Hvilken fordel har Bet365 ved nedenstående

#1| 0

Bet365 fjernede for noget tid siden muligheden for at man kunne skrive i "returbeløb" feltet for så at kunne finde ud af hvilket "beløb" man skulle spille for, for at opnå dette "returbeløb".

Personligt gjorde jeg ikke brug af funktionen, men det er der nogen der gjorde, jeg er egentlig bare nysgerrig på hvad der ligger til grund for beslutningen om at fjerne denne funktion? Man kan let regne sig frem til hvor meget man skal smide for at vinde 1000 kroner hvis man står med eksempelvis odds 1,86, men Bet365 må altså forvente en fordel ved ikke at tilbyde denne "service". For på trods af at det er dårlig service overfor dem der gjorde brug af funktionen, så må der tydeligvis være en fordel for Bet365 ved ikke at have denne mulighed åben. Er der nogen der ved hvad den kunne tænkes at være? Jeg kontaktede kundeservice for at undersøge det nærmere (af den simple grund at jeg blev nysgerrig, ikke fordi det betyder noget som helst for mig, finder det bare sjovt at vide hvad grunden er til de nogen gange lidt skæve regler/beslutninger) og der fik jeg bare at vide "Det er en beslutning der er taget af højere stående end mig".

11-07-2013 02:18 #2| 0

et gæt kunne være at folk ikke kan finde ud af hvilken der er retur beløb og hvilken der er deres indsats. Dette gør at folk tror de har spillet 500 kr på en kamp til odds 5, men de har kun spillet 100. Dette giver sikkert en masse brok i customer support.

ellers kunne det være at der var meget få der brugte det, så de mente det var spild af plads.

11-07-2013 02:23 #3| 0

Det giver jo ingen mening frostbolt?

De har ændret det fra at man kunne se gevinst beløb til at man kan se returbeløb, ligesom alle andre sites har det.

11-07-2013 02:35 #4| 0
ROI: 119.93% (56)

Returbeløb er højere end gevinst, da gevinst er returbeløb minus indsats. Går udfra det er derfor, det ligner kunderne vinder mere.

Åndssvagt ja, men tror det er noget psykologi i opfattelsen af ord/tal, der ligger til grund for det.

11-07-2013 10:10 #5| 0

Jeg tror at de har tjekket gennemsnitsbeløbet der bliver spillet for i de to scenarier og fundet ud af at folk spillede for lavere beløb i den anden mulighed. Derfor har de fjernet den

11-07-2013 10:38 #6| 0
ROI: 85.21% (1586)

Jeg brugte det i hvert fald ( og gør det stadig, bare ved manuel udregning ).

Ikke så meget på denne årstid med begrænset udvalg.

Men sigter som regel efter samme udbetaling på et givent bet, hvis jeg er ude på flere/mange bets på samme dag.

11-07-2013 10:41 #7| 0

Har også skrevet til kunderservice omkring det og fik at vide, at grundet dansk lovgivning måtte de ikke længere have denne funktion

Ved ikke om der er andre sider med licens hvor man kan dette?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar