Ja overskriften siger vist det hele ..
hviken har i andre bedst erfaring med når det kommer til svar ?
skrev til PN via mail ( mener det var søndag )
skrev til Pisfisk via PM ( igår )
og har siddet og haft live-chat, hvis man kan kalde det det, åbent i knap en time nu.
ingen respons nogen steder :(
hvilken er hurtigst under normale omstændigheder ?
hvilken PN support virker bedst ?
@OP
Prøv at skriv til ham under et andet nick, for eksempel Camilla17 eller noget i den stil.
8)
@SuperSafe
Jeg fik din PM, beklager at jeg ikke fik svaret. Jeg sendte den videre i systemet til Skod, der dog har været meget travl hele dagen - paradoksalt til sidst med at tømme ud i supportmailen.
Den normalt bedste vej er at skrive til [email protected]. Der svarer vi så hurtigt vi kan, og det er nemmest for os at samle spørgsmål der.
fair nok...
som du nok kan regne ud, var det her også mest ment som et surt opstød ;)
Kunne da godt tænke mig at høre lidt mere om folks opfattelse af hvor supporten er effektiv og ineffektiv.
(konstruktiv) kritik modtages gerne, og så kan jeg jo lettere se hvor der skal forbedres, og hvad folk opfatter som vigtigt.
MVH Skod
Synes tidligere nothing878 var ekstrem skarp og hurtig med svarene.. Har ikke haft brug for support på det seneste på trods af jeg anvender pn dagligt :)
/Jannik_pro
Hej supersafe.
Kan bekræfte at du hurtigst får svar, ved at skrive en pm til AndyCole
@skod
har ikke haft brug for support så tit på PN, men jeg sad "i kø" på live-support igår i over 1½ time mener jeg. Uden nogen form for respons.
Det er helt ok hvis i ikke har tid til den, men så lad være med at have den åben, eller kald den noget andet. "ikke så live support" eller sådn noget ;)
normalt har PM´s virket ok, men syns bare det er grænsende til forstyrrende at sende dem. Ville foretrække hurtig respons på de andre muligheder
Ss
Har selv fået svar inden for 24 timer på mails de gange jeg har haft brug for det :-)