Så er det endnu engang blevet tid til at kvalle sig til finalen i PokerNet Open 2014. I aften klokken 20.10 koster det €11 at spille med, og som i de andre 5 turneringer går top 3 videre til finalen, hvor der er en Unibet Open pakke til vinderen.
I aften er der yderligere added 3 NL50 cash-tickets til top 3.
Søndag d. 12 oktober
Buy in: €11
Tid: Klokken 21.00
Late reg til 22.00
NLHE 10 min blinds
2.000 chips
Added: NL€50 cash-ticket til top 3
Password Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
unibet-poker/signup/" target="_blank">
Husk €11 PokerNet Open i aften - Kun 29 med, super value
Imponerende at de ikke har ændret i alle, når de nu fik ændret den i mandags. Oh well, så kan I se DRs nye serie og så spille.
Hej Dieb
Jeg kunne godt tænke mig at spille med i aftenens turnering. Jeg fandt ud af at jeg havde en jævnt støvet profil, der desværre ikke har fået lagt nogle indlæg op.
Mine intentioner er at begynde at blande mig lidt i debatterne herinde, da jeg alligevel læser med en del.
Jeg kunne jo godt skynde mig at smide 3 indlæg op til godkendelse, men ville egentlig helst undgå at poste i en tråd bare for at opnå password.
Vh
Jeppe
Hej Jeppe,
Hvis du kigger i første indlæg, så kan du faktisk se password blot ved at være logget ind.
Held og lykke i aften :)
Det opdagede jeg så lige nu:) Jeg er tilmeldt og klar til kamp.
Dieb skrev:
Så er der der ikke lang tid til!
Kan slet ikke styre rystelserne, glæder mig så meget!
Så kører vi, blot 26 med fra start. Husk at I kan late-regge til 22.00!!
Gogogogogo!
Ja, skal love for der er value for de folk der vælger at skubbe 50 bbs med KJo i BB vs SB. Det er flot :)
Burnz skrev:
Muligvis verdens mest rigged site - omg PS go home
lol :D
Burnz skrev:
Muligvis verdens mest rigged site - omg PS go home
Kunne ikke være mere enig der kommer altid et A på river
gud hvor folk dog spiller dårligt i den tur, eller også er det bare mig der ikke fatter online poker mere:)
siger jeg så og snapper et all in med es høj fordi jeg tror jeg har farvetrækket:)
Hvordan loggede i andre ind? Gik den bare automatisk tilbage til pokerplatformen så snart i fik tastet nemid info ind?
djoffer skrev:
siger jeg så og snapper et all in med es høj fordi jeg tror jeg har farvetrækket:)
Nemesis :D
du logger ind på pokerklienten og så sender den dig til hjemmesiden hvor du logger ind med nem id, og når du har gjort det låser det klienten op.
kan være internet Explorer der fucker, virket her efter jeg skiftet til chrome
Rigged shit, 1.mand åbner jeg skubber AQs blot for at se 2 andre villains snappe mig af med AK:) Ohh well i det mindste fik jeg slået SHP ud:)
Sweet. En haj skubber 62 ind i min KQ BB og scooper en flush - gg på en fjerdeplads.. :-D
Hvornår er der finale?
Tak for kampen. Specielt til personen, der blev nummer 2. Tror aldrig at jeg har spillet så lang en heads up før.
Nu er jeg også blevet top 10 i alle de andre pokernet open/kids aid turneringer, jeg har spillet de sidste 10 dage, uden at vinde en euro.
Wtf uruk-haien oprettet i 2007,med 2indlæg, var den ikke temmlig aktiv engang??
Under alle oms, velkommen tilbage hvis du er den samme.
Får vi gang i PN nu, så? ;-)
@ Wadim
Selv tak for kampen. Jeg var lidt presset da du startede med 75 procent af chipsene. Havde allerede der indstillet mig på 2. pladsen, da det jo var placering 1,2 og 3 det gjaldt om.
Ses i finalen - så bliver der andre boller på suppen :-)
Snaken skrev:
@unibet
Hvordan kommer jeg videre, efter at jeg jeg er logget ind via browser? Der sker ikke noget og jeg bliver ikke sendt tilbage til pokerklienten
har samme problemer med at komme på: bruge 5 kode fra nem id og kommer aldrig på; kan de for pokker ikke bare lave noget som er simpelt for os teknik spadsere - så kunne det være man spillede lidt mere
grovfil skrev:
Det er det ikke, men mon ikke navnet er inspireret af Hr. Juhl.
Husk at vi kører igen i aften med €5 turnering. Jeg er pt i gang med at finde ud af om vi kan få den til at starte klokken 20.10.
Har desværre givet op..
Birdcrack, har du samme problem, at man ryger til unibet startsiden, uden at være logget ind, efter nemid login?
Uanset om det prøves i klienten, browser (altså klikke poker på unibet.dk og logge på der) eller bare logge på unibet siden.. Intet virker her.
Synes dog det er mærkeligt, har siden '00erne altid kæmpet med deres side, og givet op mange gange, på adskillige forskellige computere..
F5, genstart, af og reinstall er prøvet...
Var inde og spille kort for et par mdr. Siden, men pludselig, virkede intet igen..
GodteTerkel skrev:
Hvornår er der finale?
Prøver lige igen :)
Tak :)
grovfil skrev:
Jeg er ikke den samme:) Har aldrig været aktiv herinde og opdagede først profilen her, da jeg prøvede at oprette en ny.
Jeg skal nok forsøge at hjælpe med at sætte gang i PN alligevel:)
I første omgang melder jeg mig kampklar til turneringen i aften. Fik et noget tidligt exit i går.