eat 1: whabbar2006 ($105.25 in chips)
Seat 3: karree1971 ($107.55 in chips)
Seat 5: frankyking1979 ($27.75 in chips) DEALER
Seat 6: Hero ($110.05 in chips)
Seat 8: scoobywolf ($65.30 in chips)
Seat 10: Villian ($112.40 in chips)
mfh17: Post SB $0.50
scoobywolf: Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Villian: Raise $4.00
whabbar2006: Fold
karree1971: Fold
frankyking1979: Fold
Hero: Call $3.50
scoobywolf: Fold
*** FLOP *** ♣10 ♣4 ♦4 pot 9
Hero: Check
Villian: Bet $7.00
Hero: Raise $21.00
Villian: Call $14.00
*** TURN *** ♦3 pot 51
Hero: Check
Villian: Allin $87.40
Jeg har villian på et andet bord, han spiller semidonket, ikke vist ngoet stort spillet 27/17 over 280 hænder (dette er for jeres skyld, først lige startet med PT, og er ikk ordentligt sat ind i statsne endnu :-) hvad kan vi sætte ham på, og hvad ville i kalde med? jeg har ikke været vildt aktiv...
Hvad kan vi sætte ham på? (nl100)
1. www.pokernet.dk/forum/forumFAQ.asp
Læs lige denne så bliver HH'en nemmere at tyde..
2. Hva er hans AF ? Se i pokertracker.. 27/17/??
3. Hva har Hero.. Evt du skal 3.bet preflop; AK, AQ, TT+
4. Aner sku ikke hva villain har... Noget TP af en art?
lol tak... kunne godt se der var ngoet galt... det jeg ønsker med det er at vide hva i ville calle med... han AF er 1.78...
Sætter ham på JJ+
FD ville han nok skubbe AI på floppet.
Vil ikke kalde med noget under QQ+ (og den skulle nok være hejst PF) eller trips
AT er mit bedste gæt, på turn komme endnu en flush draw og han tør ikke give et gratis kort og jeg ville kalde med alt der slår AT :-)
sætter ham også umiddelbart på AT eller overpar.
Dit reraise på flop kan indikere mange ting, men da du så checker til ham på turn ligner det at du prøvede at tage potten ned på flop med enten et godt FD eller middel pocket pair der ikke tror på han har ramt T.
skal have QQ+ for at kalde IMO.
Han har JJ+ 8/10 gange her, linien virker som en standard overplay linie på NL100.
Villain har: AT, JJ, QQ, KK eller AA.
Hero caller med: 44, TT, QQ, KK og AA.
Umiddelbart ser villains spil ikke semi-donket ud her. Han spiller den imho smukt, også hvis han er ude i skæg!
"linien virker som en standard overplay linie på NL100"
Hvorfor er det overplay? Jeg ville nok spille den på samme måde.
@ ALL
mange tak for de fine svar... jeg mente selv det lignede et KLART bluff med 2 overkort, og el i bedste tilfælde et FD.
jeg called med 22 (cause they never looses?!?) og han tog potten hjem med 66...
lol crazy call:) villain har altid minimum 12 outs her med flushdraw er vi oppe på 19... Og ja rigtigt ofte vil du være ude i at trække til to outs..
@DJ & Per
Det var skam heller ikk ment som fancy spil, men oplever SUPER ofte at overbet er = BLUFF, og årsagen med denne post var for at se om andre var af den opfattelse, og jeg tager det som et NEEEJ =)
endnu en gang tak, flere analyser to come ...
Learning by doing =)
Jeg blev noget overrasket over at se den pot sejle min vej ;-)
Havde en ret skidt session og det påvirkede mit spil en del, desuden spiller jeg normalt NL200, så fik ikke taget det helt så seriøst som jeg burde.
@ Frandsen
Grunden til at jeg ikke tror på dig i denne hånd, er meget simpel.
- Det er en sygt smal range af made hands du repper, derfor havde jeg forholdsvis nemt ved at sæte dig på et FD (oftest), ren air (nogle gange) eller en stærk made hand (sjældent).