Hvilke 1-10 $ tours på de forskelige netværk ?

#1| 0

Er begyndt at spille lidt flere MTT og vil gerne udvide programmet lidt, men syntes det er svært at finde tours der tiltaler mig i 10 $ BI eller lavere området.

Jeg foretrækker egentlig freeze out med lidt dybere sturktur, og syntes det meste der kører i prime time er turbo/Rebuy/Carnage osv.

Det er ok med rebuy hvis startstack er min 100 bb.

Spiller nu på følgende netværk, Stars, ongame, prima, PKR, Party, Boss.

Jeg syntes ikke der er noget på prima andet end Rebuy, og carnage ( havde de ikke engang en daily deepstack kl 20.30 ? )

Boss har en deepstack med start kl 20 mener jeg det er, men softwaren er mega tiltende. og jeg fortryder gang på gang når jeg starter op der simpelthen fordi softwaren for mig på abe tilt.

Ongame. Syntes det meste er Rebuy. 10 K GTD kl 20 spiller jeg nogen gange, selv om startstack er lige i den lave ende i forhold til hvad jeg foretrækker.

Stars. Spiller mest 180,s hvis jeg spiller her. Er der noget her I vil anbefale med start fra kl 17 til 21, med en god dyb struktur ?

PKR. Har faktisk en del tours med god struktur, men softwaren er dårlig og man kan ikke multitable med HEM

Party. Har en deepstack kl 20. Men HEM virker ikke i MTT, hvilket gør den lidt mindre atraktiv for mig

Hvad med Ipoker eller andre netværk noget der kan anbefales ?

27-08-2012 16:47 #3| 0

Ipoker har nogle fine 12 min blind 5.50 og 11$ tours hvis jeg husker korrekt :)

27-08-2012 16:48 #4| 0

Ipoker har vist en $10 og en $5 freezeout mellem kl 19-21.

27-08-2012 16:48 #5| 0

Too slow

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar