Hej..
Ja, nu sad jeg lige med CL i en tour med ca. 1000 entrants og tænkte lige pludselig "wtf, det var da dejligt." men så slog det mig, at jeg ikke lige just har nogen strategi for, hvordan jeg skal spille mit chiplead. Dette resulterede i et par semi-loose calls mod lowstacks som jeg så spiller lidt for aggressivt. De viser A høj og hiver potten hjem. Doh!..
Så hvis DU er en af de der typer, der bare kan styre et chiplead så kom med dit råd? Hvilke hænder, i hvilke positioner. Hvilket image skaber du dig ved bordet osv.? Jeg føler der ligger et mere eller mindre pres på mig som CL i takt med at blinds stiger, og det er jo en gavebod for blinds stealers..
Men ja, fyr løs med jeres råd og gerne med eksempler. For jeg får fandme lange løg af at skulle ende i avg stack efter kort tid, og være tvunget ud i at lave low pair vs. AK flips'ne. (Som jeg i øvrigt har tabt 10 ud af 10 mulige af i dag...... std)
To sum up: hvordan beholder jeg det chiplead og bruger det til min fordel, og lægger pres på mine modstandere uden at smidde det væk?
[edit] Vi er 20-30 minutter før boblen
Hvad gør du med CL i en +1000 tour?
25-03-2008 23:37
#1|
0
25-03-2008 23:59
#2|
0
Det skal lige siges at jeg ikke er nogen tourchef, men følgende er i korte træk, hvad jeg mener er vigtigst at forstå...
I de tidlige levels er chipleaden ikke så vigtig (den er rar at have, og man kan tillade sig at vente på de gode hænder). Det er primært når blinds bliver høje, og du kan presse mellem stacks, at du rigtigt kan få nogle chips ud af chipleaden.
Mellem stacks er mest sårbare, da de jo netop har en rimelig sund stak, og de har tid til at vente på gode hænder. Vent med de små desperate stakke til du har en rigtig god hånd.
Det der med at kalde løst mod shorties er faktisk det værste, du kan gøre...især mens blinds er små.
/KAS
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!