Hey som sagt nogle der ved hvem han er?
Ved han er dansker, så hvis der er nogle der kender ham eller ved hvordan man får fat i ham så send venligst PM.
Hvem er Bakerman1010 på Ipoker?
Er det en ny krig like iclickraiseu og eternal : - D?
Åh, al den aggressivitet. :-)
Kenneth Tomming AKA Bakerman1010 ♥
Smid en PM hvis du har så stort et behov for at føre dig frem.! Så kan vi tage den derfra
MortenVM
@4500
Prøvede jeg også, men blev afbrudt af sætninger som " du ligner en svans ", " Homo " og " jeg ved hvor du bor svans ".
Han skrev tidligere igår til min lillebror under en sng på ipoker " Jeg ved hvor du bor i Søborg - pas på Homo "
Alt dette er 100 % uprovokeret, og jeg forstår virkelig ikke mandens intentioner, han var den første til at skrive til mig under en hu sng, og jeg sank ikke ned til hans niveau på noget tidspunkt.
Går normalt ikke så meget op i hvad folk skriver til mig under en Hu og har obv hørt meget værre ting en det han skriver, men denne gang er det en dansker som skriver disse ting og selvom han synes han er morsom, så går min grænse ved det ovenstående citat til min lillebror.
Jeg vil få fat på ham og tage en snak med ham nu jeg ved hvem han er.
tak for hjælpen Pokernet
Er det over eller under hans niveau?
@CStorgaard
Synes det er langt over hans niveau.
Udover dette er det rigtig dårlig stil at ændre i den sætning jeg har skrevet.
Hvad er meningen med dit spørgsmål?
@Cstorgaard
Hvor i alverden kommer "snak" fra ?
Det ændrer sætningen markant IMO, og det er naturligvis ikke den form for "snak" vi er ude efter.
Giv ham en kraverusker, dem bruger vi en del af i jylland, og de er meget effektive♥
Lol mrkind teamet er på spil igen.
Støder chatten folk, burde de slå den fra imo.
Ps. Måske skulle MortenVM være den sidste til at tude.
Lol mrkind teamet er på spil igen.
Støder chatten folk, burde de slå den fra imo.
Ps. Måske skulle MortenVM være den sidste til at tude.
Det burde ikke være nødvendigt at slå chatten fra. Trashtalk over nettet via chatten er noget af det mest nedværdigende, og er imo et godt tegn på en ubehagelig personlighed.
Det ville man jo heller ikke få lov til ar sige ved et live-game.
Men der er bare nogle, der skal være idioter :/
@Dokkedal
Hvad mener du med den kommentar? Jeg gør meget ud af at holde en god tone ved bordet.
madsmk er desuden spot on!
Jeg synes også generelt at man bare skal slå chatten fra, hvis man ikke bryder sig om dem, der trashtalker. Det er dog ekstremt dårlig stil at provokere sin modstander gennem chatten, også selvom det er +EV.
Når det, som i dette tilfælde, går hen og bliver personligt, og ikke bare "trashtalk", så synes jeg det er helt fint, at _Owner_ reagerer som han gør.
Og jeg forstår heller ikke _Owner_'s post som noget voldeligt.
Own ham :)
Synes ikke folk kan skælme mellem trashtalk og så dette eksempel.
Der er jo ingen tvivl om normal trashtalk, griner man bare af.
Men når det går hen og bliver så personlig som her. "jeg ved du bor i søborg, pas på homo".
Synes jeg da, det er fint at konfrontere manden med dette?
Kan virkelig ikke se problemet i det ?
@Dokkedal
Bakerman har åbenbart været interesseret i at kommunikere med _Owner_ og hans bror. Nu vil _Owner_ kommunikere med Bakerman - hvad er det odiøse? Eller, hvorfor skal der lolles den ene vej, men ikke den anden?