I aften kl. 21:30 spilles WSOP 2011 finalebordet, de stopper nå der 3 tilbage.
Kan følges her : http://www.wsop.com/2011/live-video/
Hvem tror i vinder ?
Martin Staszko (40,175,000)
Eoghan O Dea (33,925,000)
Phil Collins (23,875,000)
Ben Lamb (20,875,000)
Matt Giannetti (24,750,000)
Pius Heinz (16,425,000)
Anton Makiievskyi (13,825,000)
Badih Bounahra (19,700,000)
Samuel Holden (12,375,000)
Hvem vinder WSOP 2011
Phil Collins, against all odds.
♥
Editeret så alle kan være med: www.youtube.com/watch?v=-OiV_5kEt6A
Edit endnu en gang: Phil var en joke. Jeg tror på den nuværende chipleader - og har placeret et minibet til odds 5,8 (betfair) på at han holder hele vejen.
Er det sangeren Phil Collins?
Phil Collins er nu også mit bud, eller evt Eoghan O Dea.
Ben Lamb bliver 3 eller 4. Bum ;)
De bedste spillere er Lamb, Heinz, Collins og Gianetti. Gianetti har allerede taget en WPT ned siden de spillede ned til 9, så han ved hvordan man lukker en stor livetour. Makiievsky har ikke spillet super godt so far i turneringen imo, og Sam Holden har flippet godt i endgamet. Jeg håber det bliver Lamb men tror mest på Heinz eller Collins
Har selv smidt på >Ben Lamp og en lille smule på Anton Makiievskyi
Detter er oddsene hos Betsafe
Martin Staszko (40,175,000)
5,40
Eoghan O Dea (33,925,000)
5,40
Phil Collins (23,875,000)
5,52
Ben Lamb (20,875,000)
7,00
Matt Giannetti (24,750,000)
10,50
Pius Heinz (16,425,000)
11,04
Anton Makiievskyi (13,825,000)
16,50
Badih Bounahra (19,700,000)
19,44
Samuel Holden (12,375,000)
22,68
@ Jesper
Mak spillede en anelse for løst i endgamet, men han havde sgu nogle lækre reads undervejs, har masser af nosser og er typen der bliver meget ubehagelig hvis han får fat.
Derudover undrer det mig du ikke synes O Dea har spillet godt? Et langt grind med masser af små pots - tror personligt jeg ville sige han har spillet bedst - og med hans stack er han min favorit.
Men top lækkert FT med så mange dygtige spillere så virkelig svært at spå om!!
Jungleras skrev:
@ Jesper
Mak spillede en anelse for løst i endgamet, men han havde sgu nogle lækre reads undervejs, har masser af nosser og er typen der bliver meget ubehagelig hvis han får fat.
Derudover undrer det mig du ikke synes O Dea har spillet godt? Et langt grind med masser af små pots - tror personligt jeg ville sige han har spillet bedst - og med hans stack er han min favorit.
Men top lækkert FT med så mange dygtige spillere så virkelig svært at spå om!!
Jeg tror bare det er fordi man ikke rigtig bemærker O dea. Han har ikke været med i nogle af de store pots rigtig, og ikk fået helt vildt meget tv-tid, så han er let at overse.
Jeg synes selv at K2 hånden Makiievskyi spiller er fuldstændig retarderet, men det ser selvfølgelig smart ud når det lykkedes..
Jeg er stadig fuldstændig i chok over den hånd hvor Lamb har KK og kun smider under 20% af sin stack mod Darcouts raketter.
At man ikke ser ham, hans stack taget i betragtning kan KUN være et endnu større blåstempel :)
Ja, Ben Lamb spiller solidt, uden tvivl, men han laver jo også flere fejl senere i spillet - han bliver fremstillet liiiige lovlig sick imho :)
Heinz er obv god, er dog ikke helt sikker på hans approach er fed på dette stadie, hans meget aggro stil (reraises) fungerer altså bedre hvis folk havde en bredere åbningsrange og ikke skide godt når folk nitter den op og skiftes til at have KK :)
Den hånd hvor Heinz slipper væk fra sin QQ preflop, på trods af han har mange chips inde allerede, er virkelig virkelig godt spillet imo.
Både linket via wsop egen hjemmeside og ESPN linket virker ikke her endnu?
Nå det lader til at man ikke kan følge med fra ESPN på en dansk IP. Så må vi vente til wsop får deres eget link op.
nogen hvor det her link virker?
veetle.com/index.php/channel/view#4dc051c0125d7
rune0714 skrev:
nogen hvor det her link virker?
Nej det virker ikke her.
Det lader til at Phil Collins har fået den bedste start ifølge Live reporting.
Nu har jeg en nedtælling til at live stream starter via wsop egen hjemmeside. Starter om 12 minutter.
LINK
Nu virker linket i indlæg #25 i hvert fald for mig!
Ingen lyd dog? -.-
virker her, dog ingen lyd
Så er der lyd!
Det lader til at live streaming er 30 minutter bagud, så folk ikke tror det er helt live :)