Hej PN
Jeg vil gerne have at vide havd fejl jeg laver. (synes ikke selv jeg laver fejl).
Og så vil jeg gerne have et par kommentarer til hvordan jeg kan spille hænderne bedre næste gang.
hånd 1:
Modspilleren i denne hånd raiser fra knappen stortset hver gang og jeg er ret træt af det. jeg har en 4-5 gange sagt til 13, med AA,AK air, AQ og 88. han har foldet de 4 gange.
Jeg vælger at sløvspille preflop i denne hånd.
Tror ikke min modspiller har meget, og har besluttet mig for at checkraise anyflop- også flops med A,K i. får jeg så call eller reraise er der en god chance for jeg folder.
0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, March 02, 2007 2:04:13 AM
Table TH 411 (Real /Cash Game )
Seat 1: GraPhreaX (107.95)
Seat 2: Gypsyy (207.82)
Seat 3: SiggeKeno (305.86)
Seat 4: mig (95.05)
Seat 5: P-k-r (26.75)
mig post SB 0.50
P-k-r post BB 1.00
** Deal **
GraPhreaX [N/A, N/A]
Gypsyy [N/A, N/A]
SiggeKeno [N/A, N/A]
mig[Qc, Qd]
P-k-r [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
GraPhreaX Fold
Gypsyy Fold
SiggeKeno Raise to 4.00
mig Call 4.00
P-k-r Fold
*** Flop(Board): *** : [7c, 6s, 2d]
*** Bet Round 2 ***
mig Check
SiggeKeno Bet 5.00
mig Raise to 14.00
SiggeKeno Call 14.00
*** Turn(Board): *** : [7c, 6s, 2d, 10s]
*** Bet Round 3 ***
mig Bet 29.00
SiggeKeno Call 29.00
*** River(Board): *** : [7c, 6s, 2d, 10s, 3c]
*** Bet Round 4 ***
mig All-in 48.05
SiggeKeno Call 48.05
Hånd 2:
Modspilleren i denne hånd raiser rigtig ofte preflop, her tror jeg han er ude at squez,e for at samle blinds op, og kalder derfor med min marginale handske.
En hanske jeg normalt ville folde her.
På flop tænker jeg han conntinuation better, så jeg kalder bare, måske skyder han igen på turn.
Turn hmm her får jeg julelys i øjnene :-)
Han skyder kratigt igen og jeg tænker hmm. så må han næsten have AA eller KK med backup i farven- betalt!
River tja regner med jeg er bedst.
***** Hand 548876814 *****
0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, March 02, 2007 1:43:14 AM
Table TH 477 (Real /Cash Game )
Seat 1: royalfröcs (209.50)
Seat 2: SiggeKeno (168.65)
Seat 3: --MIP-- (168.31)
Seat 4: Starseven (63.02)
Seat 5: mig (115.30)
royalfröcs post SB 0.50
SiggeKeno post BB 1.00
** Deal **
royalfröcs [N/A, N/A]
SiggeKeno [N/A, N/A]
--MIP-- [N/A, N/A]
Starseven [N/A, N/A]
mig [10h, Jh]
*** Bet Round 1 ***
--MIP-- Fold
Starseven Fold
mig Call 1.00
royalfröcs Call 1.00
SiggeKeno Raise to 5.00
mig Call 5.00
royalfröcs Fold
*** Flop(Board): *** : [10s, 7d, 5d]
*** Bet Round 2 ***
SiggeKeno Bet 9.00
mig Call 9.00
*** Turn(Board): *** : [10s, 7d, 5d, 10d]
*** Bet Round 3 ***
SiggeKeno Bet 19.00
mig Call 19.00
*** River(Board): *** : [10s, 7d, 5d, 10d, Qh]
*** Bet Round 4 ***
SiggeKeno Bet 33.00
mig All-in 82.30
SiggeKeno Call 82.30
Edit : resultat fjernet
Hvad gør jeg galt? 100NL
Læs Phearlezz faq til at starte med under "nyt indlæg" kun en hånd pr tråd, undlad at poste result, etc.
Mickey
hånd1:
reraise preflop, altid dumt at slowspille og give din modstander mulighed for at suge dig ud, endnu dummere bliver det når det kun er med en handske som q,q hvor ethver a eller k kan slå dig... dernæst reraise mere på floppet, men som spillet så kommer pengene altid til midten her imo..
hånd2:
det er altid dumt at limpe ind når man er first to act, så ja hvis du vil spille den hånd oop så raise preflop og find ud af hvor du står.
derefter spiller hånden vel lidt sig selv, ville dog også havde raiset floppet for at finde ud af hvor du står.. og tjaee med mindre manden er super donket, så er det vel begrænset for hvilke hænder han betaler med på riveren som du kan slå, mener top parret på floppet er parret sammen med 3 rudere, burde få alarmklokkerne til at ringe hos de fleste, så her ville jeg nok bare betale hans river bet, de fleste gange..
SiggeKeno er IMO en af de bedste NL100 jeg har spillet mod på boss (der er ellers ikke ret mange..) og jeg synes du spiller de her hænder rigtigt skidt, og det dur slet ikke mod en spiller som ham.
hånd 1; Jeg reraiser preflop her hver gang. Du er for nem at spille mod, hvis du lader ham udnytte sin position og tillader ham at se billige flops med små par, suited connecters osv. især, når du som her er villig til at spille for stacken. Reraiser du før floppet og han caller og rammer sit set er det bare bad luck.
hånd 2; Jeg limper aldrig på button, og slet ikke med denne hånd. Jeg raiser til 4 preflop, og reraiser floppet, og tager så problemerne som de kommer.
Jeg synes især dine problemer er preflop. Synes du skal tænke mere over din postion, især når du spiller mod udmærkede modstandere. Det er en af de vigtigste faktorer i nl, at du forstår at udnytte din position på din modstander, ellers bliver du simpelthen for nem at spille i mod.
gl
"[Jeg] har besluttet mig for at checkraise anyflop"
Det er temmelig sjældent korrekt at check-raise, når man spiller no limit. Ulempen ved et C/R er, at du definerer styrken af din hånd alt for tydeligt og giver din modstander mulighed for at slippe billigt ud af hånden. Omvendt bliver du som regel kun kaldt, når modstanderen har vapperne. Du vil mao. tit stå til enten at vinde en lille pot eller til at tabe en stor.
Der er ikke grund til på det niveau, du spiller, at blive alt for tricky. Du vil alt for ofte komme til at udspille dig selv frem for modstanderen. Når du tror du skjuler din hånd ved at mikse dit spil op, spiller du den i virkeligheden meget åbenlyst, fordi du ikke better som du plejer. Og fordi du ikke better som du plejer, vil du også have sværere ved at sætte din modstander på en hånd, da hans reaktionsmønster ikke vil passe til den måde du normalt spiller på.