NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $100+$8 (Real Money), #266,957,036
100+8 European Daily Multi Table Tournament, 1 May 2007 3:31 PM ET
Sidder er small- blind med AK i ♠
Seat 1: Kurtb3 ($11,301 in chips)
Seat 2: jariz76 ($2,026 in chips)
Seat 3: mario_99 ($4,377 in chips)
Seat 5: _Owner_ ($7,015 in chips) -----Hero
Seat 6: Fakk aff ($12,186 in chips)
Seat 7: BeutelRatte ($2,440 in chips)
Seat 8: poripoker ($4,575 in chips)
Seat 9: Postfux2 ($3,420 in chips)
Seat 10: J.S.P ($8,609 in chips)
Mit eneste read på Mario_99 er at han hånden før gjorde præcis det samme!
ANTES/BLINDS
_Owner_ posts blind ($100), Fakk aff posts blind ($200).
PRE-FLOP
BeutelRatte folds, poripoker folds, Postfux2 folds, J.S.P folds, Kurtb3 calls $200, jariz76 folds, mario_99 bets $4,377 and is all-in,
_Owner_ gør hvad ???
Hvad gør i her? 100 $ tour?
Jeg vil tro du har en 50/50.
Din M er fin og du er ikke presset. Jeg tror jeg finder et bedre spot.
Enig med Burnz. Du vil sikkert se 10 10 eller J J, så hvis du føler dig heldig og har bare den mindste kendskab til Villian - kan jeg godt finde på at kalde, men folder nok i 50% af tilfældende.
Kan ikke lide et så dyrt coinflip når jeg ligger fint i turneringen.
Men når han har gjort det samme hånden før, er det info nok til mig. Jeg går allin.
Jeg sender ikke 35bb til midten med AK i et sådan spot.
Easy fold uden reads.
Hmm, ja ender sku med at calle den eftersom han lige havde gjort det hånden før.
Er ikke blank for at indrømme dette måske var en stor fejl, men havde sku en go feeling med hånden:-)
Nå Men jeg siger AI og der bliver foldet til ham som viser A ♣K ♦
Bordet ender med at vise 4 styks ♣...
Tror jeg vil lære af min "fejl" og vente til jeg får et bedre spot...
tak for jeres meninger
Ja, det var et dårligt call, du tabte.
Øhhhhh nu står der ikke lige hvor langt er i denne tourney, ligner du skal ud og arbjede stadig....
Folder aldrig aldrig aldrig denne hånd her, specilt ikke når villian lige har været allin.
Desuden er det kun 22bbs han pusher for så vidt jeg kan se!?!
very confused....
der en død caller i potten og den villians range er jo huge.... nits?!?
Hvis villain open pusher hånden før og gør det igen her betaler jeg. Det er en klar +EV situation og du har til og med chips tilbage, hvis du skulle gå hen og tabe.
/Mikael
"Mit eneste read på Mario_99 er at han hånden før gjorde præcis det samme!"
Havde donken her ik lige set.
jaja-så er det ind med skillingerne.
DTM - Hvorfor mener du det er +EV?
Du vil en stor del af tiden være ude i et flip. Hvorfor vil du risikere over 50% af din stack i en upresset situation?
Jeg mener hvis du betragter Villain som værende en bedre spiller end dig så er et call fint. Men come on umiddebart virker han ikke dygtig ud fra hans beskrevne spil. Derudover bør det faktum, at han pusher for anden gang i træk indikere en stærkere hånd end første gang imo.
Denne havde jeg også insta-betalt. Specielt fordi det er anden gang, han gør det.
Burnz:
"Derudover bør det faktum, at han pusher for anden gang i træk indikere en stærkere hånd end første gang imo."
Hvornår indikerer det så i din bog en svagere hånd? Tredie, fjerde eller femte gang?
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
@Burnz
En spiller der bare moser sådan en stack til midten har ikke meget begreb om hvad der foregår. Dette kan rimelig nemt konkluderes. Dette får mig til at putte ham på et rimelig bredt range:
AJ+, praktisk talt alle pocket par og en gang imellem (måske 3-5%) noget helt crazy - altså praktisk talt any two (kan være manden skal gå, er på tilt i cash gamet og går amok, konen lige har spyttet ham i hovedet fordi han spiller online poker igen etc. etc. etc.)...
Ergo har vi et +EV call. Vil gætte på at vi er sted mellem 60/40 og 55/45 sådan bredt set og med døde penge i potten er det et oplagt call efter min mening.
Helt tidligt i turneringen er jeg ikke så pjattet med dette call, men med 35BB og en mand der rykker for 22BB er jeg helt afklaret med at ryge til midten.
/Mikael
"Derudover bør det faktum, at han pusher for anden gang i træk indikere en stærkere hånd end første gang imo."
Når en donk åbenskubber for 23 bb's to gange i træk kan du godt smide sådanne tankegange væk imo!!
@Dokkedal
Godt spørgsmål. Måske tænker jeg for meget level thinking. Villain (burde) vide, at når han skubber for anden gang i træk så vil han alt andet lige blive kaldt mere tyndt end hvis han openpusher 1. gang. Dette ville jeg antage, at en tænkende villain godt var klar over.
Måske er det fordi jeg forventer folk der spiller 100$ MTTs har ok styr på spillet.
@DTM-Jungleras
Takker for input - så lærte jeg også noget i dag ;)
Burnz, eller også lvler han dig, ved at tro at folk tror han IKKE er ude i skæg anden gang, og derfor kan lave nummeret igen? :-)
Som DTM.