Hvad gør man med $300?

#1| 0

Hej PN.

Jeg søger bud på et seriøst projekt/forslag med $300.
Det behøver ikke nødvendigvis været et sådan projekt, mere bare forslag til, hvilket limit og type poker, der er realistisk og nogenlunde let, at holde disciplinen i. Jeg spiller alle former for NL og en smule PLO også.

Har ikke spillet seriøst i lang tid.

Kom med bud!

07-08-2010 12:52 #2| 0

hej

jeg er begyndt at spille 1 eller 2 euro super turbo sng 6 mands på entraction netværket.........der er mega varians, men de er meget sjove at spille. man vinder ikke det store, men mine 150 euro er nu blevet til 220 euro over en 3-4 måneder

min taktik er at de første levels, lader man tumperne slå hinanden ud, og dem er der næsten altid 2 af, derefter stjæler du med arme og ben, når blinds er høje nok( blinds skifter hvert 2. minut)

07-08-2010 14:18 #3| 0

NL10 eller 5$ sit'n goes. Hvis du mener du har en fin winrate, burde det være en OK BRM til en start.

07-08-2010 14:24 #4| 0

Hvis du har positive erfaringer med cash games er NL10 100% vejen frem, og så opryk til NL20 ved $4-600 alt efter hvor aggressivt et approach du finder passende.

Ellers er SnG's..

07-08-2010 14:29 #5| 0

hold dig til turneringer med max buyin på 5$ indtil du har noget mere at gøre godt med , men prøv lige at søg på brm trådene , der er masser af gode råd at finde der

07-08-2010 17:48 #6| 0

BRM er overvurderet... Slå da bare spillet ordentligt

2 borde PLO100 fuld buyin og så har du 100$ til at fylde op med skulle det uventede ske at du tabte en lille pot.

07-08-2010 18:15 #7| 0

Alt på RØD

07-08-2010 18:24 #8| 0

@fredemann og Maller:

Lad nu være med det der useriøse pis.

@OP:

Du har imo følgende tre muligheder.

1) Cash Game: Hvis du vil spille cash game, vil jeg råde dig til at spille NL10 med 30 oplæg. Som udgangspunkt bør 20-30 oplæg være tilstrækkeligt på microlimit, så hvis du med tiden finder ud af, at du slår NL10 med en komfortabel margin, kan du roligt justere dine BRM-restriktioner, så du måske rykker op på NL25, når din bankroll siger $500.

2) Turneringer: Spil FR $5-turneringer, hvor der er et antal spillere med, du finder at foretrække. Personligt gider jeg ikke spille turneringer, hvor der er +1000 deltagere, men det er selvfølgelig forskelligt fra person til person.

3) Sit'n'Goes: Hvis du hverken føler dig komfortabel ved at spille cash game eller gider spille turneringer, er sngs et godt alternativ. Min erfaring siger mig, at spillet er forholdsvis automatisk baseret. Med dette mener jeg, at man ikke tænker så meget over sine beslutninger, so man eksempelvis gør i cash games. Dette betyder dog ikke, at der ikke er penge at hente i denne pokervariant - det er der uden tvivl.

Som du kan se, er det lidt svært at svare på dit spørgsmål, da det helt og holdent afhænger af, hvad du selv har lyst til at spille. Held og lykke uanset hvad du beslutter.

07-08-2010 20:45 #9| 0

poker prince said it

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar