering med almindelig præmieudbetaling, samt en $4000 vegas pakke, eller udelukkende en pakke til 1. pladsen? eller måske endda bare en ganske almindelig turnering uden nogen pakke?
@killininati
Tror ikke Betfair er på PN hele tiden - selvom man da godt kunne få det indtryk nogle gange - men mon ikke der kommer svar inden tour start :)
jamen nu er det jo en tråd oprettet af Betfair, så helt utænkeligt er det vel ikke at få lidt afklaring i denne tråd
Hey guys.
Jeg sad lige i et møde. Man kan som udlandskdansker godt vinde pakken. Man skal dog være opmærksom på, at der er sat lande restriktioner på turneringen. Mener man kan spille den fra DK, sverige, Norge, Malta, men prøv evt. at tilmelde jer. Hvis i er danske og kan tilmelde jer, så kan i vinde.
Den er ikke kun for PN'ere.
Som de fleste har regnet ud, så er $10 turneringen den der skal spilles på søndag, som ved en fejl ligger her i aften. Der står desuden ikke noget om pakken i. Ved ikke lige hvad der sker for det. Jeg ser om jeg kan nå at aflyse den.
Uanset hvad, så er der ikke noget addet i den. Det er der på søndag. Skulle den blive afviklet alligevel, så er det bare en helt normal $10$ turnering uden added value.
MVH Kasper
Osse super dårlig stil at fjerne den $10+1 med $4K WSOP pakke, som har stået på deres hjemme side i over 1 md.
Den er bare "rettet" og spilles i stedet for på søndag. ROFL...De gør sku som alle andre sites...Nemlig lige hvad der passer dem.
@ Nicklas
Der har stået på vores side den spilles på søndag i over en måned. Det gør den også. Det ville være ret dårlig stil at gennemføre den idag, så alle dem der tror det er på søndag ikke kan deltage. Men det er måske kun mig der synes det.
MVH Kasper
@Betfair
Nu der ingen sure miner da den spilles (dog på en anden dag) alligevel.
Men det er svært at bevise da hjemme siden er "rettet".
Der har stået freeroll + $11 tour, med afvikling d.d. Derfor denne $11 WSOP tour i klienten med alm. payout.
Hvorfor ellers kalde turneringen "Betfair Denmark Vegas tur" når der kun er alm. payout. ??
@ Niklas
www.slowplay.dk/artikler/aendringer-i-betfairs-wsop-program/
www.pokernet.dk/forum/vegas-freeroll-og-rcp-freeroll-i-aften-udsaettes.html
I rest my case :)
Det er selvfølgelig en dum fejl, men lad os heller ikke gøre det værre end det er. Der skal foræres $ 4000 væk i aften og igen på søndag, og sikkert endnu flere gange den kommende måned.
Den "falske" turnering er btw slettet nu, og den til på søndag kommer op i morgen.
MVH Kasper
@Skod
Dog ikke heeelt rigtigt at der ikke står noget om pakken i touren. Man skal bare scrolle ned i info-vinduet og så kan man se følgende
Anyway så må jeg bare shippe de to andre :)
Så var det da heldigt jeg nåede at få den aflyst :)
Men det var jo sådan set også det der skulle være præmien. Bare datoen der var i skoven.
Giver en pisgul Kvajepils i Vegas til dem der ryger med.
MVH Kasper
De 205$ der er kommet ekstra i puljen via rebuy og add-on i kvallen i aften. Hvor ryger de hen?
men udelukkende noget til nummer 1, ikke?
Det ser ud til at rebuys + addon er røget i puljen, så der er lidt ekstra til rejseomkostninger
MoPe skrev:
Det ser ud til at rebuys + addon er røget i puljen, så der er lidt ekstra til rejseomkostninger
ja godt spottet. Pakken er gået fra 1500+$4k til 1705+$4k :-)
Pis tabte HU 33 vs A9 allin pre med stort set samtlige skillinger i potten i WSOP Trial.
Kunne ellers være fedt at tage en pakke 2 år i træk i en freeroll
SHIP IT!!!! Tak for HU clientadvis.
Fin split du ellers hev med din A8 vs min A9 all in pre
Det var ok, men du gik da også frisk til den. Hvad havde du i hånden forinden?
Men gratz og god tur.
Yaffar skrev:
Tillykke til Pading.. :) Glæd dig, det gør jeg :)
Mange tak, det bliver vildt :D
@client AKs sad jeg med. Samlede en del gode hænder op
WP Pading, tillykke med det! Håber jeg kan joine dig, ligger godt til i freerollen ;)
jeg tiltede og røg som nummer 15...nedern at sidde så lang tid, og så få en 15-plads til præcis 0 kr:(
MoPe skrev:
WP Pading, tillykke med det! Håber jeg kan joine dig, ligger godt til i freerollen ;)
Hvilken Tour shippede du Pading? Freerollen?
Og så er den store freeroll shippet :)
Kæft det bølgede frem og tilbage på det FT, men endte ud med en sejr i HU over en PN'er :)
Tak Andy :)
Wd Razga - så var det vist godt du kunne spille fra browseren ;)
@MM
Ja det var smart man lige kunne regge på arbejdet og spille når man kom hjem :P
PN klare den sgu meget godt. Well done Razga og endnu engang gratz!
@ Alle
Der kommer flere chancer til Vegas senere, så no worries. Næste tour er allerede Søndag med BI på $10+1 og en pakke addet.
NVH Skod/Betfair
lørdag? er der reklameret for den her på PN?
@ Real
tror lige jeg nåede at rette det lige inden du skrev. Har aldrig været god til ugedage. Det er søndag :)
MVH Skod
ahhh...ok cool:)
Tom fornemmelse at sidde med her til morgen efter at ryge som 2'er i freerollen :-(
TUD! TUD! TUD!
Føler også lidt at det var min plads.
Håber sku Pading kommer til at nyde det.
@BimBam
Ja jeg frygtede også at skulle have den følelse
Dog synes jeg det ville have været endnu mere uretfærdigt hvis du havde shippet den efter du sugede min QQ med din AQ da vi var 4 tilbage. Vinder jeg den ville jeg havde haft et 2:1 CL på de to andre :)
Men du kæmpede godt! Op på hesten igen og så ses vi i Vegas!
@Razga
Det ville være mig en fornøjelse at dele huset med dig i Vegas, så jeg shipper den bare lidt senere :-)
Grats med pakken :-)
clientadvis skrev:
Føler også lidt at det var min plads.
Håber sku Pading kommer til at nyde det.
Det er en ting jeg kan love dig, kommer til at nyde det fuldt ud ;D
Skal desværre ikke bo i et af husene, men har dog fået lovning på jeg er velkommen til alt hvad der forgår, skal bare overnatte på mit hotel.
Næste mand til Vegas findes i turneringen "Betfair Danmark Vegas turnering" med indskud på $10+1 søndag aften.
Der er added $4000 pakke til vinderen, så skynd dig at tilmeld dig, og der er lige nu ingen deltagere. Der bliver væsentligt færre deltagere end torsdagens freeroll, og jeg satser stærkt på jeg skal have endnu en pokernetter med til Vegas.
MVH Kasper
Nu man alligevel kører et søndagsprogram - så kan man da lige så godt tage den her med ;)
Hvis man ikke rigtig mener man gider oprette sig kun for 1 turnering, så bliver den næste vej til Vegas snart afsløret. Der blive addet $24.000 over ialt 9 turneringer, som stadig kun er for danskere. 4 af disse er endda freerolls, så der er sgu ikke mange undskyldninger tilbage :)
Men foreløbig held og lykke på søndag.
MVH Kasper
@ Vappe
Er jeg ikke sikker på. Det ved supporten i hvert fald. Info står i min profil. Man kan i hvert fald ikke cashe ud til Mastercard, så uanset hvad vil det være smartere at vælge en anden indbetalingsform.
MVH Kasper
Betfair skrev:
Hvis man ikke rigtig mener man gider oprette sig kun for 1 turnering, så bliver den næste vej til Vegas snart afsløret. Der blive addet $24.000 over ialt 9 turneringer, som stadig kun er for danskere. 4 af disse er endda freerolls, så der er sgu ikke mange undskyldninger tilbage :)
Men foreløbig held og lykke på søndag.
MVH Kasper
Spændende - virker virkeligt til, BF vil være dominerende på det danske marked.
Specielt med deres TV reklamer in mente.
Hjælppppppppp
Min konto er lukket og aner ikke hvordan jeg får fat i live support.
Og ved faktisk ikke, hvad pass og brugernavn er, da jeg ikke har været der meget længe, er der mulighed for hjælp?
Flovmanden.
Kontaktinfo i min profil.
Ring er nok bedste option, når det er så kort varsel.
21 tilmeldte. Det ligner årets bedste value :)
og nummeret er? :-))
Kontakt info er sendt til dig
@flovmanden
Det står i hans profiltekst
www.pokernet.dk/profiler/43238.html
Vorherre bevares
Det er ikke nemt at få superlativerne frem hos mig.
Det lykkedes dog i forventningens glæde over post 67.
Men nu kan jeg åbenbart ikke sætte $ ind på min konto.
Det har Betfair indtil videre fortalt mig på spansk, engelsk og finsk (tror jeg).
Jeg sendte ellers mit cprnr. til validering d. 29. marts og glædede mig over det var så nemt i.f.t. konkurrenterne. Mener bestemt også jeg fik en mail om alt var i skønneste orden. Derfor undrer det mig jeg åbenbart ikke er godkendt til at spille på Betfair alligevel.
Hvis der er noget jeg ikke gider - så er det problemer a'la disse :(
Tusind tak Razga
nej og deres server har kørt som LOR.
brugte 40 min på at updatere og downloade og alt gik s slow så jeg missede alle kl.20 tours :(
80 tilmeldte er sku lidt sløjt, når man tænker på det trods alt er søndag aften, og vi vil jo gerne have denne type value en anden gang.
Men det er selvfølgelig lækkert for os som er tilmeldt ;-)
/N-V-M
Der er 3 ipads på spil i freerollen ikke?
Den stopper ikke og vi er 3 nu
4vejs i den anden pt.. skal vist brueg noget skrub mod su_tilskud mennesket
ship ship - god timing efter jeg lige har glemt min iPad2 i et fly for 2 uger siden
Giver den direkte billet til vegas?
Eller er det en satellit til noget? Kan ikke helt fatte det lige nu..
Ikke at du fortjener den sejr ;) men ja det er en tur direkte til Vegas.
Gratz til Borum.
Ses vi i Vegas? :)
@ Freak
Kommer i løbet af næste uge. Hvis planen holder spilles 1. tour mandag d. 23. April... Så book mandage og torsdage fra d. 23 og en måned frem :)
MVH Kasper
@Betfair
Helt sikkert :) Det er for vildt det her, tak for super value!
Hvordan og hvorledes med det praktiske? Kommer der noget info fra jer, eller skal man selv stå for billetter osv.?
Du mener vidst april skod ;)
Jeg kunne ikke åbne klienten der ved 20 tiden, så slettede pisset og downloadede igen, men fik ikke tænkt mig om og mistede alle mine hh´s. Noget at gøre der anyone?
@ Borum.
Du skal selv booke fly og finde derover. Du får $1500 til det på din konto. Jo før du booker jo billigere får du det :)
Husk du har plads i huset fra 4/7-12/7. Om du så vil tage nogle ekstra dage i vegas eller whereever før eller efter det styrer du selv.
Ellers bare PM mig hvis der er noget :)
MVH Kasper