Hvem er favorit til at tage titlen til ETP CPH 2011?
Hvem tager EPT CPH 2011
ThoboyJPG shipper i år.
Uffe Holm.
Bajawa må være favorit. Mine skillinger sættes på ham i hvert fald.
Enig med stubbessluts. Bajawa er så meget i medierne at han vel på et eller andet tidspunkt må vise noget.
obv en "unknown" proerne brænder sammen over hinanden obv.
fuck jeg håber meget på Uffe Holm. Det ville hente en masse danske fisk til bordene
Ctoft og Phillip Jacobsen må være de to varmeste livespillere pt.
Tulkaz og Martin B de to varmeste online MTT'ere (afaik)
Men hvis 9'erne er varme derude renser jeg velsagtens :)
Morten Erlandsen, og den er ikke engang close.
Nu kom knægten lige og vækkede mig af min drøm ;)
Sætter mine skillinger på Gus, han er rigtig rigtig dygtig og virker altid super oplagt i de her tours!
Min favorti er Stefan Raffay, hvis han spiller... Ellers er jeg klar på at stake :o)
Den største tour chef i feltet er en pige.
Selv om i hader det :) Anette Oberstad er nok mit pick.
Tror ikke hun laver nogen som helst fejl, især med de konstant skifte stack sizes.
Så ved jeg ikke om der er nogen i feltet der har spillede flere tours end hende?
Har hørt rygter om at Dolph deltager, så ham sætter jeg mine skillinger på!
Kigger Sam Trickett forbi er han min favorit
hvis dolph er med, så shipper han obv...
Ellers er Martin B altid et godt bud.... Ham og jungle på FT igen, som ved DM...
Jungle. Ret sickt at han ikke er gået dybt i en tour på CC endnu.......
Slet ikke nogen der ser muligheder i Bække?
Personligt tror jeg meget på ham..
Fik vist ikke gættet, så hvis håneretten skal i hus må jeg hellere komme med et specifikt bud - Ctoft. :)
Jeg tror Klavs vinder
Stig Rossen eller Guldhammer. Den er close!
Flere siger Gus. Troede ikke han gad de tours ??
Nogen der ved hvilken dag han evt. skal spille ?
afstemning på ace:
Theo Jørgensen 38%
Jonas Klausen 5%
Allan Bække 8%
Peter Eastgate 14%
Gus Hansen 8%
Frederik Brink 7%
Mickey Petersen 1%
Uffe Holm 5%
330 personer har stemt
Jeg vil æde en grøn ottifant på, at det bliver en ikke kendt spiller, profferne tror de ved og kan for meget.
Hvis det skal være en dansker håber jeg på en internet-kendt en som Rasmus "RateMyPoo" Nielsen, DRasmussen, Mickey Petersen eller noget i den dur. Uffe kunne også være grineren. En udmyg Eastgate kunne også være interessant være en go repræsentant igen.
Gider bare ikke se mere til Theo Jørgensen og Allan Bække, som klart er gode spillere, men er så arrogante i deres udtalelser...
Allan Bække og til dels også Theo er da alt andet end arrogante i min optik.
@Noctra
LOL
Du gider ikke se Theo eller Bække som vinder, da du mener de er arrogante ud fra deres udtalelser? Men ser gerne folk, som du tydeligvis ikke kender vinde? . Hvem er det nu lige Rasmus "RateMyPoo" Nielsen er?
@Noctra
Mit indtryk af Bække og Theo er faktisk lige omvendt dit. Jeg synes altid de virker mega sympatisk når de fx bliver interviewet.
Noctra forstår åbenbart ikke ironi.
theo kommer da med nogle "arrogante/selvfede" udtalelser engang imellem, men syntes det skinner meget igennem at det er sagt i sjov :)
Og Allan Bække forstår jeg slet ikke, har den mand nogensinde været andet end ydmyg?
"Gider bare ikke se mere til Theo Jørgensen og Allan Bække, som klart er gode spillere, men er så arrogante i deres udtalelser"...
Jeg sad med Theo Jørgensen i 5timer til en tour(Gentofte poker mesterskabene) og han var super venlig/lavede jokes og meget imødekommende over for alle. Tommy Dender og the Mouth sad der også og der var ingen der havde nogen som helst arrogance. Som du efterlyser..
Lol at the mouth sad til en lokal tour i Gentofte :-D
@peter_kvl @the mouth i dk er en fin herre ved navn Jan, ham er du ikke i tvivl om hvem er når du spiller live.