Hey derude
Står og skal til at invistere i en bærbar udelukkende til studie + en smule poker.
Jeg har kigget lidt på dells XPSTM M1330
www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
men ville egentlig gerne, bare have en bærbar med lavest mulige specs = billigst muligt
dog vil jeg gerne have at den har core duo processer og 1gb ram
harddisk størrelse betyder ikke så meget
jeg har også kigget lidt på nogle endnu mindre bærbare (skærmmæssigt) men er kommet frem til at skærmen mindste skal være 12"
- eing eller uenig ? (ved godt at det som oftest er en smags sag)
Håber på at der kommer nogle bud.
bugettet er på 5-8 k
på forhånd tak
spreed
Hvilken 12"-13" bærbar til studie
Kig på Zepto.dk. De har nogle rigtig gode tilbud engang imellem evt en 14.1".
Jeg har selv en jeg har brugt i 1,5 år på uni nu og synes faktisk at den er passende når man sidder og skal skrive projekt og sådan. Jeg ville være ked af at den blev mindre i hvert fald. Du kan sagtens finde en god pc for 5k derinde og de vejer faktisk ikke så meget
Jeg har købt denne for en måneds tid siden. Er også til studiebrug, da jeg ikke længere gider kigge på mine noter når eksamenstiden kommer og derfor fremover vil tage alle noter på computeren. Jeg er yderst tilfreds med den so far...
www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=437014&searchArea=products&Soegeord=Lenovo+v200
@Liskie
Er det ok med batteritiden på den du linker til ? virker til at det er forholdsvis kort tid
Zeptor har en rigtig billig studiebærbar.
Ligeledes er Asus nye 7" kommet i ALDI som også er rimelig billig.
Ellers er det bare ind på www.edbpriser.dk og lede, har fået min for 3200kr, en Acer extensa 4220, og kører uden problemer. Den klarer alt skolearbejde for mit vedkomne på Universitetet, og ligeledes kan den spille poker.
Du SKAL ikke købe en Zepto computer. Jeg har 4 venner med en og jeg ejer selv en. Det er kun 1 ud af 5 der ikke har måttet sende dem til reparation. Min har været til reparation 3 gange på 1,5 år nu.
Giv hellere lidt mere og få noget ordenligt.
Derudover er jeg fuldstændig enig i at skærmen skal være så lille som muligt. Det bliver en pain in the ass at løfte rundt på noget der er meget størrer end 13".
når der nu er en computer tråd igang, er der så nogle der kender til forretninger eller privat personer der køber bærbare der er gået i stykker? min 2 år gamle fujitsu er stået af. Har ladet mig fortælle at det er grafik kortet den er gal med. Skal bare af med den da jeg har købt ny.
Jeg har selv XPS 1330 og jeg er rigtig godt tilfreds. Det er fanme en god computer - har ikke haft det mindste bøvl og er faktisk også blevet positivt overrasket over batteritiden. Det eneste der er skod er vista samt at leveringstiden næsten var 20 dage...
LG har vist også lavet en i den størrelse der skulle være god.
EEE er fremragende til moderat brug, surfing etc. Men hvis det er meningen, at du skal bruge den meget, hver dag, er den et rigtig skidt valg. Tastaturet er, som du nok kan regne ud, unormalt lille - og ikke specielt komfortabelt at skrive på. Knapperne er cirka ½ størrelse og svære at trykke ned.
Så hvis du skal bruge den til at skrive på, så find et andet alternativ ;-)