Hvor jeg dog hader TDC

#1| 0

Nu har jeg i efterhånden 2 år haft problemer med min forbindelse. Pludselig mangler jeg forbindelsen i 5-30 minutter. TDC siger at fejlen er til mig, til trods for at det er sket på begge de to adresser jeg har boet, på 2 forskellige computere, og med 3 forskellige routere.

Nu har jeg så lige købt stationær computer, og sad lige med dem ved siden af hinanden, og minsanten om ikke det sædvanlige sker. Både den der kører trådløst, den der har et kabel.

Eurobet har ikke Disconnect Protection, og det er sgu da lige til at steame over at man better hårdt med trips på en bord med alle draws, mister forbindelsen og checker HH, hvor en gut kalder, flushen kommer, og han skubber og jeg tvangsfolder nu med nut huset. Tak TDC det var kun nogle tusinder der røg der.

Desuden skal jeg nu til at bruge 20 minutter igen på at finde nogle ordentlige borde.

Nogen der kan hjælpe mig, for TDC kan eller vil tilsyneladende ikke.

02-07-2007 23:45 #2| 0

2 år!?!?!? Jeg havde skiftet udbyder pronto!

Og det er vel det, der er at gøre hvis de ikke vil hjælpe dig.

02-07-2007 23:46 #3| 0

Ikke så svært - skift udbyder, der er nok af dem.

02-07-2007 23:49 #4| 0
www.fullrate.dk/

De få gang de skal fikse noget ved serverne, får du en sms i god tid før..og en når problemet er løst..

Lige meget hvad skift ikke til clearwire - det er det mest ustabile lort!
03-07-2007 00:55 #5| 0

Er det TDC ADSL eller TDC Webspeed du har?

03-07-2007 01:12 #6| 0
OP

2 år ja. Troede i lang tid at det var min computer er var noget i vejen med, og på det seneste har TDC været behjælpelige. De er dog så kloge at de oftest sender en mand når jeg er på arbejde, uden at orientere mig!!

Det er ADSL, og nu med telefonen ind over også, omend vi aldrig bruger den. Det fungerede dog heller ikke da telefonen ikke kørte på nettet.

8mb til 160 kr efter skat, hvilket også er en grund til at det er svært at skifte, men holder selvfølgelig ikke hvis man blot smider en mindre pot af samme grund.

03-07-2007 01:42 #7| 0

Jensen,

Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Men hvis du har TDC KabelTV vil jeg da gerne kigge på en Webspeed løsning til dig. ;-)

03-07-2007 07:15 #8| 0

Har du skiftet dit eget netværksudstyr?

Har du prøvet at gå direkte på modem'et (ingen router, access point eller hub)?

Har du en rigtig bredbåndsinstallation eller har du selv lavet den? Ingen telefonstik på det rå signal fra TDC, alle telestik skal forbindes til skillefilteret.

03-07-2007 07:36 #9| 0

har kun læst overskrift - men ka kun tilslutte mig koret

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar