Jeg har en lille sag som jeg vil hører jer om. Min kæreste har spillet på en aftale her på PN, og er kommet lidt i problemer.
Hun har 2 kort på det pågældende side.
Kort 1. Visa I bank der er gået konkurs
KOrt 2. Marstercard debit I helt ny bank, ikke den som har overtaget den anden bank.
Da hun skulle sætte penge ind skulle det nye kort først oprettes, og tænker ikke videre over det, men da hun efterfølgende trækker penge ud, og de ikke kommer begynder hun at undre sig.
Det viser sig så, at man ikke kan trække penge ud til et marster debit kort, så de som standard er gået til visa kortet i den bank, der er gået konkurs.
Det tager så en krig at finde frem til nogen, der kan hjælpe os med oplysninger om det gamle kort, da sitet vil have hele kortnummeret, plus bevis for at de ikke har modtaget pengene.
Vi får endelig det finaseringsfirma, der har overtaget banken, til at fremsende kortnummer på mail som vi vidresender til sitet.
Der står også i mailen, at pengene ikke er gået ind på den konto.
Det er så ikke længere nok, men de vil gerne have, at vi laver et prt sc at den mail, hvor man skal kunne se alle oplysninger på, som vi skal lave som billede og sende til dem.
Da de får det, ja så er det heller ikke nok længere.
Nu vil de have at banken skal skrive det, på et papir med deres logo, kortnumer, kontonummer som så skal scannes ind og sendes til dem.
Det har hun forklaret, at det er lidt svært, da den er gået konkurs, men de fastholder, at de vil have disse oplysninger.
finaseringsfirmaet siger, at de har ikke modtaget pengene, og de er ikke gået ind på en fejl konto.
De siger også, at pengene til en hver tid vil ryge tilbage til det sted,de kommer fra.
Nu er mit spørgsmål, er det virkelig hende, der skal bevise, at hun ikke har modtaget dem, hvorfor er det ikke sitet, der skal bevise, at de har sendt dem?
Det virker bare som om, at de bliver ved med at finde på noget nyt, de vl have.
Hvem står med lorten
hvilken side for er det en pn samarbejdspartner så plejer pn at være behjælpelige..
Det er ca 16.000kr
Vil gerne vente lidt med at nævne, hvilket site det er.
Jeg fatter jo heller ikke, at man ikke bliver får at vide, hvor pengene kommer ud til.
Det testede vi efterfølgende, da jeg sagde til hende, at det ikke kunne passe at hun ikke var blevet spurgt, hvor de skule gå ud til.
Men da vi træk 100kr. ud i test, kom der ingen besked om hvor de ville gå ind
Hvis det er en PN partner så hiv fat i Skod/Pisfisk.
De plejer at være rigtig gode til at hjælpe.
Det virker helt forkert, og i burde slet ikke have det problem.
gad ikke læse det hele, men hvis de HAR sendt pengene så skal i self bevise at i ikke har modtaget dem (det er ikke pokersiten problem at du hiver ud til en bank som er gået konkurs), så må i snakke med det finansiering firma om at få pengene sendt, hvis konkurs banken rent faktisk (hvilket formentligt ikke er tilfældet) har modtaget pengene og i kan få bevis på dette så kan i self få pengene fra pokersiten. badabing.
Jeg tænkte det samme :-), men undlod at kommentere det i første omgang.♥
Se det lige fra poker-sites side :
En kunde har 2 kort - vi kan ikke sende pengene til det ene pga. Mastercard.
Vi sender self pengene til Visa-kortet.
Er det egentligt op til pokersites og tjekke om en bank går konkurs og hvem af deres kunder, der er kunde der ?
I burde jo nok have sørget for at slette jeres kort, da banken gik konkurs :-)
Men det løser jo ikke jeres problem nu.
Standard er at pengene ryger retur til afsender, når kort eller konti udgår, hvilket betyder, at pokersitet har modtaget jeres penge igen.
Hvordan kommer du så videre - enten skod eller pisfisk
Hvis de ikke kan hjælpe, går din søde kæreste ned i finansieringsfirmaet og finder en yngre mand (de unge bankfolk har næsten alle spillet online-poker på et tidspunkt)
Forklarer ham situationen (tag kortnummer og kontonummer med) virk meget forberedt, sig han "bare" lige skal skrive 2 linier, hvor han bekræfter, at kort og konto er udgået - hvis hun har lidt charme, så skal hun nok få de 2 linier.
Håber det hjælper :-)
Mvh.
Jan