Hvad gør i her? NL200

#1| 0

Det bliver en beskrivelse af hånden. Har AQ i bb. 6-handed. En person uden reads raiser til 8$ Han sidder med ca. 120$ hvilket er mit eneste read på ham da det ikke er ofte at vindende spillere sidder med så lidt i forhold til max buy-in.
Jeg caller de 6$ og floppet kommer Q-Q-8 rainbow.
Her er jeg fan af at bette ud, så det gør jeg. 12$ og han caller. J på turn. Nu er min plan at chec-kraise, men den bliver check-check. River: 6. Nu valuebetter jeg 20$ men til min overraskelse raiser han til 40$ og sidder med 60$ mere bag sig. Hvad gør i her? Caller eller skubber?

21-10-2007 18:13 #2| 0

Post hånden ordenligt stillet op istedet. Selvom du ikke har de præcise info.

Mickey

21-10-2007 18:16 #3| 0

Skubber sgu da!
Hvis du leader floppet og han kun kalder, kan du være sikker på at den går check,check turn. Derfor bet turn når du leader flop.

21-10-2007 18:27 #4| 0

Jeg kan da slet ikke være sikker på den hedder check-check på turn. Når han caller på floppet håber jeg han selv sidder med en Q og prøver at slowplaye, og ved at checke turn gør jeg ham vel ret go grund til at føle sig sikker hvis han sidder med AA eller KK hvilket næsten altid vil resultere i et bet på turn.. Ihvertfald får jeg i det mindste maskeret min hånd ret godt.

21-10-2007 19:40 #5| 0

Stil hånden ordenligt op. Læs FAQ :)

Jeg 3-better preflop og som spillet skubber vi selvfølgelig hver eneste gang til hans gayraise.

21-10-2007 19:43 #6| 0

Jeg skubber insta på river

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar