I aften klokken 20.30 afholder Mermaid Classic deres store €20.000 New Depositor´s Freeroll, for de spillere der lavede deres første indskud i november (og har spillet minimum én raked hånd). Tilmeldingen til turneringen starter klokken 19.30, så der forventes ikke voldsomt mange spillere i turneringen. Man starter med 2500 chips og blinds skifter hvert 10 min.
Der er følgende pay outs i turneringen:
Selv om der ikke forventes vildt mange spillere i turneringen (med tanke på at der er €20.000 i puljen), så forventes det stadigvæk at skabe en del ekstra aktivitet på Mermaid Classic, og derfor var det måske en god idé at få støvet sin gamle konto af, samle de ekstra € op.
€10.000 race i december
Lige som i november, afholder Mermaid Classic 2 gange €5.000 race i december. Det første race er allerede afsluttet, med det andet race startede i går. Læs mere om det andet €5.000 race her.
Opret en konto på Mermaid Classic her
Husk €20,000 New Depositor´s Freeroll på Mermaid Poker
Tak for reminderen..;) og iøvrigt først 20.30 den går igang...
skulle man have fået en billet ved at jeg har deposit i november og har os spillet en raked hånd
Jeg har modtaget en mail om, at jeg kan deltage. Ved ikke om man modtager en billet.
hvornår har du modtaget den??
Har ikke modtaget nogen mail fra dem, men suppport har sagt at jeg kan spille dne så satser på de har ret ellers må jeg brokke mig :D
skriver os lige til deres support
Jeg har godt nok heller ikke modtaget nogen mail?!
Boevle skrev:
Dieb - Dvs gamle kunder kan på ingen måde deltage? :(
Jo, hvis man havde været inaktiv i noget tid, og indsatte penge i november og spillede. Eller kan du ikke.
Så man kan ikke nå det nu, hvis ikke man satte penge ind i november?
Kommer der en lign. freeroll for december :)?
Nej, så er det for sent. Der kommer ikke en ny i december. Jeg vil tro der kommer en ny om et halvt år.
er lige i gang med at snakke med supporten,, spiller den så på Paradise Poker..
inde ved paradise poker, mener de ikke man kan deltage hvis man har deposit på en gammel konto..
Jamen, så har de jo nok ikke rigtig styr på reglerne. Det var sådan, at hvis du havde en inaktiv konto (mener det var mere end 30 dage) så kunne man også lave et deposit i nov spille en raked hånd og deltage.
vi ses i aften
Jeg har lavet deposit i november på en gammel konto og kan godt tilmelde mig.
hvis der bare maks er 5000 med så er det jo stadig der en 4 euro turnering
787 ender vi på.
vi ender i hvert fald ikke over 1200
965 med so far med 5 min igen. Så godt en €20 i value. Med penge til 500 spillere er det sgu lige før at selv Dieb kan komme i pengene. Jeg vil dog ikke spille på det.
Der er stadigvæk mulighed for at late-regge. Hvor længe ved jeg dog ikke.
Der står der er en times late reg.
Syg værdi som jeg havde forventet :)
1,1k regget ca.
...går fanme trægt med at få nogle spilbare hænder....
hvad har folket i turneringen
har selv. 5,3k
ligger på 3k ish
6K
Og skiftede NicklasNPK lige billede??;)
21K ♥
43K ♥♥
fand ud af det var min danbook som sportingbet overtog den gang som jeg havde indbetalt på
tæt på bust.... Er folk stadig med?
33K
ude som 102...gl til jer der stadig spiller
250.000 3/21 igen. ♥
GL!!!
lassefunky skrev:
GL!!!
Ty.
400.000 1/14 ♥
FT ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
But lowwwwwwwwwwwwwwwww
Ude som 8èr til €600 ♥