Jeg skal bruge 200 1 dollar sedler til et lille kunst projekt, hvor får jeg fat på dem?
Hvor kan jeg få fat i 200 1 dollar sedler?
MrLe-roy skrev:
Bestiller dem i din bank.
Vildt nok forslag!
Dj Ellington skrev:MrLe-roy skrev:
Bestiller dem i din bank.
Vildt nok forslag!
Kom op med et bedre forslag ;)
Glemte nok lige at skrive at jeg har forhørt mig i min bank, de kunne ikke hjælpe.
InGame skrev:
Glemte nok lige at skrive at jeg har forhørt mig i min bank, de kunne ikke hjælpe.
Skift bank. Eller flyv til Vegas
Ville det ikke også blive federe kunst hvis det var 100$ seddeler?! ;-)
Skriv til en af de profiler herinde som bor i USA og bed dem sende dem. Ved at bl.a Pokerheh bor i USA så det var da et forsøg værd at skrive til ham.
Hvis du bor i københavn så gå en tur ned af nørrebrogade og køb dem hos de der western union-butikker.
Har du et bedre forslag ellington? Du troller, i stedet for at give manden en løsning. Ikke specielt konstruktivt :) han skrev intet om han havde forhørt sin bank.
Udover det, så prøv western union butikkerne.
Kunstprojekt og 1 dollarsedler minder mig om et billede en PN bruger har lavet: penge er kun papir, mener jeg det hed/stod på det.
Forex bank?
Hvilken bank kan ikke skaffe 1 dollars sedler?
superKrikken skrev:
Hvilken bank kan ikke skaffe 1 dollars sedler?
Sædbanken
Tak for alle jeres forslag, jeg prøver i et par andre banker og hos forex.
Ellers prøv at tage ind på Hovedbanegården i KBH, og går hen til butikken Tavex, det er en valuta exchange og guld/sølv handler, der er god ativitet i butiken med tourister der handler og veksler (har selv handlet der) og de har sikkert mange euro og dollars sedler der vil jeg tro :-)